Chapter 8.

1.4K 170 27
                                    

"Čože? To určite nie." pokrútil som neveriacky hlavou a uchechtol som sa.

"Naozaj Harry, neklamem ti." odmlčal sa. "Rozišli sme sa tesne pred tým, ako ju 'objavil' ten jej manažér."

"Martin." skočil som mu do reči a prikývol.

"Ako, poviem ti takto. Zrejme sa ti javí ako zlá osoba." prikývol som. "Ale nie je. Iba sa na ňu hrá, aby ľudia mali pred ňou rešpekt."

"Ja ho mať nebudem. Pred ňou ho mať? Pff, jasné." sarkasticky som sa uchechtol. "Nie je šanca."

"To som si hovoril aj ja, ale keď niečo chce, dosiahne to. Ver mi." odmlčal sa. "Taktiež, určite si si musel všimnúť, že neznáša ľudí, ktorí nemajú zmysel pre humor. Chová sa k tebe moc zle?" zasmial sa.

"Čo tým chcel básnik povedať? Že nemám zmysel pre humor?" Zayn prikývol. "Ja mám zmysel pre humor." pretočil som očami.

"Iste." opäť sa zasmial. "Klop klop."

"Kto tam?" opäť som pretočil očami a zúfalo som pokrútil hlavou.

"Harryho humor určite nie." našpúlil pery a provokatívne sa uškrnul.

"Idiot." zamrmlal som.

Zayn mi potom ešte niečo o Daphné rozprával, aká bola a vravel niečo v tom zmysle, že teraz je taká, aká je preto, pretože sa jednoducho udialo veľa vecí, ktoré jej podľa Zaynových slov, zanechalo obrovskú jazvu na srdci. Keďže som prirodzene moc zvedavý, chcel som vedieť o Daphné viac, no ten čurák mi nechcel viac povedať, pretože súkromie Daphné rešpektuje a ak mi to sama bude chcieť povedať, tak mi to povie, čo zas dosť pochybujem, pretože, na čo by hovorila človeku ktorého nenávidi o svojej minulosti, ktorá nebola zrejme práve moc rúžová?

Lenže tento rozhovor moju zvedavosť prehĺbil ešte viac a taktiež chcem o Daphné zistiť viac. Pochopil som, že predtým to moc ľahké nemala, čo mi Zayn po odchode z baru potvrdil tým, že mi povedal o tom akú má hroznú matku (máme niečo spoločné), ktorá ju tesne pred sedemnástkou vyhodila z domu. Myslím, že keď som toto počul, odteraz budem vnímať Daphné úplne inak, keďže som ju doteraz mal za namyslenú a sebeckú mrchu, ktorá potrebovala pozornosť. Jednoducho jej to viac nedokážem zazlievať.

Kto by povedal, že zdanie až takto klame? Alebo klame Zayn?

Daphné's POV

Keďže nemôžem ísť dnes do žiadného klubu sa ísť zabaviť, pretože tam je vraj pre mňa hrozba (alkohol, zrejme aj drogy, ktoré údajne užívam), musím kvôli tomu sedieť doma na riti jak nejaká knedľa. Skúšala som aspoň volať Martyne, či by neprišla, keďže sa nudím a nejako sa na mňa chytá zlá nálada, no po piatich neúspešných volaniach stále nedvíhala. Rick je v klube, takže ma tak jemnejšie poslal priamo do prdele. Potom mi ostáva Karin, lenže s ňou si nerozumiem natoľko, aby som ju volala k sebe. Akurát tak obe zbožňujeme Asking Alexandriu a je to asistentka mojej stylistky. A aj tak je zrejme spolu s Rickom a chlastajú.

Takže fajn, vidím to na nejaký seriálový maratón s notebookom a jedlom v posteli. Možno si pozriem Futuramu alebo... Awkward, áno, presne to! Aspoň si to pozriem celé od začiatku a zistím, ako sa to vyvíjalo medzi Jennou a Mattym.

•••

"Fajn, asi by som mohla ísť čúrať." povedala som sama pre seba. Postavila som sa z postele, oprášila som zo seba otrusinky z cornflakov, ktoré som jedla celú noc a čo najrýchlejšie som prešla do kúpeľne.

Práve keď som si sadala na záchod, mohla som počuť ťažké kroky okolo dverí. Bože môj, to ma nikto nenechá sa normálne vyčúrať?

The Dark Side of Fame //h.s. [SK] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang