,,Vypadáš překrásně Abby, ale to asi nechceš slyšet, že?" řekla mamka se smutným úsměvem, zatímco já měla od své návštěvy hrobu kamenou tvář. Smířila jsem se s tím, že si budu muset vzít Jackoba, mít s ním děti a tak dále a tak dále. ,,Za chvíli začne obřad." vešel dovnitř otec a já se na něj otočila. ,,Jsi nádherná." pyšně se usmál. ,,Aby bylo jasno. Stále tě nenávidím." sykla jsem naštvaně a o krok přistoupila. Jeho úsměv opadl. ,,Omlouval jsem se ti už tolikrát." ,,Ale jedna debilní omluva mi nezachrání celý život." odsekla jsem a prošla kolem něj, směrem ke dveřím od sálu. Zastavila jsem a zhluboka se nadechla. Ať jsem si nalhávala cokoliv, bodalo mě u srdce. Chtěla jsem tam vidět Harryho, ale věděla jsem, že neuvidím.
O pár hodin předtím
,,Abby co se to s tebou děje? Poslední dny se chováš divně." ,,To neni tvoje věc!" okřikla jsem Harryho a nalila si víno do skleničky. ,,Hele! Udělal jsem ti snad něco?!" ,,Jo! Odjel si! Nechal si mě tu! Ani nevíš, kolikrát jsem brečela, jak jsem trpěla!" zaraženě na mě koukal a zjevně nevěděl, co odpovědět. ,,Tohle si nech!" sundala jsem si mikinu od něho a odhodila ji na zem. ,,Možná jsem tě milovala, ale to je pryč!" zasyčela jsem mu do obličeje a utekla do pokoje. Jako srab. Tam jsem se sklouzla po dveřích a dala se do pláče. Bylo to venku.Realita
Otec mi bezeslova nabídl rámě a já ho neochotně přijala. Ozvala se hudba a já již po několikáté polkla. Dveře se otevřely a my se dali do pohybu. Slyšela jsem překvapená zalapání po dechu, užaslé pohledy, ale i smutné pohledy rodiny. Jackob se povýšeně culil, zatímco já ho probodávala spolu se Sab a Monicou pohledem. Šly mi za družičky. Stoupla jsem si před oltář a toho idiota. Farář začal kecat ty kraviny, které opakuje neustále dokola a já se zamyslela. Posledních pár let bylo zvláštních. Harry, Luke, Owen, Sabrina, Monica, Fred, Horácio a i Jackob. Lidé, kteří mi změnili život. Do jednoho. ,,A proto se táži vás, Jackobe Foxi. Berete si zde přítomnou Abby Morgan, za svou právoplatnou manželku?" ,,Ano." odpověděl zákeřně, načež já potlačila slzu. ,,A nyní se táži vás, Abby Morgan. Berete si zde přítomného Jackoba Foxe, za svého právoplatného muže?" všichni se na mě koukali. Cítila jsem ty pohledy. ,,Z donucení ano." pronesla jsem stále s kamenou tváří a vysloužila si tak otrávené pohledy a znechucené věty od strany příbuzných Jackoba. ,,Prohlašuji vás tedy za manžele Foxovi! Můžete políbit nevěstu." při těchto slovech jsem se cítila tak strašně znechuceně. Jackob na nic nečekal a přitiskl se na mé rty. Polibek jsem neopětovala, jen čekala na konec mého utrpení. Všude se ozval potlesk a kretén se ode mně odlepil. Otráveně jsem se zašklebila, načež on si mé tělo přitáhl k sobě. ,,Netvař se tak princezno. Měla by sis zvyknout. Teď už spolu budeme napořád." pošeptal mi do ucha. Nenáviděla jsem ho, ale měl pravdu a já s tím nemohla nic dělat.Nehnutě jsem seděla na židli u stolu a pozorovala ostatní, jak se baví. Danny je celý večer okouzlen nějakou kamarádkou Jackobovi mladší sestřenice a chodí za ní jako ocásek. Je hezké vidět rodinu, jak se baví. ,,Lásko jedem domů." zašvitořil mi u ucha Jackob a já se nuceně zvedla. Zavedl mě k autu, otevřel dveře a já i v šatech nastoupila. Sedl si vedle a dal pokyn řidiči, že může jet. Koukala jsem se z okna a přemýšlela. Ať si cokoliv nalhávám, Harryho stále miluju.
Když jsem ho poprvé spatřila, byl to kamarád. Nic víc, než nový roztomilý člen rodiny. Později to byl můj nejlepší přítel, který mi se vším pomáhal a pak? Kluk, kterého jsem jako prvního doopravdy milovala. Nikdo už nikdy nebude takový, jako byl on. Jestli má být tohle osud, tak ať si políbí prdel. Konec jako je tento, jsem si nepředstavovala, ale když už tu je. Ranil mé city i tím, že se neukázal na svatbě. Pro mě nejhorší den v životě. Jaká to ironie, že svatby mají být vždy šťastné a krásné a já na obou trpěla a zadržovala slzy. Nesmířím se s tím jen tak. Nikdy už nechci lásku, ani radost.
Tak a máme tu poslední díl ještě před epilogem :D
Rovnou se vám omlouvám za takovýto konec, ale můžu vás ujistit, že 100% BUDE DRUHÝ DÍL!
Takže sledujte můj profil a čekejte :)
⚠Taková otazka:⚠
Chcete ještě po epilogu fakty o této knížce, jako jaké tam ještě měly být postavy, kdo ke komu co cítil atd.?
Vlastně se vás ptám hlavně ze slušnosti a pravděpodobně to udělám tak jako tak ฅ'ω'ฅ
Zatím se s vámi loučím a u posledního dílu!Vaše Chatie ❤❤
ČTEŠ
Mafiánova dědička [OPRAVUJE SE]
ActionŘekněte mi ať, někoho zabiju a já ho zabiju. Řekněte mi, ať někoho umučím a já ho umučím. Řekněte mi, ať přeberu pozici mafiánského Bosse a já přeberu pozici mafiánského Bosse. Řekněte mi, ať si najdu někoho s kým chci strávit zbytek života a... T...