,,Ale já tam nechci!" zachumlávala jsem se víc a víc do peřiny. ,,Do školy prostě půjdeš a tečka!" křikl už dost podrážděný Owen. Nevnímala jsem to, jak mě někdo vzal do náruče a někam nesl. Ocitla jsem se na něčem studeném pouze ve svém pyžamu a peřině. Než jsem se nadála, tekl na mě proud studené vody. Vykřikla jsem a okamžitě se začala vyprošťovat z peřiny. Owen se smál na celé kolo. ,,Hahaha ty vtipálku." protočila jsem oči a vyhnala ho z koupelny. Usušila jsem se a pouze v ručníku vyšla ven. ,,Dej to nějaké služce." řekla jsem otráveně a hodila mu po hlavě úplně mokré pyžamo a peřinu. Pouze se uchechtnul a beze slova zmizel.
Neochotně jsem se šourala směr škola. ,,Abby pohni!" křikli mým směrem kluci, ale já dělala, že jsem hluchá. Harry se na mě otočil s podivným úšklebkem. ,,Co chceš jako dělat?" zeptala jsem se zvědavě, když ke mně došel. ,,Tohle!" s tím si mě přehodil přes rameno a pokračoval v cestě. ,,Aaaaa! Okamžitě mě polož!" smála jsem se a snažila se mu vykroutit. Marně. Nakonec jsem to vzdala a nechala se nést. Nebylo to zas tak špatný. U školy mě položil zase na zem a já konečně šla po svých. ,,Sejdem se ve třídy. Ještě musim pro učebnici do skříňky." otočila jsem se na Harryho a ten pouze kývl. Vydala jsem se chodbou plnou studentů. Když se mi podařilo dostat se k mému cíli, čekalo mě ne moc milé překvapení. Stál tam Luke se založenýma rukama. Došla jsem tam a bez jediného slova odemkla. Snad nečeká na mě pomyslela jsem si. ,,Abby konečně si tu! Hrozně si mi chyběla!" vykřikl a pevně mě objal. Co jsem komu udělala? zakňučela jsem. ,,Ale co tak najednou?" odstrčila jsem ho od sebe. ,,Hrozně jsi mi chyběla! Bez tebe to prostě není ono." koukal na mě tak vážně. ,,Furt jsem ti neodpustila to co jsi říkal Harrymu. Musíš si mé přátelství nějak získat zpátky." odfrkla jsem si povýšeně a začala odcházet. ,,Udělám cokoliv to si pamatuj!" křikl za mnou. Uvidíme drahoušku, uvidíme zle jsem se usmála. Jestli si myslí, že mu to odpustím po jednom objetí, dávání svačin či dárků nebo dokonce za pomáhání při testu, šeredně se plete.
Pro dnešek taková kratší kapitola :D
Jsem totiž nemocná a psaní mi dává zabrat :(
Ale chtěla jsem vám napsat další, protože jste prostě úžasní! :3Vaše Chatie 👽
ČTEŠ
Mafiánova dědička [OPRAVUJE SE]
AzioneŘekněte mi ať, někoho zabiju a já ho zabiju. Řekněte mi, ať někoho umučím a já ho umučím. Řekněte mi, ať přeberu pozici mafiánského Bosse a já přeberu pozici mafiánského Bosse. Řekněte mi, ať si najdu někoho s kým chci strávit zbytek života a... T...