26. Πιστόλια στην αδυναμία του.

2.1K 318 371
                                    

Jesus Christ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jesus Christ.

_________________________

26. Πιστόλια στην αδυναμία του.

Jack's POV.

"Δεν είμαι η μόνη που είδα τον κύριο Reynolds." ανακοίνωσε η Sarah. "Σωστά;"

Ο Alex την κοίταξε παρηγορητικά. "Όλοι τον είδαμε αγάπη μου.Το ερώτημα είναι γιατί ήρθε τώρα."

Η Jane έκατσε σε μια καρέκλα της κουζίνας. "Αυτός και η Katherene ανέκαθεν είχαν κάτι."

"Τι εννοείς;" ρώτησα.

"Να, απλά στο λύκειο ήταν μαζί." ανακοίνωσε η λουλουδένια και τη κοιτούσαμε όλοι με δέος. "Ακόμη και όταν παντρεύτηκε τη Margaret, δεν νομίζω να ξέχασαν τον έρωτά τους."

"Αυτό είναι..." ξεκίνησε η Sarah, "απίστευτο."

"Ποιος να το' λεγε." μουρμούρισε ο Alex. "Η Katherene με τον Chase."

"Φικι-φίκι." είπα εγώ.

"Ντρέπομαι που το σκέφτομαι." είπε η Jane και πριν καν το καταλάβουμε, αρχίσαμε να γελάμε.

Μετά από όλα όσα συνέβησαν, πιστεύω πως είναι η πρώτη φορά που γέλασα. Κάποιος θα θεωρούσε πως κοροϊδεύαμε τη μνήμη της Katherene, αλλά ως παιδιά της ηλικίας μας, θα ηταν άδικο να μη γελάσουμε.

"Μετά από όλα τα αποτυχημένα ραντεβού της Katherene," είπε η Jane μέσα από τα γέλια της, "πιστεύω πως η περίοδος με τον Chase, ήταν η πιο πετυχημένη."

Με αυτό γελάσαμε περισσότερο.

"Ντροπή μας." κατάφερε να ψελλίσει η Sarah.

"Το ξέρω." απάντησα εγώ.

Μόλις σταματήσαμε να γελάμε, έπεσε μια άβολο σιωπή στο δωμάτιο. Από εκείνες τις σιωπές που δεν άρεσαν σε κανέναν. Μέχρι που η Jane, πήρε τον λόγο για μια ακόμη φορά.

"Ξέρετε τι είναι πιο ξεκαρδιστικό;" μας ρώτησε όλους. Όταν δεν της δώσαμε απάντηση, συνέχισε. "Ο Chase μας κάλεσε σε δείπνο."

Guns And Roses | Book 1 | ✓Where stories live. Discover now