O dva týdny později
Sedíme v našem soukromém letadle a čekáme, kdy se konečně odlepí od země. Chloe mi spí na klíně, Harry vedle mě pracuje na notebooku a já se nezaujatě koukám kolem. ,,Co to tam vlastně děláš?" otočila jsem se na Harryho. ,,Makám ve Photoshopu." zněla rychlá a zároveň jasná odpověď. ,,Ukaž." sebrala jsem mu noťas. ,,Hey!" vykřikl a než bych stačila něco zpozorovat zaklapl ho a vytrhl z mých rukou. ,,Připoutejte se prosím. Startujeme." upozornila nás letuška. A je to tady! Úžasná dovolená těš se!Stojíme na recepci jednoho šíleně luxusního, pěti hvězdičkového hotelu. Všude kolem nás je to tak krásné. ,,Tak děti." konečně promluvila mamka a služebná jí pomohla se s vozíčkem otočit. Má sice takový ten elektrický a má ho také tři týdny, ale pořád na něm stoprocentně neumí. ,,Jelikož nás je hodně a tatínek bude potřebovat svůj klid budete mít svůj vlastní. Je to to největší apartmá v tomhle hotelu. My budeme v patře pod vámi v menším." podala nám klíčky. ,,Každý máte vlastní a je to poslední patro. Dobře se bavte." usmála se a my se rozeběhli k výtahu. Div že jsme s těmi kufry někoho neporazili. ,,Jaké je tu poslední patro?" usmál se nadšeně Denny. ,,No to mě podrž! Má to dvacet pater!" vykřikla jsem. Kluci se ke mně hned nahrnuli. ,,Kecáš!" ,,No ty vole!" ,,To bude výhled!" překřikovali se. Já se jen pitomě šklebila. Výtah jel pomalu nahoru a my už se nemohli dočkat. Chloe začala poskakovat sem a tam. Konečně se otevřeli dveře. Začala hra Najdi pokoj. ,,Číslo 658! Mám to!" zakřičel Ben. Odemkl a všichni vešli. Bylo to tam úžasný! Každý měl vlastní pokoj, pak tu byl obrovský obývák spojený s jen o trošičku menší kuchyní, dvě koupelny a dva záchody. ,,Takže." začala jsem. ,,Jsem tu jediná holka a proto si beru pokoj spojený s koupelnou!" na nic jsem nečekala a rozeběhla se. Chloe mi byla v patách.
Zrovna vycházíme z hotelu na malou procházku po okolí. Chloe mám na vodítku aby náhodou neutekla. Po levém boku my jde Ben a vedle něj Danny. No a po pravém boku zase Harry. Prohlíželi jsme si pláže, budovy a pak zašli si obchodního centra. ,,Kdo jde provětrat kreditky?" vykřikla jsem a rozeběhla se k prvnímu obchodu co jsem viděla. Po několika hodinovém nakupování jsme se konečně rozhodli zpátky na hotel. Kluci jako správní gentlemani mi vzali všechen nákup, díky čemu vypadali jako vánoční stromečky. Musela jsem se smát. Na hotelu jsem se rozvalila na posteli. To bude skvělá dovolená!
Další díl je na světě! Doufám že se líbí :)
ZatímAhooooj
ČTEŠ
Mafiánova dědička [OPRAVUJE SE]
AzioneŘekněte mi ať, někoho zabiju a já ho zabiju. Řekněte mi, ať někoho umučím a já ho umučím. Řekněte mi, ať přeberu pozici mafiánského Bosse a já přeberu pozici mafiánského Bosse. Řekněte mi, ať si najdu někoho s kým chci strávit zbytek života a... T...