"Ale vieš, aký je medzi nami rozdiel?" prešla som k nej ešte bližsie a vďaka svetlu ohňa som mohla vidieť, ako zbledla ešte viac. "Ten, že ja sa nebojím si otvoriť hubu pred hocikým a povedať mu, čo si úprimne o ňom myslím. Aj cez to, že ho absolútne nepoznám. Ale počkať, to si spravila presne, ale s tým, že si to nepovedala mne a to je úbohé." nervózne som po nej vyštekla.
"To by stačilo." vstúpil do toho neznámy chalan, ktorý tu bol tiež. "Uznávam, v niečom máš pravdu, ale nemusíš byť hneď nervózna. Tak kľud."
"Ja som ešte kľudná. Zatiaľ." nadvihla som obočie. "Mňa radšej naštvanú nechcite vidieť."
"Fajn, tak čo tak nám ukázať, aká si v skutočnosti?" napodobnil ma a zasmial sa.
"Áno." vyhŕkli ďaľšie dievča, ktoré sa schovávalo za chalanom, s ktorým som sa práve rozprávala, no hneď sa stiahla a začervenala sa.
"Súhlasím." mykla som hlavou a uškrnula som sa.
"Dobre." zasmial sa opäť. "Som Aaron." predstavil sa. "Toto je Jamie," ukázal na plaché dievča za ním. "Mimochodom, tvoja veľká fanynka." zasmial sa a Jamie sa začala opäť červenať.
"Áno? Tak to ma teší." široko som sa na ňu usmiala.
"Aj mňa, ver mi." povedala sebavedomo a zachichotala sa. Zlatá.
"Toto je Adam," ukázal na chalana s tunelmi v ušiach a s piercingom v nose. Nice chalanko, páčiš sa mi už teraz. "A Vanessa." Slečna drsná na koniec.
"Tak, ja som Daphné." pretočila som očami a zasmiala som sa. "A toto Harry."
"Vieme." povedala Vanessa nepríjemne, na čo ju Aaron ohriakol a ofučane si sadla na plážovú stoličku.
S Harrym sme si sadli k ním na deku a dali sme sa do reči. Rozprávali sme sa o rôznych veciach, ako ide život a tak ďalej. Musím uznať, že som sa s nimi cítila naozaj skvelo. Hlavne zrejme preto, že toto som ja v puberte nikdy nezažila a teraz si to akoby vynahrádzam. Čo je ešte lepšie, cítim sa ako normálna baba, ktorá žije normálny život. A čo ma tiež nehorázne teší, Harry sa tiež baví a stále sa usmieva.
"Čo vlastne ty a Harry? Naozaj ste spolu, ako média neustále hovoria a píšu o Vás?" opýtala sa Jamie. S Harrym sme sa na seba pozreli a začali sme sa smiať.
"Nie, nie sme spolu." odpovedala som. "Harry je jednoducho môj bodyguard a zároveň skvelý kamarát." usmiala som sa
"Ja som to vedela." roztomilo sa zachichotala. "Ako vlastne Harryho vnímaš?" pýtala sa ďalej.
"Vieš, na začiatku som ho fakt neznášala, aj keď som v podstate nemala dôvod. Taktiež mi na ňom vadia jeho prudké zmeny nálad a že nemá zmysel pre humor." zasmiala som sa, pričom som mu neustále pozerala priamo do oči. "Ale ako som vravela, je to skvelý kamarát, ktorého by som za nič na svete nevymenila. Nenávisť už dávno pominula a som rada, že sme na tom, ako sme. Jednoducho ho mám fakt moc rada a nechcem ho stratiť." dopovedala som. Na tvári som mala neustále úprimný úsmev, pretože všetko čo som povedala, bolo od srdca.
"Aww." našpúlila pery. "A čo ty Harry? Ako vnímaš Daphné?"
"Na začiatku som si myslel, že to je nejaká namyslená krava, ako si myslí, ehm ehm, tuto niekto." venoval Vanesse úšrkn. "Možno je detinská, svojská, jej ego občas nemá hraníc a keby odtiaľ niekto skočil, kleplo by ho už v polovici pádu." zasmial sa. "No namyslená nie je a s čistým svedomím to môžem tvrdiť, keďže som s ňou skoro stále. Aj keď vie fakt liezť na nervy ako malé decko, nevedel by som si predstaviť, že by som ju viac neochraňoval ako svoju mladšiu sestru." široko sa usmial a pritiahoľ si ma do náručia, ktoré som mu s radosťou opätovala. Myslím, že dnes mi fakt nemôže byť lepšie. Teda až na tú sestru, čo ma celkom z neznámeho dôvodu celkom zamrzelo.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Dark Side of Fame //h.s. [SK]
Fiksi Penggemar„Keby nebolo mojej matky, všetko by teraz bolo inak. Mala by som otca. Možno celú rodinu. Namiesto toho som teraz sama. No tým, že ma vyhodila po sedemnástke z domu, nezažila by som to, čo zažívam teraz. Taktiež, nestretla by som určitých ľudí. Či u...