3. Πιστόλια στην αποθήκη του επιστάτη.
Jack's Pov
Όλοι είχαμε μαζευτεί όπως περίμενα, στο γραφείο του διευθυντή, την ώρα του μεσημεριανού. Ο μπαμπάς μου προσπαθούσε να ακούσει τον διευθυντή χωρίς να εκνευρίζεται κάθε φορά που ακουγόταν κάτι κακό που έκανα. Δηλαδή τα τελευταία δέκα λεπτά.
"Ο γιος σας κύριε Owens είναι το άκρος αντίθετο του καλού μαθητή. Είναι αγενέστατος, ασεβής προς τους καθηγητές, διοργανώνει πλάκες ενάντια στους συμμαθητές του, και δεν σέβεται τους κανόνες του σχολείου. Όλα αυτά είναι λίγα από τα πράγματα που κάνει, σε καθημερινή βάση ο γιος σας." είπε με σοβαρή φωνή ο διευθυντής.
Αυτός ο άνθρωπος θα μου καταστρέψει τη ζωή.
"Παρ'όλα αυτά," ξεκίνησε ο προπονητής να λέει, "ο Owens είναι ένας ικανός παίκτης με λαμπρό μέλλον. Μας έχει δώσει αρκετές νίκες τα τελευταία δύο χρόνια και η αποβολή του θα μας κοστίσει άλλες τόσες ήττες. Δύο παιχνίδια μένουν μέχρι το τέλος της αθλητικής σεζόν και τις εξετάσεις για το πανεπιστήμιο."
Η μαμά χαμογέλασε με αυτό και μου έσφιξε το χέρι, ενώ ο μπαμπάς μου έριξε ένα βλέμμα που έδειχνε το πόσο περήφανος ήταν για εμένα -τουλάχιστον για το γεγονός του αθλητισμού.
"Με τον διευθυντή αποφασίσαμε να μην αποβάλλουμε τον μαθητή Jack Owens." ανακοίνωσε ο προπονητής μου.
Χαμόγελα από την μαμά και τον μπαμπά, μαζί με μια σφικτή αγκαλιά της μαμάς, εμφανίστηκαν στο δωμάτιο. Χαμογέλασα και εγώ με τη σειρά μου, αλλά ήξερα πως για να με κρατήσουν εδώ, κάτι πρέπει να κάνω. Πάνω σε αυτή τη σκέψη, η πόρτα χτύπησε.
"Περάστε." είπε με λίγο δυνατή φωνή.
Πριν προλάβω να γυρίσω το κεφάλι μου, το χαμόγελό μου εξαφανίστηκε όταν μια γνώριμη φωνή ακούστηκε στα αυτιά μου. "Με ζητήσατε κύριε;"
Η χαριτωμένη φωνή της Jane Avery ακούστηκε στο δωμάτιο, και ένιωσα πως μπήκαν λουλούδια στο δωμάτιο. Τόσο χαρούμενα.
"Ναι δεσποινίς Avery. Παρακαλώ καθίστε." είπε ο διευθυντής.
Εκείνη με ένα χαμόγελο έκατσε στον καναπέ πίσω μου, σαν καλό κορίτσι που ήταν. "Όπως έλεγα και πριν, αποφασίσαμε να μην αποβάλλουμε τον κύριο Owens. Θα μείνει σε αυτό το σχολείο όμως με κάποιους όρους."
"Ότι και αν είναι είμαι σίγουρος πως ο γιος μου θα τους τηρήσει. Έτσι Jack;" ρώτησε ο πατέρας μου με ένα σφιχτό χαμόγελο.
YOU ARE READING
Guns And Roses | Book 1 | ✓
Mystery / ThrillerI love your thorns and you love my bullets. All Rights Reserved ® Copyright © 2016 DO NOT COPY THE STORY Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές και σεξουαλικές σκηνές. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. #6 Mystery/Thriller - 23/06/2016 #5 M...