Chapter 9.

1.5K 156 13
                                    

Hneď mi zišlo na um, že čo ak som to bol ja, kto ju rozplakal? Však kvôli tomu, že som spomenul Zayna, a to, čo mi hovoril. Možno som jej zbytočne privodil spomienky z jej minulosti, ktorá ako vieme, nie je práve najrúžovejšia. Tak isto som mohol pochopiť, že má zrejme problémy s matkou, ktoré sú fakt zlé. Možno ju ani nemá, ja naozaj neviem. Ale túžba zistiť o nej čo najviac je nehorázne neprekonateľná, aj keď vlastne nemám na to nejaký vážny dôvod. Jednoducho som zvedavý a chcem odhaliť, prečo je Daphné taká tajnostkárka a čo je za jej povahou.

Daphné's POV

Mám taký silný pocit, že po tomto Harryho neznášam ešte viac. Zayna taktiež, aj keď som ho dlho nevidela. Vlastne sa čudujem, že ten idiot nevykecal Harrymu všetko čo sa dalo, pretože vie o všetkom, čo medzi mnou a mojou úbohou matkou bolo a čo sa medzi nami dialo. Jediná škoda je to, že neviem, čo je s mojim otcom. Matka mi o ňom nikdy nič nepovedala, a keď som sa jej na neho pýtala, akurát mi vynadala a kričala po mne, že je to 'kokot, ktorý si nezaslúži žiť', ako povedala ona sama. Ani netuším, či vlastne niečo vie o mojej existencií, alebo sa jednoducho na mňa vykašľal. Alebo je tu ešte jedna možnosť. To je tá, že mu tá krava zakázala sa ku mne čo len priblížiť na vzdialenosť dvadsiatich metrov. Áno, aj toho by bola ona schopná.

Aj som občas rozmýšlala nad tým, aký vlastne môj otec je, ako vyzerá, akú má povahu. Lenže moje myšlienky vždy zablúdili iba k tomu, či vlastne na mňa niekedy myslí, ak samozrejme niečo o mne vie. Chcela by som ho spoznať, nad tým premýšlam už dlhšiu dobu, no to nie je také ľahké. Na to aby som to zistila potrebujem to, aby mi matka o ňom aspoň niečo povedala. Ale o tom nemusím ani premýšlať, pretože ju nechcem vidieť a toto mi naozaj za to nestojí. Alebo?

Utrela som zvyšné slzy pripomínajúc mi moje 'nádherné' detstvo a pubertu a vstala som z postele za účelom si ísť prezliecť do kúpeľne plavky a ísť k bazénu. Na moje prekvapenie, keď som otvorila dvere, stál v nich Harry s jemne zvrášteným čelom a zmäteným výrazom na tvári. Čo kurva robí pred mojimi dverami?

"Čo tu robíš Styles?!" zavrčala som, pričom som ho prepalovala pohľadom.

"Strážim ťa, nie?" založil si ruky na hrudi a uškrnul sa na mňa. Jasné Harry, určite ti uverím.

"Tak znova a pravdivo mi odpovedz. Čo tu robíš Styles?!" zopakovala som a s tiež založenými rukami som sa oprela o zárubňu. "Alebo si sa chcel uistiť, či si po našom rozhovore nejdem niečo šňupnúť? Fuck, nesype sa mi z nosa?" opýtala som sa sarkasticky s otvorenými ústami.

"Iba som sa chcel uistiť, či si v poriadku." prekrútil očami.

"Ako môžeš vidieť, v poriadku som. Teraz uhni, lebo mi zavadzáš." obišla som ho.

"Tak prečo si plakala? Zatĺkať budeš zbytočne, počul som ťa." povedal mi a automaticky som zastavila.

"Vrazila som do dverí a buchla som si nos." vymyslela som si rýchlo nejakú výhovorku, aj keď som vedela, že mi to nezožere. No to ma netrápilo, a tak som pokračovala v ceste do kúpeľne a následne odtiaľ k bazénu.

•••

Počas toho, ako som si pekne užívala slnko a vodu, ma musel vyrušiť vyzváňajúci telefón. Samozrejme, kto iný by to mohol akurát tak byť, ako Martin, pretože ostatní na mňa serú. Či už Rick, alebo Martyna.

Martin mi oznámil, že sedemnásteho mám akustický koncert v nejakej hale, či čo to. Keďže to je presne deň po koncerte Asking Alexandrie, moc sa mi chcieť nebude, ale odmietnuť Martina fakt nejde. Tak som nemala na výber a súhlasila som.

Po Martinovi sa ozvala Martyna, ktorá sa uráčila mi zavolať. Keďže sme naposledy boli spolu v klube, zavolala som ju k sebe. Takže je za hodinu tu a ja mám čas zbehnúť do mesta.

"Ideme do mesta!" zvolala som na ležiacého Harryho, ktorý skoro zaspával. Myslím, že keby ho ešte chvíľu nechám, naozaj zaspí a on chudák by bol do večera totálne červený od slnka. Aspoň by som sa pri ňom konečne aspoň raz zasmiala.

Necekol ani slovo, len vstal, obliekol si svoje typické čierne tričko a odišiel k bráne čakať na mňa. Keďže som nebola mokrá (od vody vy úchylaci), z lehátka som vzala svoje kraťase, tielko a mohla som ísť za Harrym.

Keďže je víkend, v uliciach sú milióny ľudí, medzi ktorými sa nachádzajú aj paparazzovia, zmyslela som si, že to nebol dobrý nápad niekam ísť. Naštvaný Harry sa za mňou vliekol a obaja ignorujúc jeblé poznámky fotografov sme vošli do Hutky, ktorú vďaka tým idiotom museli zamestanci zamknúť. Oops.

"Naozaj sme sa trepali do mesta len kvôli pizzi?" Harry si neveriacky povzdychol a s úškrnom som prikývla.

"Tak mám chuť na pizzu, čo teraz?" prekrútila som očami a prešla som k pultu, kde som nadiktovala objednávku.

"Prosím, vyfotíš sa so mnou?" ozval sa za mnou jemný hlas, ktorý patril mladému dievčaťu priamo za mnou.

"Jasné." usmiala som sa a dievča som objala okolo pliec, aby nás mohla odfotiť.

"Super, môžem sa v škole a doma pochváliť, že mám fotku s feťáčkou." provokatívne sa usmiala, čo mne od prekvapenia skoro spadla sánka až na zem.

"Naozaj si to práve povedala?" pozrela som na ňu s vytreštenými očami a škaredým pohľadom.

"Snáď si ma nepočula?" uchechtla sa. "Ďakujem za fotku, fetka." sarkasticky cmukla a v sekunde sa stratila.

Naštvane som zovrela päste, dych sa mi zrýchlil a keby ma Harry práve nechytil, asi by som sa za ňou rozbehla a jednu jej vrazila. Robí si zo mňa srandu?! Ako kurva vážne?!

"Pusť ma." odsekla som a vrátila sa späť k pultu, kde som im povedala, nech mi pizzu zabalia a idem hneď domov.

Vonku boli paparazzovia stále, no vďaka Bohu ich bolo menej. Otravné otázky typu 'Je pravda, že ste na drogách?' neprestávali a myslela som si, že naozaj každú chvíľu vybuchnem. No keď mi jeden z tých idiotov strčil foťák rovno pred ksicht, moje nervy sa neudržali a jednu som mu rovno vrazila.

Keďže Harry stihol zavolať taxíka, schmatol ma jak handru a strčil dnu. Teraz len neviem, či mám vraziť za toto aj jemu, alebo mu poďakovať. Ale myslím, že ďakovať by mu mal skôr ten retardovaný fotograf.

Čo zas bude problém je to, že môžem očakávať nové správy o mne a o tom, aká som násilná a agresívna, a že určite sú za tým drogy. Teším sa teda.

•••

Odkedy sme sa vrátili, s Harrym som neprehovorila ani slovo. Teda, to je medzi nami normálne, no teraz je medzi nami naozaj divná atmosféra. Vďakabohu má za chvíľu konečne dojsť Martyna a mňa viac nebude iritovať táto situácia. Taktiež sa aspoň odreagujem, čo pri sa dá pri Martyne dokonalo.

"Daphné! Som tú!" Martyna doslova vletela ku mne, že ma skoro prekotila do bazéna, pri ktorom som ležala. "A pozri čo mááám." kusla si do pery, vytiahla niečo spoza chrbta a zasmiala sa. Oh shit, za toto ma Martyn zabije.

hey!!❤️
Hore ruky pre Niku (opäť teda no), ktorá opäť prichádza s novou časťou😊 Keďže mne sa celkom páči, bude mi viac než jasné, že vám nie, pretože to tak vždy je😂🙏🏻
Každopádne, moc sa Vám chcem poďakovať za komenty pri minulej časti❤️ Dúfam, že to tak bude aj teraz a budete ma naďalej tešiť❤️
Tak, čo si o časti myslíte?😊❤️
Hope you liked it❤️
65 votes❤️
Votes & Comments🙏🏻
Nika❤️

The Dark Side of Fame //h.s. [SK] Where stories live. Discover now