Prosím, prečítajte si poznámku autora! Predsa len tam nie je len tak na parádu😉
V momente som totálne vystrašená pribehla ku ním. "Čo to má znamenať? Čo spravil?!" vyprskla som.
"Do toho Vás nič nie je." vyštekol na mňa jeden z policajtov a Ricka v momente odviedli preč.
"Čo sa stalo?" pribehol ku mne Harry.
"To keby som doriti vedela." odsekla som. "Každopádne to musím zistiť." povzdychla som si pripravená ísť za niekým, kto to bude vedieť.
Harry svoje ruky presunul na moje ramená a začal ma hľadkať, aby som neexplodovala od nervov. "Teraz toho moc nezistíš. Čo tak ísť domov a počkať?" opýtal sa kľudne Harry.
Usúdila som, že predsa len má pravdu, tak som ho nechala, nech ma odtiaľto odvedie preč. Najlepšie rovno niekam do cukrárne alebo do nejakého supermarketu, kde by som si kúpila tonu sladkého, pretože po zhliadnutí Ricka v putách ide na mňa fakt zlá nálada. A čo iné pomôže lepšie na zlú náladu ako veľa sladkého? Presne tak, sex. Škoda, že také možnosti práve nemám, tým pádom to je nič a sladké vyhráva.
Keďže vyšetrovanie stále pokračuje, bude viac ako možné, že spím opäť u Harryho, tak sme sa vrátili k nemu. Vzala som si svoju čokoládovo-krémovo-vanilkovú zmrzlinu a ticho som s ňou a s depkou odkráčala na balkón.
S už jednou zjedenou zmrzlinou som tu sedela asi hodinu a pol, pričom som stihla skoro zjesť aj druhú, dokonca sa medzitým stihli prestriedať skoro všetky druhy počasia. A moja depka? Nič, stále mi robí spoločnosť, zrejme by som ju mala ponúknuť kávou alebo rovno vodkou. Ach, keby len tá vodka bola... Ugh, opäť zniem ako alkoholik, však?
"Baví ťa to tu ešte?" vyšiel Harry von a sadol si ku mne.
"Momentálne ma nebaví nič a zrejme ani dlho nebude." povzdychla som si.
"To kvôli Rickovi?" nadvihol zvedavo obočie a prikývla som.
"Serie ma to, že nič o ňom momentálne neviem. Samozrejme okrem toho, že to zrejme bol on, kto sa ku mne vlámal. Ale ak by to tak bolo, hentak by určite s ním nezaobchádzali. Však bol pre nich ako nejaký odpad."
"Žeby bola tá tráva naozaj jeho a niečo u neho našli?" opýtal sa Harry, pričom si prehrabol vlasy.
Ale žeby je to naozaj tak? V podstate by to dávalo zmysel. Teraz by to všetko do seba zapadalo, zrejme by sa aj tá tráva vysvetlila, keďže moja nie je. A mňa by to konečne 'očistilo' od toho, že som feťáčka.
"Kto vie, zrejme áno." mykla som ramenami. "Bože, to je čurák, ak to je fakt pravda." uchechtla som sa a tesne som privrela očné viečka. "Ako som s ním mohla chodiť a popritom si nič nevšimnúť? Nie som predsa slepá."
"Ale láska slepá je. Ak niekoho miluješ, všetky jeho chyby ignoruješ a nevidíš ich." zachrapčal.
"Ale tu ide o to, že nemám nejako pocit, že by som ho niekedy milovala. Áno, boli sme spolu celkom dosť dlho a viem, že som k nemu niečo cítila, no keď si to tak uvedomujem, láska to nebola." vydýchla som.
"Oh, tak to je iné." odmlčal sa. "A čo Martyna? Tá nebude vedieť nič?"
"Aj keby, nič mi nepovie." prekrútila som očami.
"Prečo nie? Však ste predsa kamarátky. Alebo som sa mýlil?" krútil nechápavo hlavou.
"Úprimne? Ja neviem, nemám viac ten pocit. Odkedy nie sme s Rickom spolu, chová sa inak, tak odmeranejšie a stupňuje sa to. Ale stále sa tvári, že má záujem o to sa so mnou baviť. Ale čím to všetko je?" uškrnula som sa a tvárila sa, že údajne rozmýšlam, čo nemusím, keďže to viem. "Ugh, už viem! Sú spolu." nahodila som znechutený výraz a pretočila som očami.
"Ako si na to preboha došla?" zasmial sa.
"Si myslíš, že som natoľko blbá, aby som si to nevšimla?" nahodila som výraz 'robíš si zo mňa prdel?'. "Pokaždé, keď som niektorým z nich dvoch volala, mohla som väčšinou počuť hlasy oboch, čo znamená, že drvivú väčšinu času sú spolu. Akonáhle sa Rick vrátil domov, Martyna sa od neho nepohla, keď ma pokaždé boli spolu pozrieť. Ešte k tomu tie ich pohľady. Vždy keď sa na ňu pozerá, je to iné, ako keď sa pozeral na mňa. A ak aj spolu nie sú, niečo medzi nimi určite je a ja opäť nič neviem." vydýchla som všetok vzduch z pľúc.
"Uh, ak to tak je, tak to bude ešte veľká sranda." odmlčal sa. "Každopádne, nevravela si dávnejšie, že Martyna je proti drogám?" prikývla som.
"Je to tak. Zrejme o tom tiež nevie." mykla som ramenami. "Ale vieš čo? Je mi to už úplne jedno."
•••
Harrymu pred chvíľou volali z polície, no o čom hovorili, to neviem, pretože hovor stále pretrváva a ja sa idem z toho scvoknúť. Nechápem, o čom tak dlho hovoria a ja to potrebujem okamžite vedieť. Je mi viac než jasné, že riešia Ricka, a tak nejako mám také podozrenie, že dnes pôjdem znova vypovedať. Teším sa teda.
Keď už Harry konečne dovolal a vyliezol zo svojej izby, naznačil mi, že sa mám ísť obliecť a ideme tam. No nehovorila som to?
"Takže?" opýtala som sa Harryho s úškrnom, keď sme už sedeli v aute a Harry štartoval.
"Takže, ako môžeš vedieť, samozrejme sa to týkalo Ricka." prúdko sa nadýchol. "Momentálne sa ale vlámanie k tebe neriešilo. Ide o to, že ho nemohli nejako zastihnúť, tak prišli k nemu domov. No a tak nejako nakoniec u neho doma našli tri kilogramy čistého kokaínu a pár gramov trávy." vydýchol.
Po zistení toho, že Rick nie je len na tráve, ale aj na kokaíne ma normálne zmrazilo a nebola som slova schopná. Bože, je on normálny?
"Len sa stále nevie, či tá tráva u teba bola jeho. Ale je to dosť pravdepodobné."
"Ugh, okej." vysypala som ledva zo seba.
Viac som už nič nepovedala, pretože by som sa zrejme rozrevala. Jednoducho ma to fakt moc mrzí, že mi takto zatajoval pravdu a k tomu tá zlá nálada. Kým prídeme na stanicu, sa budem musieť ukľudniť, pretože nemám záujem o to, aby som sa tam pred všetkými zložila. Kriste, šak to by bol taký trapas pre mňa. Musím si hlavne zanechať chladnú hlavu.
Na policajnej stanici ma opäť vypočúvali, keďže som s Rickom bola najviac, a tak bolo možné, že by som o tom mohla niečo vedieť. Blbé a smutné zároveň, že to tak nebolo. Moje vypočúvanie avšak prerušil ďaľší z policajtov, že ma môžu prestať vypočúvať, pretože sa Rick priznal. Ku drogám, že ich úžíval a dokonca aj predával, že tá tráva u mňa doma bola jeho a aj že to bol on, kto mi tak 'krásne' zriadil dom, pretože bol práve u mňa, keď chytil absťák a jednoducho vybuchol. Teraz len fakt neviem, či ma má všetko okolo Ricka mrzieť alebo či sa mám tešiť tomu, že moje meno bude očistené a Martin mi bude konečne veriť a že si konečne budem môcť užívať. Dúfam, že to ale neznamená, že Harry ma viac nebude ochraňovať.
Nazdárek❤️
Ehm no, časť som chcela dať včera, no nejako nevydalo a tak je tu dnes😏
A ako vždy, lejdy Karnok je s ňou nepokojná, no zas lepšia ani nebude😏
No k tomu čo som chcela, chcem len opäť oznámiť, že 2.7. sa bude v Bory Malle(nefiem jak sa to píše😂)v Bratislave bude konať Wattcon, na ktorý na 100% idem a tak by som chcela vedieť, či tam niekto z Vás príde, pretože budete mať šancu sa stretnúť s vašou obľúbenou spisovateľkou Stillhappychild💁🏻💁🏻 nie preboha, srandujem😂😂. každopádne sa tam môžeme uvidieť a ja len budem rada!😊❤️
To je všetko lásky, snáď sa Vám časť páčila❤️
83 votes😊
Votes & Comments babes❤️
Vaša Nyka💁🏻❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
The Dark Side of Fame //h.s. [SK]
Fiksi Penggemar„Keby nebolo mojej matky, všetko by teraz bolo inak. Mala by som otca. Možno celú rodinu. Namiesto toho som teraz sama. No tým, že ma vyhodila po sedemnástke z domu, nezažila by som to, čo zažívam teraz. Taktiež, nestretla by som určitých ľudí. Či u...