34. Λουλούδια στα δεινά του κόσμου της | Part 2

1.3K 273 78
                                    

34. Λουλούδια στα δεινά του κόσμου της| Part 2

Jane's POV

"Nathan, νομίζεις πως αρχίζω να τρελαίνομαι;"

Με κοίταξε βαθιά στα μάτια. "Όχι."

"Τότε γιατί είμαι...έτσι;" τον ρώτησα λυπημένα.

"Ο οργανισμός σου αντιδρά έτσι στα δεινά του κόσμου σου." άναψε το τσιγάρο του. "Εσύ το είχες πει."

Έβαλα το χέρι μου πάνω στο μάγουλό μου και στηρίχτηκα στη πλάτη του καναπέ. "Ίσως έχεις δίκιο."

"Όλα θα πάνε καλά μικρή. Έχεις εμένα." με διαβεβαίωσε.

Τον πίστεψα. Με βοηθούσε πάντα. Θα με βοηθάει για πάντα.

Μου έδωσε το τσιγάρο του. Με διστακτικές κινήσεις, το τοποθέτησα στα χείλη μου και ρούφηξα μια τζούρα. Είχα καιρό να καπνίσω. Μου έλειψε.

Ο Nathan παρακολουθούσε τις κινήσεις μου με προσήλωση. Είχε έρθει αρκετά κοντά μου, μα δεν έκανε κάποια κίνηση. Έβγαλα από τα χείλη μου το τσιγάρο και άφησα τον καπνό να βγει. Ο Nathan πήρε το τσιγάρο μέσα από τα χέρια μου και το άφησε στη σταχτοθήκη. Πλησίασε το πρόσωπό μου, μα πριν κάνει τη κίνηση, τον έσπρωξα μακριά μου.

"Είμαι με τον Jack, Nathan! Πώς τολμάς;" του φώναξα.

Ο Nathan απλώς γέλασε ειρωνικά. "Ναι πες μας πως τον αγαπάς κιόλας."

Σοκαρισμένη, τον χαστούκισα. Μάλλον ήταν πιο δυνατό απ'όσο έπρεπε, γιατί ακούστηκε σε όλο το διαμέρισμα.

"Σε αντίθεση με τον Adrian, ο Jack με αγαπάει. Και τον αγαπώ και εγώ." είπα ψιθυριστά.

Ο Nathan με κοίταξε αγριεμένος. "Δεν σ'αγαπάει Jane. Ο μόνος που σε αγαπάει είμαι εγώ!"

"Δεν ξέρεις τι λες. Δεν σου έδωσα αυτό το δικαίωμα!"

Άρπαξε το χέρι μου και το έβαλε πάνω στη καρδιά του. "Δεν χρειάστηκε."

Αποτραβήχτηκα και σηκώθηκα από τον καναπέ γυρνώντας τη πλάτη μου προς αυτόν. "Γιατί ήρθες πίσω Nathan;"

Για λίγα δεύτερα τίποτα δεν ακούστηκε. Το μυαλό μου πήγε στο χειρότερο. Μπορεί ο Jack να έχει δίκιο, και ο Nathan να επέστρεψε για εμένα. Όμως δεν ήθελα να το πιστέψω. Φαινόταν τόσο παράλογο στο μυαλό μου.

Ένα χέρι ακούμπησε τον ώμο μου και τινάχτηκα. "Επέστρεψα γιατί μου χρωστά τη καρδιά σου."

Ο Jack είχε δίκιο.

Έκλεισα τα μάτια μου και προσπάθησα να ηρεμήσω τους χτύπους της καρδιάς μου. Ένιωθα να φοβάμαι για το τι θα γίνει μετά, και η αδρεναλίνη τα έκανε όλα χειρότερα.

Guns And Roses | Book 1 | ✓Where stories live. Discover now