"...Týrala ma..." opäť mi odoznelo v ušiach.
Vypleštil som na ňu oči a neveriacky som žmurkal očami. Ale, ona to naozaj povedala, nesnívalo sa mi, no jednoducho sa mi nechcelo tomu veriť. Ešte k tomu, jej tón bol vážny. Lenže je opitá, tak si v kľude môže vymýšlať. Taktiež aj nie, predsa len sa vie, že ľudia pod vplyvom alkoholu hovoria pravdu. Naozaj teraz neviem, či jej veriť, alebo nie.
"Neveríš mi, však?" uchechtla sa. Ona mi číta myšlienky, alebo čo?
"Popravde, neviem, či ti mám veriť. To je to." skrčil som nos a povzdychol si.
"Nemám dôvod si vymýšlať." mykla ramenami. "Prečo by som ti aj vlastne klamala?" uškrnula sa. Teraz môžem v kľude povedať, že ma tak trochu zneistila a verím tomu čoraz menej.
"Máš veľa dôvodov na to, aby si mi klamala. Napríklad preto, lebo ma neznášaš." nadvihol som obočie a pokrútil som hlavou.
"Prečo by som ťa mala neznášať?" zasmiala sa.
"Pretože nemám zmysel pre humor..."
"To nepopieram, že ho nemáš a je mi jedno koľko ďaľších dôvodov vyslovíš, ale nie je to pravda." prerušila ma. "Mohla by som ťa neznášať kvôli tomu, že si už len tu a vkuse si so mnou. Ale nezazlievam ti to, pretože to Martin ťa 'najal'." prekrútila očami a ďalej pokračovala v tom, čo hovorila. "Prečo to spravil, to vieš..."
"Wow, no nehovor." skočil som jej do reči pre tento krát ja.
"Sklapni." ohriakla ma. "Každopádne ti chcem povedať len toľko, že to s tými drogami absolútne nie je pravda. Aj keď, je mi viac než jasné, že mne nikto veriť nebude." zavrčala, zovrela päste a totálne naštvaná, no zároveň aj sklamaná odišla čo najrýchlejšie do svojej izby.
Daphné's POV
V noci som sa pár krát zobudila na to, ako mi je neskutočne zle, a tak sa záchod stal mojim novým kamarátom. Vďaka bohu ráno nebolo také strašne, až na ostrú a bodavú bolesť hlavy, ktorá bola fakt nepríjemná. Občas mi to pripadalo tak, ako keby mi niekto do hlavy vŕtal, alebo mi pribíjal klince do lebky.
Čo však bolo horšie, Harrymu som povedala práve to, čo nevie nikto, okrem Zayna. Fakt dúfam v to, že mi neuveril, pretože naozaj nemám potrebu, aby to vedel. Akoby to už teda nevedel, fuck.
Jediné jedlo, čo som do seba dostala, boli cornflakes s mliekom, ktoré som ako tak zjedla. Naozaj som nemala na nič chuť, čo mi bolo tak zle, ale niečo som do seba nutne potrebovala dostať.
"Si v poriadku?" ozval sa chrapľák priamo predomnou.
"Vyzerám na to, že som v poriadku?" nervózne som odsekla.
"Nemala si toľko piť." Harry mykol ramenami a s pohárom vody si sadol oproti mne.
"Buď taký láskavý a tie tvoje rady si strč do riti, pretože ja ich k životu nepotrebujem. Hlavne nie od teba." uškrnula som sa a s prostredníkom ukazujúc jemu, som sa odpratala na terasu.
•••
"Nie je to dlho, čo sme naposledy počuli o Daphné Finley a o jej aférke s drogami. Tentokrát ju tu máme opäť, ale kvôli niečomu inému. Z potrvdených zdrojov vieme, že Finley udrela fotografa priamo do tváre. Taktiež, nebola sama! Známy-neznámy muž bol opäť s Daphné. Žeby nový párik? A čo na to priateľ Daphné, Rick Mutton hovorí?"
Kriste, Bože a všetci svätí, čo to zase kurva hovoria? Naozaj ako? Vedia také veľké hovno a už riešia debiliny.
ESTÁS LEYENDO
The Dark Side of Fame //h.s. [SK]
Fanfic„Keby nebolo mojej matky, všetko by teraz bolo inak. Mala by som otca. Možno celú rodinu. Namiesto toho som teraz sama. No tým, že ma vyhodila po sedemnástke z domu, nezažila by som to, čo zažívam teraz. Taktiež, nestretla by som určitých ľudí. Či u...