Když mě volali k obědu nepřišla jsem. Teda to jsem měla v úmyslu, ale Harry s Owenem byli jiného názoru. Dovlekli mě tam a každý si sedl z jedné strany a nespustili ze mě oči. Měla jsem štěstí, že otec se bez jídla očividně obejde, protože u stolu nebyl. Po tom co jsem dojedla se zvedla debata o škole. Mamka začala opět řešit to, jak se špatně učím a ostatní jen souhlasně přikyvovali. Zrádci! ,,No to se podívejme! Já tu půl roku nejsem a za chudinečku Abbynku se nikdo nepostaví!" ozval se ode dveří ten známý hlas. Otočila jsem se a spatřila útlého muže s růžovým upnutým tričkem a úplně stejnými, akorát černými džínami. ,,Horácio!" vykřikla jsem a padla mu kolem krku. ,,Taky tě rád vidím drahoušku." opětoval mi objetí. Mluvil jako vždy tónem, z kterého nejspíš dostanete cukrovku. ,,Ummmm... Řekne nám někdo co se děje?" ozval se Harry se zmateným výrazem a Owen na tom byl úplně stejně. ,,A no jo vlastně. Takže Harry, Owene tohle je Horácio, můj osobní stylista, kadeřník a občas i rádce v jednom. Byl teď půl roku pryč kvůli rodinným záležitostem, ale jak tak koukám na ty kufry v předsíni moc se toho nejspíš nevyřešilo. Horácio tohle je Harry, který tu vlastně pouze bydlí a je to zároveň můj nejlepší kámoš a tady to je Owen. Je to můj osobní bodyguard a zároveň nováček." představila jsem je. ,,Rád vás poznávám hoši." usmál se na ně můj stylista. Oni udělali rozpačité úsměvy a otočili se zpátky k jídlu. Mamka a bráchové jen tak tak zadržovali výbuch smíchu. ,,Je toho tolik nového! Pojď všechno ti musím říct a někdo z bodyguardů ti mezitím odnese kufry. Do stejného pokoje jako vždy?" koukla jsem se na něj. ,,To si piš." odpověděl a já mávla na jednoho zrovna procházejícího a zadala mu jeho úkol. Hned jsme se odebrali ke mně do pokoje a já mu začala vyprávět o tom jak jsem potkala Luka a ten den i Harryho, o našich hádkách, mamce a jejím ochrnutí, dovolené, mé nové a úplně první holčičí kamarádce, potyčkou s jejím bratrancem, Owenovi a v neposlední řadě o otcově dohodě ohledně mého sňatku. ,,Ty jsi se tu tedy opravdu nenudila." zhodnotil a dál se věnoval mým vlasům. ,,Jak dlouho jsi nebyla ostříhaná drahoušku?" zeptal se. ,,Od doby co jsi odjel." pokrčila jsem s nezájmem rameny. ,,Tak to musíme napravit! Ostříhám tě, ale nejdřív..." otočil si mě k sobě. ,,Co ti hošánci? Neříkej mi, že jsou oba na holky." zdvihl ukazováček. Já jsem místo odpovědi dostala záchvat smíchu. ,,No tak mluv!" snažil se mě přimět mluvit, když jsem se tam válela už dvě minuty. ,,Harry je hetero stoprocentně, ale Owen nevim." utírala jsem si slzy smíchu. ,,No výborně! Stačí aby byl aspoň bi." potěšeně se usmál. ,,Jako nechci bejt zlá, ale s tebou nebude ani bi. Ty si opravdu najdi normálního gaye jako si ty." zvedla jsem se a namířila si to ke koupelně. ,,Jsi pořád stejná drahoušku." zasmál se a šel za mnou. ,,Salón krásy začíná!"
Tak co říkáte na novou postavu?
Omlouvám se, pokud ta jeho mluva bude nějaká divná :D
❗⚠A ještě upozorňuji, že pokud tu budou nějaká nehezká slova ohledně homosexuálů a budou zde uráženi, není nic myšleno proti nim⚠❗
Horácia holt někteří nebudou mít v lásce :DVaše Chat ^ω^
ČTEŠ
Mafiánova dědička [OPRAVUJE SE]
ActionŘekněte mi ať, někoho zabiju a já ho zabiju. Řekněte mi, ať někoho umučím a já ho umučím. Řekněte mi, ať přeberu pozici mafiánského Bosse a já přeberu pozici mafiánského Bosse. Řekněte mi, ať si najdu někoho s kým chci strávit zbytek života a... T...