31. She knows / Special
Alex's POV
Σάββατο 1 Απριλίου 2014
"Η Jane ξέρει." ψιθύρισε κάτω από τη δυνατή μουσική.
Γύρισα αμέσως το κεφάλι μου προς τη Sarah. Έστω και κάτω από τα κουραστικά φώτα του SEX club, μπορούσα να διακρίνω τα πράσινα μάτια της να γυαλίζουν από αγωνία.
"Αποκλείεται." η φωνή μου ίσα που ακουγόταν. Την έφερα στην αγκαλιά μου για να τη καθησυχάσω. "Η Janie δεν γίνεται να ξέρει, κανείς πέρα από εμάς δεν ήταν εκεί."
"Alex είμαι σίγουρη! Το πρωί είχε αυτό....το βλέμμα." είπε φοβισμένη.
"Ποιο βλέμμα δηλαδή;"
"Αυτό που έχει πριν κρεμάσει κάποιον ανάποδα." απάντησε.
Με χτύπησε όταν άρχισα να γελάω και κοίταξε κάπου με σοβαρό ύφος. Κοίταξα και εγώ με τη σειρά μου. Η Janie μπήκε στο club. Με τη βοήθεια κάποιου, έβγαλε το δερμάτινό της, αφήνοντας να φανεί η αμάνικη κοντή μπορντό μπλούζα της. Τα μαλλιά της, ήταν χτενισμένα σε μια "τεμπέλικη" γαλλική πλεξούδα, με μερικές αφέλειες εδώ και εκεί.
Το βλέμμα μου έπεσε προς την αντίθετη πλευρά του κλαμπ, τη πλευρά όπου ο Adrian καθόταν με κάποιους παίκτες της ομάδας, και κάποιες μαζορέτες. Πολλοί κατάλαβαν πως η Janie ήρθε, και τη κοιτούσαν σαν χαμένοι. Εκείνη περπάτησε ανάμεσα στο πλήθος, έχοντας ένα πλάγιο χαμόγελο χαραγμένο στο πρόσωπό της.
Ο Adrian φαίνεται να κατάλαβε τη παρουσία της και πήγε προς εκείνη. Η Janie, σαν να μην τον είδε, ήρθε προς εμάς. Κάποιοι ήταν αρκετά έξυπνοι ώστε να της ανοίξουν χώρο. Όταν ήρθε σε εμάς, Σήκωσε το χέρι της, και ένας σερβιτόρος εμφανίστηκε αμέσως. Παρήγγειλε το ποτό της, ως συνήθως, βότκα με κόκα κόλα, και στηρίχτηκε με τους αγκώνες της στο ψηλό τραπέζι κοιτώντας μας.
"Λοιπόν;" ρώτησε.
"Τι λοιπόν;" πέταξε αγχωμένη η Sarah.
Η Janie τη κοίταξε γελώντας. "Πώς τα πάνε στο παιχνίδι;"
Μιλούσε ξεκάθαρα για το μπάσκετ.
"Παραλίγο να χάσουμε χθες." απάντησα. "Κάτι έχει ο Adrian."
Στο άκουσμα του μαλάκα, η Janie κοίταξε με ένα ειρωνικό ύφος τον Adrian, ο οποίος ερχόταν στο τραπέζι μας.
"Πάντα κάτι έχει." μουρμούρισε.
"Μπορείς να τον κουμαντάρεις;" ρώτησα. "Θέλω να είναι εντάξει στο παιχνίδι."
YOU ARE READING
Guns And Roses | Book 1 | ✓
Mystery / ThrillerI love your thorns and you love my bullets. All Rights Reserved ® Copyright © 2016 DO NOT COPY THE STORY Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές και σεξουαλικές σκηνές. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. #6 Mystery/Thriller - 23/06/2016 #5 M...