Chapter 4.

1.7K 182 6
                                    

Prezrela som si ho celého až po päty a okamžite som sa začala smiať. Toto má byť môj nový 'bodyguard'? Chalanko s dlhými kučeravými vlasmi, nevyzerá nejako vypracovane, skôr by mohol ísť robiť modela pre Saint Laurent a on sa má o mňa starať jak o malé decko? Zo mňa si musia robiť dobrý deň.

"Martin, prvý apríl bol pekne dávno." uškrnula som sa, no výraz oboch bol stále vážny. Ugh, žiaden aprílový žartík sa zrejme nekoná.

"Ja si nerobím srandu moja zlatá." založil si ruky na hrudi. "Odteraz ťa Harry nepustí z očí. Bude ťa strážiť, chrániť a hlavne ťa bude držať ďalej od alkoholu a drôg aby si vedela." zamračil sa na mňa a pery spojil do rovnej linky.

Harry iba poslušne stále stál vedľa neho s rukami za chrbátom a poslušne prikyvoval na všetké tie sračky, ktoré pánovi Youngovi vychádzali z úst, ako nejaký jeho psík.

"Od akých drôg? Robíš si zo mňa srandu?! Veď ja neberiem drogy!" vyštekla som po ňom. "Absolútne neviem, o čom hovoríš." dupla som si a založila si ruky na prsiach.

Naozaj ma mrzelo, že Martin naozaj verí tomu, že fetujem alebo čo. Zrejme včera uvidel tú trávu, no namiesto vysvetlenia si urobil po svojom a 'najal' mi nejakého ochrankára, ktorého k životu ani nepotrebujem.

"Prosím ťa, neklam mi aspoň. Veľmi dobre vieš, čo som včera u teba našiel. Ak nie, v kľude ti to pripomeniem. Trávu."

"Nie je moja." skočila som mu do reči.

"A koho teda? Mi nechci povedať, že zrazu len tak sa u teba zjavila." prikývla som. "Hah, ty si mi ale vtipná." Ach ten sarkazmus. Trápne. "To je ale jedno. Nezaujíma ma to. Harry bude tak či tak stále s tebou, či už sa ti to páči, alebo nie."

"Fajn." prekrútila som otrávene očami a porazenecky som si povzdychla.

Je pravda, že ja si za svojim stojím a hádam sa, pokiaľ nedosiahnem to čo chcem, ale Martin je jediný, pri ktorom toto nedokážem. Má silnejšiu osobnosť ako ja (to je už čo povedať) a hádať sa s ním je dopredu prehratá vojna. Jednoducho ísť proti nemu a jeho vôli, to nie je šanca. Buď s ním, alebo proti nemu. Taktiež, keď nie je po jeho plánoch, tak to je celé zle.

"Len mi teda aspoň povedz, kde si ho preboha vyberal? V modelingovej agentúre?" nadvihla som obočie. Za toto som si od Stylesa zaslúžila nejeden nepekný pohľad. "Keby som bola niekde na ulici a niekto by ma napadol, čo by robil? Veď by ho dotyčný zlomil v pase." zvráštila som obočie.

"Je Rick doma?" prikývla som. "Zavolaj ho." mykol ramenami.

Neochotne som sa vrátila do domu, vzala som Ricka so sebou, lenže bol dosť naštvaný kvôli tomu, že som ho prerušila práve vtedy, keď mal silno dôležitú misiu a vyšli sme von.

"Tak Rick, tento týpek ti otravoval frajerku." ozval sa Martin.

Rick sa priblížil k nemu, no ani som sa nenazadla a Rick ležal v bolestiach na trávniku tesne kúsok odo mňa. Samozrejme, to by som nebola ja, keby som sa v tejto situacií nezačala nehorázne smiať, a tak som sa musela chytiť za ústa.

Ale priznávam, pána Harolda som celkom dosť podcenila, keďže je polovica z Ricka a predsa len ho dal dole. To by som na neho naozaj nepovedala.

Rick sa naštvane postavil do zeme, zamrmlal si niečo popod nos, no radšej viac to neriešil a odišiel dovnútra.

"Takže, ja odchádzam, Harry ostáva, aby si vedela. A aby si nebola odutá len na mňa, je to taktiež nariadenie od manažmentu." žmurkol. "Mimochodom, dúfam, že si sa toho hnusu zbavila." ukázal na mňa výstražne prstom.

The Dark Side of Fame //h.s. [SK] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang