"Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know
So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trustin' who we are
And nothing else matters."
Dospievala som poslednú strofu songu Nothing Else Matters od mojej milovanej skupiny Metallicy, ktorý bol sprevádzaný tlieskaním okoloidúcich, ktorí boli ochotný sa pri mne zastaviť a dať mi nejaké drobné. Dokonca mi hodili pár bankoviek do púzdra od gitary, čo ma moc potešilo. Takže to znamená, že sa mám dnes kde vyspať, umyť sa a najesť sa.
Keď som zbierala peniaze z púzdra a dávala si ich do vrecka, mohla som počuť pomalé, no za to silné tlieskanie, ktoré sa ku mne viac a viac približovalo. Zvedavo som dvihla zrak k dotyčnému, ktorý upriamene sledoval každý jeden môj pohyb. Kto to sakra je?
"Fascinujúce." opäť zatlieskal. "Martin Young, teší ma." vystrel ku mne ruku a svoju som mu zdvorilo podala.
"Daphné Finley." predstavila som sa.
"Ako je možné, že takáto dáma, s tak úžasným hlasom nevystupuje niekde na vypredanom štadióne, ale niekde na ulici rušného Londýna?" opýtal sa. Okamžite som mohla cítiť, ako sa mi do líc hrnie červeň.
"Čo by tam človek ako som ja robil? Nie som ničím výnimočná." odpovedala som mu na otázku a prameň vlasov som si dala nervózne za ucho. "Nemám na to."
"Ja som počul, čo som počul." mykol ramenami. "Mám jednu otázku." vydýchol. "Vedela by si si predtaviť samú seba ako superhviezdu?" opýtal sa, na čo som hneď zareagovala smiechom.
"Ja neviem. Vy áno?" kusla som si do pery a pán Young len kýval hlavou na znak súhlasu.
"Viem. Tak čo, máš záujem?" opýtal sa s jemným, no povzbudivým úsmevom na tvári.
"To nemyslíte vážne." uchechtla som sa a pokrútila som neveriacky hlavou.
"Myslím." odpovedal vážne. Zo saka okamžite vybral biely papierik, zrejme to bola vizitka, ktorú mi podal. Samozrejme tam bolo jeho meno, mail, telefónne číslo a názov firmy, kde pracuje. Keď som si názov prečítala, skoro mi zabehla vlastná slina. Rival Records. Jedna z najväčších nahrávacích spoločností v celej Británií. Naozaj sa prihovára ku mne práve zamestnanec obrovskej spoločnosti?
"Tak, máš záujem sa stať superhviezdou?"
Takže, opäť sa hlásim s novou storkou. Prdel je, že mi tá pauza ktorú som plánovala dlho nevydržala (až 3 dni, wow). Nechutne sa teším na to, keď toto budem písať, pretože to mám všetko premyslené😍 Samozrejme, najprv dopíšem Daydreams, no medzitým určite nejaké časti vydám😊 Cover si nevšímajte, jedna skvelá holčina mi práve robí, takže som narýchlo nejaký potrebovala😂
Tak, snáď sa Vám prológ páčil, lebo mne áno (Ego stúpa jak sviňa)❤️
Votes & Comments❤️
Deine Nicolette❤️
YOU ARE READING
The Dark Side of Fame //h.s. [SK]
Fanfiction„Keby nebolo mojej matky, všetko by teraz bolo inak. Mala by som otca. Možno celú rodinu. Namiesto toho som teraz sama. No tým, že ma vyhodila po sedemnástke z domu, nezažila by som to, čo zažívam teraz. Taktiež, nestretla by som určitých ľudí. Či u...