(Prečítať poznámku autorky!😊)
Daphné's POV
"Áno, za päť minút sme u teba." povedala som Karin do telefónu.
"Ste? Kto ide ešte?" opýtala sa zvedavo, pričom som mohla vedieť, ako krúti nechápavo hlavou.
"Harry. Moja skvelá 'pestúnka', ktorá nemôže odo mňa odísť ani na moment. Však som ti hovorila, že ide s nami." prekrútila očami a povzdychla som si. "Však pre neho bol ten ďaľší lístok."
"Jáj, vlastne hej. Sorry, zabudla som." zachichotala sa.
"To je jedno, neriešme to, ideme už." dopovedala som a zložila som telefón, ktorý som si vložila do vačku.
Vzala som si svoju obľúbenú koženú bundu zo šatníka a čo najrýchlejšie som zišla dole po schodoch. Harry už stál pri dverách, s pohľadom zapichnutým do telefónu čakajúc len na to, kedy sa za ním dotrepem.
"Môžeme ísť." povedala som bez toho, aby som čo len na neho pozrela a vyšla som von z domu. Nič mi na to nepovedal, len ma ticho následoval k autu.
Dámy a páni, takýmto štýlom prebieha naša konverzácia celý týždeň. Pokiaľ to nie je fakt nutné, jednoducho sa nerozprávame a totálne sa ignorujeme. Však čo, mne je to jedno, zrejme mi to takto aj vyhovuje. To som si dokonca myslela, že ho začínam lepšie znášať.
Jeez, čo si nahováram. Idem sa zblázniť vďaka tomu, že sa ignorujeme. To fakt, nekecám. Nudím sa ešte viac a je to maximálne utrpenie. Ale nazval ma kurvou, popritom nemal na to ani právo, pretože ja som sa so Zaynom nevyspala. Samozrejme, keby nebol taký, aký bol, dozvedel by sa to. Takže, ja neustúpim a pekne si na jeho ospravedlnenie počkám, aj keby malo byť za hociakých okolností. Možno je to detinské, ale I don't give a fuuuck.
Keby sa mi aspoň Rick ozval. Lenže nie, pretože sa niekam odtrepal a keby nebolo Martyny, ani to neviem. Aspoň ona bola ochotná niečo podniknúť. Ale mňa by zaujímalo, odkiaľ to vie ona, ale fajn, ja to nebudem riešiť, však čo. Žeby niečo medzi nimi je?
Po trápnej ceste autom, kde vládol iba zvuk motora a občas aj môj hlas, keď som si spievala pesníčky od Asking Alexandrie (však chápeme, príprava na koncert), inak bolo totálne ticho. Vďakabohu už nastupuje Karin, ktorú som okamžite objala a sadla si dozadu ku mne.
"Pripravená na najlepší kon... Takže toto je Harry?" pošepkala mi do ucha a nadvihla prekvapene obočie. Prikývla som. "Ugh, dosť dobré." našpúlila pery. Pretočila som očami a pokrútila som hlavou. Bože, len nech sa po ňom prosím nelepí.
"Len ho potom neznásilni prosím, potrebujem niekoho na to, aby ma 'ochraňoval'." ukázala som v úvodzovkách a opät som prekrútila očami. Karin sa len ticho uchechtla a ďalej 'nenápadne' na neho čumela v spätnom zrkadle.
•••
"Heaven's gone and hell is here
There's nothing left for you, my dear
So grab a glass and pour a drink
Learn to swim before you sink
GO!"
Ozvali sa prvé slová Let It Sleep, ktoré sme s Karin, ako správne fanúšičky, začali okamžite spievať a užívať si tóny songu. Ó, Bože, ako ja milujem tú pesníčku. Ale ešte viac Bena, pretože práve tak vyzerá môj vysnený a podľa mojich predstáv, manžel. Samozrejme, on mojim manželom nebude. Ale mohol by byť.
YOU ARE READING
The Dark Side of Fame //h.s. [SK]
Fanfiction„Keby nebolo mojej matky, všetko by teraz bolo inak. Mala by som otca. Možno celú rodinu. Namiesto toho som teraz sama. No tým, že ma vyhodila po sedemnástke z domu, nezažila by som to, čo zažívam teraz. Taktiež, nestretla by som určitých ľudí. Či u...