PREČÍTAŤ PROSÍM POZNÁMKU AUTORA, ĎAKUJEM!♥️
Vďakabohu bol Lucas omnoho viac pri zmysloch ako ja a ihneď zareagoval. Nejakým spôsobom rýchlo doniesol dva kýble vody, ktorými koberec ,chvalabohu, zahasil. Ja som si mohla v pokoji vydýchnuť, keďže som počas toho všetkého ani len nedýchala. Keď som si tak uvedomila, opäť som nemusela byť medzi živými, pretože ja som naozaj idiot a ostala by som tu stáť ako socha. Možno to bolo aj tým, že som nebola ani len pohybu schopná.
"Daphné, všetko v pohode. Až na koberec, rip koberec," zasmial sa Lucas a podišiel ku mne. Jemne ma chytil za ruku a otočil k sebe tak, aby sa mi mohol pozerať priamo do očí. O čo mu len ide?
"Poďme prosím jesť," zasmiala som sa.
"Fajn, McDonald's, KFC, Subway?" nadvihol obočie, na čo som ja s výrazným nesúhlasom pokrútila hlavou. Však som nahúlená ako bomba, oči mám ako angorák a po dávnejšiom incidente s drogami a Rickom nepotrebujem, aby ma verejnosť videla takto.
"Objednáme pizzu a pekne si pozrieme nejaký film, pri ktorom sa vyhaluzíme," navrhla som. Lucas vďakabohu neprotestoval a dokonca pizzu ihneď objednal, pretože ja by som to určite nezvládla.
Medzitým mi pustil film, ktorý ma údajne v tomto stave dosť vyhaluzí, tak som zvedavá. On sám ho videl milión-krát, ale vraj ho môže pozerať stále, pretože ten film zbožňuje. No vlastne ani nie film, ale skôr dokument, jednoducho niečo medzi, čo ma teda moc neohúrilo. Ale dobre teda, boh vie, možno sa mi bude páčiť.
"Počkať, to mi chceš povedať, že ten film má dve o pol hodiny, hej?" nadvihla som obočie a prekrútila som očami. Lucas len letmo prikývol a bez slova si ma pritiahol bližšie k sebe. Dva a pol hodinový dokument?! Veď ja pri ňom aj umriem!
•••
Jima Morrisona a The Doors som ako tak poznala už predtým, ako mi Lucas toto pustil. Ale netušila som, že budem z tohto filmu taká nadšená, hlavne keď som bola na začiatku zhrozená dĺžkou a žánrom. Jediný problém pre mňa boli Jimové kučeravé vlasy, ktoré mi pripomínali tie Harryho. Tým pádom mi potom neustále behal po mysli. Kriste, preklínam ťa Jim Morrison za kučeravé vlasy, ktoré má aj Harry!
Horšie bolo to, že som sa mohla snažiť ako som chcela, ten idiot mi z mojej mysle nechcel vypadnúť. Vlastne, akoby sa tam ešte pekne uvelebil na gauč, presne tak, ako to zvykol robievať dávnejšie, keď mi robil pestúnku. Kiežby tu bolo niečo, čo by ma prinútilo prísť na iné myšlienky, keď v tom momente mi to napadlo. Lucas videl ten film nespočetne veľa krát ako sám vravel, tak vyrušiť ho snáď môžem.
Nenápadne som sa k nemu pritiahla bližšie, nech to zas nevyzerá nejako okato, určite po ňom nevybehehnem ako nejaká stíhačka. Treba pekne pomaličky, inak by to ani len nebolo ono.
Tým, že som sa prisunula bližšie, ruku prehodil cez moje ramená. Cítila som ako na mňa pozerá, lenže stále som bola nejaká zabrzdená, takže mi trvalo, kým som pohla tými neviem koľkým svalmi (určite ich bolo veľa) aby som mu venovala čo len nejaký pohľad. Keďže mi išlo len o jedno, snažila som sa pozrieť aspoň trochu zvodne, no keď som si predstavila ako vyzerám s týmto výrazom, jemne som sa zachichotala.
Momentálne medzi nami vládlo len ticho, ak samozrejme nerátam telku. Jednoducho dlho nepadlo žiadne slovo, čo mi celkom teraz vyhovovalo, takto to naberalo lepšiu atmosféru. Slová by to len pokazili. Tak sme jednoducho len na seba pozerali a vzájomne sa pozorovali, čo ten druhý spraví. Keď však Lucasov pohľad spadol na moje pery, musela som si do tej spodnej kusnúť, pretože to bol pre mňa už celkom nátlak.
YOU ARE READING
The Dark Side of Fame //h.s. [SK]
Fanfiction„Keby nebolo mojej matky, všetko by teraz bolo inak. Mala by som otca. Možno celú rodinu. Namiesto toho som teraz sama. No tým, že ma vyhodila po sedemnástke z domu, nezažila by som to, čo zažívam teraz. Taktiež, nestretla by som určitých ľudí. Či u...