Kapitola 15-Harry ty debile!

5.7K 221 3
                                    

Konečně jsme došli na hotel k našemu pokoji. ,,Pro kluky to bude pravděpodobně šok, tak se radši drž za mnou." upozornila jsem Owena a ten mi na souhlas kývl. Cestou sem jsem mu řekla vše o naší rodině a jiné podstatné věci. Celkem si s ním rozumím. Odemkla jsem dveře a vešla. ,,Jsem tadyyy!!!" zakřičela jsem přes celý hotelový byt. ,,No konečně!" ,,Kde jsi byla tak dlouho?" ,,Proč tě otec potřeboval?" překřikovali se navzájem. Jenže hned já vstoupili do předsíně zarazili se. ,,Aha tak to nebyl táta." řekl Danny provokativně. ,,Byl a tohle je strůjce toho, proč jsem tam musela!!" ukázala jsem vztekle na Owena. Ten se zatvářil trochu zkroušeně. ,,Ježiš promiň! Já to tak nemyslela!" otočila jsem se na něj. ,,To je v pohodě... Jsem zvyklej." pousmál se trochu. ,,Je tu jako můj nový bodyguard. Musíme ho ochránit." vysvětlila jsem klukům celou situaci a doufala, že se uklidní. ,,Jo, a cestou jste si skočili do křoví za rohem že?" odpověděl mi dost podrážděně Harry. ,,To v žádném pří-" ,,Drž hubu tohle si vyřídím sama!" zarazila jsem Owena. ,,To se opravdu nestalo! A i kdyby jo tak tobě do toho nic není! Nechápu proč si hned podrážděnej!" seřvala jsem ho tak, že se málem krčil strachy. ,,Můžu potvrdit, že s ním nic nemá ani mít nebude." ozval se Ben opírající se o stěnu vedle. ,,Kdyby s ním něco měla, koukala by na něj pohledem ,Cekneš a vykastruju tě'. Navíc to vůbec není její tip a... Kolik ti vůbec je?" otočil se na Owena. ,,28" ,,No vidíš a ještě k tomu je o dost starší." zakončil Ben mojí obhajobu. ,,Díky Benny." děkovně jsem se usmála a použila jeho přezdívku, kterou jsem mohla používat pouze já. ,,Benny a Denny... Rly?" nadzvedl obočí Owen. ,,Problém?!" řekla jsem zvýšeným hlasem s otočila se na něj s rukama založenýma na hrudi. On zvedl ruce nad hlavu ve znamení, že se vzdává. ,,Si myslim." s tím jsem se otočila a zamířila do obýváku. ,,Na co kouknem?" skočil vedle na pohovku Danny. ,,Jurský svět!" vyhodila jsem všechny končetiny radostně do vzduchu. Ben zapnul film a šel se pohodlně usadit vedle nás. Chloe si vyskočila na můj klín a už zbýval pouze Harry. ,,Kde je?" zmateně jsem se otočila dozadu. Ozvala se rána vchodových dveří. ,,Asi se nasral." zhodnotil Danny a dál sledoval začátek toho nejlepšího filmu na světě. Bylo mi to trochu líto, ale co už. On se tak rozhodl. Po chvíli se u nás objevil i můj nový bodyguard a v ruce měl tři misky s popcornem. ,,Dá si někdo?" usmál se a dal je na stůl. Všichni jsme se na ně hned vrhli. On se jen uchechtl a sedl si do křesla.

Už budou dvě hodiny ráno a Harry furt nikde. Ostatní už šli spát, aby si ráno stihli vše zabalit. Jen já tu furt čekám. Mám o něj opravdu strach. Když hodinové ručičky ukázaly druhou hodinu ranní, vzala jsem si mikinu a vydala se ho hledat. Byl naštvanej, takže to šel někam zapít. Prohledávala jsem každý bar, klub prostě cokoliv kde by mohl být. Už jsem byla celkem daleko od hotelu a začala jsem se o něj opravdu bát. Došla jsem k baru na rohu ulice. Byla u něj výrazná cedule s nápisem Dnes obsluha nahoře bez!!. Potlačila jsem chuť tenhle podnik vynechat a vstoupila jsem dovnitř. Cedule nelhala. Všude se tam promenádovaly ženštiny s odhaleným hrudníkem. Chtěla jsem rychle zdrhnout, ale pak jsem si všimla osoby u baru. Harry tam ležel a byl úplně namol. Okamžitě jsem se k němu rozeběhla. ,,Harry ty debile!" zanadávala jsem a snažila se ho zvednout. Když se mi to konečně povedlo probral se a začal se mnou mluvit. ,,Víš... Já to musel udělat. Snažím se o tebe už dlouho, ale ty mě bereš jen jako toho posranýho bratra!" nadával. Je fakt dost ožralej pomyslela jsem si. ,,Myslel jsem, že když se půjdu někam uvolnit, zapomenu na tebe. Jenže to nejde." konečně jsem ho dostala z toho příšernýho podniku. ,,Já tě miluju Abby!" křikl na mě, když jsem ho posadila na lavičku. ,,No to víš že jo. A já vlastním království jednorožců na krásné třpytivé duze." zasmála jsem se a vytáhla mobil. V kontaktech jsem si našla Owena a hned mu zavolala. ,,Co je Abby?" řekl značně rozespale. ,,Potřebuju aby jsi pro nás dojel. Našla jsem Harryho v jednom baru a je úplně mimo." ,,Ok, řekni mi kde jste a do pěti minut tam jsem." tipnul mi to a já mu poslala místo, kde se nacházíme. On se tu opravdu objevil do pěti minut a pomohl mi toho debila narvat do auta. ,,Tys mi to všechno zkazil! Abby mohla být jen moje!" křičel na Owena. ,,To víš že jo..." protočila jsem očima. Na hotelu jsem ho uložila do postele jak malý děcko a on ihned usnul. Bylo půl čtvrté ráno a tak byl nejvyšší čas jít spát. ,,Díky, že jsi mi s ním pomohl." usmála jsem se na Owena. ,,To je maličkost. Dobrou." ,,Dobrou." rozloučili jsme se a pak zalezli do svých pokojů. Jen co jsem vlezla pod peřinu upadla jsem do zaslouženého spánku.

Jak to tak vypadá, Harry řekl něco co neměl :D
Teď jenom zjistit, jestli to byla pravda :D
Moc vám děkuji za vaší podporu a zatím se s vámi loučím :3

Vaše Chatie 🐱

Moc se omlouvám za to, že to vydávám po stopadesátý, ale nějak mi blbne Wattpad :) :D

Mafiánova dědička [OPRAVUJE SE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat