4. Πιστόλια στην προπόνηση.
Jack's POV
Η υπόλοιπη μέρα κύλησε υπέροχα. Ο ήλιος φώτιζε τον καθαρό ουρανό, τα πουλάκια κελαηδούσαν, όλα ήταν ήρεμα και ήσυχα.
Μαλακίες του κώλου με πράσινα φτερά.
Στην πραγματικότητα, η μέρα κύλησε κάθε άλλο από υπέροχα. Όταν οι ώρες του σχολείου τελείωσαν, η ομάδα μου στο μπάσκετ, όλα τα άτομα από τα άλλα μαθήματα που δεν γνώριζα και παιδιά από άλλες τάξεις, έπεσαν πάνω μου κάνοντας την ίδια σπαστική ερώτηση.
"Σε απέβαλλαν;"
Ήταν λες και με περιτριγύριζαν μωρά που μόλις έμαθαν να μιλούν και το μόνο πράγμα που ξέρουν να λένε είναι η παραπάνω γαμημένη ερώτηση.
Σε κάποια στιγμή απελπισίας, το χάος απομακρύνθηκε και η Chloe έκανε την εμφάνισή της με τις φίλες-ακόλουθούς της, σε μια κίνηση να με βγάλει από αυτό το χάλι.
Η Chloe σύμφωνα με τα δεδομένα της προηγούμενης εβδομάδας, είναι η πρώην κοπέλα μου. Ο λόγος που χωρίσαμε -που την χώρισα- είναι ότι είχε γίνει ένα από τα πιο σπαστικά άτομα που ξέρω. Είναι η σκύλα του σχολείου μας. Έχω ακούσει από κάποια παιδιά πως πριν έρθω εδώ πριν δύο χρόνια, ο τίτλος "τσούλα" ήταν φτιαγμένος ειδικά για εκείνη, όχι ότι τώρα δεν ισχύει.
Μιας και μιλήσαμε για φήμες, αληθινές ή μη, τα ίδια παιδιά που μου είπαν για την Chloe, μου είπαν πως ήταν αρχιεχθρός της Jane Avery. Σύμφωνα με τους ίδιους, η Jane ήταν ότι η Chloe δεν ήταν : διάσημη. Η Chloe ανέβηκε στον θρόνο της διασημότητας, όταν έγινε το 'συμβάν' για το οποίο κανένας δεν μιλάει.
Το 'συμβάν' για το οποίο θέλω τόσο πολύ να μάθω.
Πίσω στην πραγματικότητα, μόνο ένα άτομο θα με έσωζε από τα νύχια της Chloe, ο Alex. Σαν να άκουσε τις προσευχές μου, ο Alex εμφανίστηκε με τον Jason και με πήραν από εκεί μια και καλή.
Βγήκαμε από το σχολείο, και αποφασίσαμε να πάμε σε ένα καφέ λίγο πιο κάτω από το σχολείο. Μέχρι να πάει πέντε, σε μιάμιση ώρα δηλαδή, για να πάμε στην προπόνηση μπάσκετ, θα καθόμασταν εκεί. Σύχναζαν πολλά παιδιά, αλλά σήμερα ως διά μαγείας, ήταν κάπως άδειο.
Καθίσαμε σε ένα τραπέζι, σε μία γωνιά του χώρου και σύντομα η συζήτηση στράφηκε σε μένα και στην απόφαση που πάρθηκε σήμερα.
"Όχι δεν με απέβαλλαν." είπα.
Τα πρόσωπα του Alex και του Jason φάνηκαν να χαλαρώνουν με την είδηση, όμως ο τελευταίος έκανε την κρίσιμη ερώτηση. "Και γιατί είσαι λες και πέθανε η γάτα σου;"
YOU ARE READING
Guns And Roses | Book 1 | ✓
Mystery / ThrillerI love your thorns and you love my bullets. All Rights Reserved ® Copyright © 2016 DO NOT COPY THE STORY Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές και σεξουαλικές σκηνές. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. #6 Mystery/Thriller - 23/06/2016 #5 M...