,,Moc děkuju, že jste mě vzali sebou." ,,Ale to nestojí za řeč. Rádi jsme tě měli mezi námi. Snad to tak bude co nejdéle." mile jsem se na Sab usmála. Ta mě jen objala a rozloučila se se mnou. Pak si to namířila k výtahu. Zavřela jsem dveře a první zvuk který jsem slyšela bylo otevírání ledničky. ,,Danny koukej to zavřít!" vykřikla jsem a hnala se do kuchyně. ,,Ale já mám tak strašnej hlad." zakňučel a při tom na mě koukal psíma očima. ,,Já nevim proč jsi to nesnědl. Všichni ostatní to zvládli." ,,Nemůžu za to, že jste divný!" rozmáchl se rukama. ,,Dobře tak si něco vem." pustila jsem dveře lednice a s povzdechem ustoupila stranou. Šla jsem se kouknout na televizi, ale něco mě zarazilo. Ben seděl na gauči zády ke mě a něco si usilovně prohlížel. Opatrně jsem se k němu přikradla a tu věc mu vytrhla. ,,Hey!" vykřikl a ohnal se po mě rukou. Já mu uhla a zadívala se na věc, kterou jsem držela. Byl to časák se snubními prsteny. ,,T-ty si tu právě prohlížíš snubáky?!" ,,No... Já..." nemohl se vymáčknout. ,,Ty chceš konečně požádat Lauru o ruku!" zavřískala jsem šťastně. ,,Jo..." zrudnul Ben a sklopil hlavu. ,,Brácha to je senzace!" ,,Co se děje?" vyrušil nás Danny s bagetou v ruce a Harry. Na něj jsem koukala déle než bylo třeba. Měl pouze ručník okolo pasu a díky tomu mu bylo vidět vypracované břicho. ,,Hey Abby teče ti od pusy slina!" vytrhl mě z myšlenek Danny. ,,Hahaha moc vtipný." protočila jsem oči. ,,Takže ty už si si fakt jistej, že Laura je ta práva?" změnil Harry rychle téma. ,,Vím to už dlouho, ale neměl jsem odvahu." ,,Díky bohu, že už jí máš." ušklíbla jsem se na něj. ,,No a kdy ho pudem vybrat?" zeptal se Danny. ,,Co třeba zítra dopoledne?" ,,Okey." souhlasili jsme a rozešli se do svých pokojů.
Pozoruji Bena jak nervózně přešlapuje u pokladny a prohlíží si tři prsteny. ,,No tak Bene! Už nad tím přemýšlíš půl hodiny!" okřikne ho Danny naštvaně. ,,Harry?" kouknu se na osobu stojící vedle mě. ,,No?" ,,Vemeš Dannyho někam pryč? Už mě sere to jeho neustálé vykřikování." ,,Pro dámu cokoliv." usměje se na mě a rozejde se k Dannymu. ,,Hey bro pudem se kouknout na nějaký videohry co ty na to?" Danny šťastně kývne. Hned po tom co ty dva odejdou rozhodnu se vzít situaci do svých rukou. S Laurou jsme se o takových věcech bavily, takže vím co bude chtít. ,,Vem ten s tou květinou." ukážu na výrazný prsten. Laura miluje výrazné šperky. (Varienta A).
,,Myslíš?" koukne na mě. ,,Jo. Jeden květnový už má, ale ten se jí nelíbí kvůli nevýraznosti." (Varienta B). Usměju se na něj. ,,Tak tedy dobrá." řekne a otočí se na prodavačku. Ta mu prstýnek dá do krabičky a po zaplacení i předá. ,,Zavolám klukům." řeknu Benovi když vyjdem z krámu a vytáhnu mobil. ,,Haló?" ,,Čau Harry kde jste? Už máme vybráno." ,,Už? No s tebou to jde jako po másle! Jo a jsme v jedné restauraci jménem... Eeeeeee... Počkej musíme se kouknout... Restaurace Zlatý žralok." ,,Okey hned jsme tam." s tím jsem hovor típla. ,,Jde se do restaurace!" zvolala jsem a dala se do pochodu s bratrem za zády.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Mafiánova dědička [OPRAVUJE SE]
ActionŘekněte mi ať, někoho zabiju a já ho zabiju. Řekněte mi, ať někoho umučím a já ho umučím. Řekněte mi, ať přeberu pozici mafiánského Bosse a já přeberu pozici mafiánského Bosse. Řekněte mi, ať si najdu někoho s kým chci strávit zbytek života a... T...