"Oh, ahoj Rick. Aj ja ťa rada počujem." usmiala som sa.
"Ako si zistila, že som to ja?" povedal zúfalo. Úplne si viem predstaviť, ako sa práve teraz tvári. No Rick, mňa neoblbneš ak si si myslel, že nezistím, že si to ty.
"Vieš, vôbec ťa už nepoznám pár rokov a neviem ako znie tvoj hlas v telefóne." prekrútila som očami.
"Fajn. Aj tak skap." povedal a zložil telefón.
Och pomoc. Prichádzajú ďaľšie zbytočné otázky, už to cítim. Ďakujem Rick.
"Preboha, toto je medzi vami normálne?" Phill sa tváril šokovane, no aj tak mu mykali kútiky od smiechu. Prikývla som a jemne som sa zasmiala. "Prečo máš vlastne 'skapať', ako povedal tvoj drahý?"
"Pokreslila som mu ksicht, nech mu to trošku viac dodá na kráse." uškrnula som sa. "A teraz sa mi chce pomstiť. Možno ma dá zabiť nejakými mafiánmi, ktorí ma budú mučiť a pomaly a bolestivo zabíjať." mykla som ramenami.
"Len dúfajme, že toto neboli tvoje posledné slová pred smrťou." smial sa Phill, ktorý doslova lapal po dychu. "Takže, naša hodina s Daphné skončila. Chcela by si niečo svojim fanúšikom odkázať?"
"Milovala som Vás. Aj tých, ktorí ma neznášajú." zasmiala som sa.
•••
Som tak nehorázne unavená, že sa mi normálne nechce veriť tomu, že sme na letisku, pomaly sedíme v lietadle a odlietame konečne domov, do Londýna. Ako ale vidím, zrejme prespím celú cestu, čoho sa bojím, keďže lietadlo zdieľam aj s Rickom.
Po piatich minútach sedenia v lietadle sa môj mozog nakoniec rozhodol, že kašle na Ricka a jednoducho 'vypol'. V momente som bola jak drevo.
Neviem koľko som presne spala, iba viem, že som sa zobudila na to, ako Rick kričí. Lietadlo sa triaslo a keď som už poriadne otvorila oči, videla som ako Rick sedí pri mne a mrmle si niečo v zmysle 'umrieme, ó Bože, my umrieme'. Čo to s ním kurva je?
"Rick, prestaň!" buchla som ho do ramena. "Čo sa deje?"
"Zlyhal motor, lietadlo padá!" zakričal v panike. "Kurva, my umrieme!"
"Sú to len turbolencie." prekrútila som očami. "Ak ti išlo o to, aby som si myslela, že padáme, tak smola. Nevyšlo ti to." prižmúrila som na neho oči a povzdychla si nad jeho debilitou.
"Kurva." zamrmlal si popod nos. "S tebou nie je žiadná sranda." odul sa.
"Ty vole, ale šak si normálny? Iba som ti pokreslila tvoj škaredý ksicht, tak čo kurva riešiš?" vyštekla som po ňom. "Buď aspoň raz prosím ťa normálny a nechaj ma spať, lebo ti fakt jednu drbnem." odsekla som a otočila som sa k okienku.
Keď už som sa opäť zobudila, bolo to preto, že sme konečne v Londýne a nie preto, že Rick robí falošnú paniku. Tentokrát paniku robí z neznámeho dôvodu Karin. Ľudia, čo ste dnes fetovali?
"Fuck, Asking Alexandria bude v KOKO!" vypískla celá nadšená. Popravde, totálne ma to prebralo, pretože ja Asking Alexandriu zbožňujem.
"Asking čo kurva?" nadvihol Rick jedno obočie a pokrútil hlavou.
"Kedy?" vypískla som aj ja a prešla som rýchlo k nej. Ricka sme chudáka jednoducho odignorovali.
"Za dva týždne, šestnásteho augusta."
"Kupuj lístky!" drgla som do nej.
"Počkaaaj... Hotovo." víťazoslávne sa usmiala a ja spolu s ňou. "Oh yeah, ide sa!"
YOU ARE READING
The Dark Side of Fame //h.s. [SK]
Fanfiction„Keby nebolo mojej matky, všetko by teraz bolo inak. Mala by som otca. Možno celú rodinu. Namiesto toho som teraz sama. No tým, že ma vyhodila po sedemnástke z domu, nezažila by som to, čo zažívam teraz. Taktiež, nestretla by som určitých ľudí. Či u...