Kapitola 30-Čas na holčičí kecy

4.1K 180 12
                                    

Sešla jsem schody a rozhlédla se po dolním patře domu. Všude to bylo jako po výbuchu, ale uklízečky už tvrdě pracovaly. Došla jsem ke dveřím, nazula si tenisky a přes rameno si hodila tašku. ,,Tak já jdu!" zakřičela jsem přes celý barák a otevřela dveře. ,,Hey Abby! Nemám jít s tebou? Pro jistotu." ozvalo se za mnou a já se otočila na Harryho. ,,Neměj o mě takovou starost. Jdu přeci jenom se Sab na nákupy." zasmála jsem se a zavřela za sebou. Nasedla jsem do svého miláčka a rozjela se směrem k nákupáku.

,,Ahoj zlato!" objala jsem svou blonďatou kamarádku. ,,Dlouho jsme se neviděli! Tak co jak jde život?" ,,Celkem fajn. Akorát Fred by měl za týden přiletět na návštěvu." odfrkla si. ,,Doufám že to nevadí, ale přivedla jsem sebou jednu kámošku ze školy." nervózně se zasmála a já nadzvedla obočí. Za Sab se objevila zelenovlasá holka na vozíčku. ,,Jmenuje se Monica a je tady nová." představila nás a já k dívce natáhla ruku. ,,Abby. Ráda tě poznávám." ,,Nápodobně." usmála se a mou ruku stiskla. ,,Můžu se zeptat... Nemyslím to nijak zle, aleee... Proč si na vozíčku?" snažila jsem se znít co nejmileji, abych jí nějak neurazila. ,,To je v pohodě. Ptá se mě na to každej." zasmála se a já poznala, že tahle holka bude fakt super. ,,Jako malou mě srazilo auto a já ochrnula na nohy. Upozorňuji pouze na nohy!" ,,Ok, ok chápeme." zasmála se Sabrina a já s ní. ,,Tak kam půjdem?" ,,Vzala bych to hezky popořadě." navrhla jsem a ony souhlasily. Uchopila jsem držadla vozíku a rozjela se s ním vpřed. ,,Co to děláš?! Zvládla bych to!" uchechtla se Monica. ,,Žádný takový! Takhle to bude rychlejší a pro tebe pohodlnější." řekla jsem a prošla dveřmi do obchodního centra.

,,A pak jsem se otočila a odešla do svého pokoje." dořekla jsem svůj malý zážitek s klukem ze včerejška a holky se začaly smát. ,,To si fakt udělala?" kousla si do svého burgru Monica a podívala se na mě. ,,Jasně že to udělala! Abby možná vypadá nevinně, ale ani náhodnou to tak není!" zasmála se Sab a já s ní. ,,A co láska dámy?" zeptala se náhle zelenovlasá dívka. ,,No já zatím nic, ale tady Abby v tom má jasno." ,,Já?!" zvýšila jsem nechápavě hlas. ,,Harry zlato." zašklebila se, načež já se lehce začervenala. ,,N-Nic takového!" ,,Kdo brečel a potopil se úplně na dno když zmizel? Kdo s ním tráví většinu volného času? Kdo s ním spal v jedné posteli?" Monica se na mě už taky šklebila, ale já se rozhodla nadále vše popírat. ,,Vždyť je to můj kamarád! Počkat! Jak víš o té posteli?!" vyděsila jsem se. ,,Danny mi jí poslal se slovy, že jí určitě budu chtít vidět, když jsem tvoje BFF." zasmála se a vytáhla mobil. Chvíli něco hledala a pak mi před obličej strčila displej mobilu s tou fotkou. ,,Vymaž to!" vykřikla jsem. Monica si vzala mobil a začala se rozplývat. ,,Ježiši! Vy jste spolu tak roztomilí!" ,,Nechte toho!" okřikla jsem obě celá rudá. ,,Ale copak holka? Nějak si nám zrudla." začaly se hihňat. ,,Dejte pokoj..." založila jsem si uraženě ruce na hrudi. To si s Dannym vyřídím!

Dneska trošku kratší kapitolka, ale já i přes to doufám, že se vám líbila :3
Úžasná fotka Abby a Harryho opět na scéně! xD
Té se jen tak nezbaví (๑و•̀ω•́)و
A co říkáte na novou postavu?
Loučím se s vámi!

Vaše Chatie 💡

Mafiánova dědička [OPRAVUJE SE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat