"Ale to je blbosť! Nie je možné, aby sa výsledky v niečom zmýlili alebo ja neviem?" zúfalo som pozerala na doktora.
"U nás určite nie." odpovedal a bez ďaľších slov odišiel.
Doriti, ale veď to nemôže byť pravda! Nikdy by som do seba nič nelegálneho nedala preboha. Teda fajn, priznávam, že by som to chcela skúsiť, také LSD alebo trávu, len sa bojím toho, že by sa mi to zapáčila a určite nechcem do toho spadnúť. Potom by som aj tak dopadla a to by bolo už naozaj zlé.
Ale aj tak nechápem, že ako mohli výjsť testy pozitívne. Predsa by som si pamätala, keby som si niečo dávala, ale ako som hovorila, je to jednoducho blbosť. Že by to niekto na mňa narafičil? Ale kto?
"Stále mi nechceš povedať pravdu?" Martin nadvihol obočie. Nemo som len pokrútila hlavou a nastúpila som do auta.
"Ja som ti ju povedala." odsekla som.
"Iste." zamrmlal si popod nos a naštartoval.
Ďalej v aute bolo len trápne ticho, ktoré prerušoval zvuk motora a rádio, ktoré ticho hralo. Možno som blázon, ale najradšej by som práve z toho auta vyskočila, pretože mi je nehorázne trápne a zároveň som fakt dosť nervózna. To až tak, že by som najradšej niekoho v tomto aute udusila. Možno tých dvoch a možno radšej seba.
Aby som sa trochu uvoľnila, hmkala som si zarovno s pesníčkou, ktorá práve hrala v rádiu. Čo je lepšie, viem, že Martin to neskutočne neznáša, takže ma teší to, že ho viac a viac štvem, čo je aj na ňom dosť vidno.
"Môžeš si kriste prestať hmkať?!" vyštekol po mne, pričom sa stále sústredil na cestu.
"A ty môžeš prosím prestať dýchať?" uškrnula som sa.
"Môžeš prestať byť stále nervózna?" na sekundu sa na mňa pozrel s nadvihnutým obočím a otráveným výrazom. "Vďakabohu, že sme už tu." prekrútil očami a zaparkoval, aby som mohla s tým idiotom vystúpiť. Martin jemne mávol rukou a okamžite odišiel preč.
Ticho sme obaja vošli dnu, kde sme prešli hneď do obývačky a sadli si pred telku. Keďže som vedela, že v tomto čase dávajú všade tie trápne chujoviny typu MTV News, Top Star a tak ďalej, kde riešia fakt blbosti a hlavne väčšinou klamstvá, tal som namiesto toho zapla Netflix a pustila som Deadpoola, čo je momentálne môj najobľúbenejší film. Plus, hrá tam Ryan Reynolds, ktorého by som si najradšej vzala, ale hlavne ošukala. Však je tak kurva jebateľný, až to bolí. Ale fajn, sny sú sny, nie vždy sa plnia.
"Kam ideš?" opýtal sa Styles, keď som sa náhle postavila zo sedačky a stopla som film.
"Idem kurva srať. Či aj na záchod musíš ísť so mnou?" pretočila som očami. Styles na mňa šokovane vytreštil oči, ako keby som rozprávala o niečom, čo nie je normálne a zároveň nereálne. "Čo tak na mňa kukáš?" nadvihla som jedno obočie.
"Si nechutná." skrčil nos a pokrútil hlavou.
"Prečo? Si si myslel, že také niečo baby nerobia?" sarkasticky som sa uchechtla. "Nuž, keď budeš so mnou, zvykaj si na to." uškrnula som sa a odišla som.
Harry's POV
"Curly, dones mi prosím uterák!" kričala na mňa Daphné z bazéna.
"Za to, že ma tak stupidne voláš celý deň, môžeš ísť do riti." prekrútil som očami.
"Uh, lákavá ponuka." uškrnula sa a vyliezla von. Čo som vôbec nečakal, bolo to, že sa rozbehla pomaly k lehátku, kde som ležal a celá mokrá sa na mňa zvalila.
YOU ARE READING
The Dark Side of Fame //h.s. [SK]
Fanfiction„Keby nebolo mojej matky, všetko by teraz bolo inak. Mala by som otca. Možno celú rodinu. Namiesto toho som teraz sama. No tým, že ma vyhodila po sedemnástke z domu, nezažila by som to, čo zažívam teraz. Taktiež, nestretla by som určitých ľudí. Či u...