10. Πιστόλια στα πράσινα
Jack's POV
Ροζ.
Το πρώτο πράγμα που είδα ήταν ροζ. Και υπήρχε λίγο μωβ. Και μια αφίσα του Shawn Mendes. Ήμουν σίγουρα στο δωμάτιο της Lexi. Χθες το βράδυ, ακόμα δεν είχα πατήσει μέσα στο σπίτι και μου επιτέθηκε με τη γλυκιά της φωνή. Ήθελε λέει, πάλι βοήθεια με τον διαγωνισμό ζωγραφικής της.
Δεν κατάφερα να την πείσω να κάνει απλά έναν κύκλο.
Το χέρι της Lexi πετάχτηκε με δύναμη πάνω μου. Αυτό θα αφήσει σημάδι.
"Άου." ήταν η πρώτη λέξη που μου ξέφυγε.
Παρ'όλα αυτά, εκείνη ακόμα κοιμόταν. Πώς μπορούσε; Μόλις με βάρεσε!
Πήρα μια βαθιά ανάσα και με όλο το θάρρος που μου έμεινε, προσπάθησα να ξεφύγω από εκείνη. Σήκωσα προσεκτικά το χέρι-όπλο της από πάνω μου και με απαλές κινήσεις, γλίστρησα στο πάτωμα. Πονάω.
Εκείνη ροχάλιζε. Ποιος θα τη πάρει εάν κοιμάται σαν βόδι;
Σηκώθηκα και περπατώντας αθόρυβα, βγήκα από τον ροζ παράδεισο της. Η πόρτα έκλεισε και μεταφέρθηκα με γρήγορη ταχύτητα στο δωμάτιό μου. Μόλις μπήκα, το ρολόι του τοίχου έδειχνε εφτά και κάτι. Πρέπει να αρχίσω να ετοιμάζομαι.
Σήμερα ήταν Παρασκευή. Που σημαίνει ότι το βράδυ θα έχουμε αγώνα. Μέχρι τις ανοιξιάτικες διακοπές μένει ένας μήνας, δηλαδή τέσσερις αγώνες μέχρι τον μεγάλο τελικό. Σήμερα ο αγώνας θα γίνει στο δικό μας γήπεδο, και κάτι μου λέει πως όλο το σχολείο θα είναι εκεί.
Εκτός από την Jane.
Σύμφωνα με τους πάντες, έχει να πάει σε αγώνα μπάσκετ από τότε που πέθανε ο Adrian. Υποθέτω πως το γεγονός ότι πήρα εγώ τη θέση του, δεν την έκανε να έρθει σε αγώνα.
Πήρα τη θέση του. Αυτό με τρομάζει ακόμα. Όταν είχα πάει στο αστυνομικό τμήμα προχθές, με όλα αυτά που μου έδειξαν και όλα αυτά που άκουσαν, με άφησαν με το στόμα ανοιχτό. Όλοι συμφωνήσαμε με τη θεωρία της Sarah : ότι ο δολοφόνος είναι από τον δήμο. Και οι περισσότεροι συμφωνήσαμε πως ο δολοφόνος είχε ως στόχο την Jane, και όχι τον Adrian.
Προσέξατε αυτό το οι περισσότεροι συμφώνησαν ; Λέω περισσότεροι γιατί ο χοντρός κύριος που ήταν μαζί μας προχθές, πέταξε την ιδέα πως ο δολοφόνος είναι κατά συρροή δολοφόνος, και ότι μπορεί να έχει ένα μοτίβο. Δεν λέω, αυτό που λέει στέκει, αλλά ποιος μαλάκας θα σκότωνε ένα δεκαεξάχρονο αγόρι;
YOU ARE READING
Guns And Roses | Book 1 | ✓
Mystery / ThrillerI love your thorns and you love my bullets. All Rights Reserved ® Copyright © 2016 DO NOT COPY THE STORY Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές και σεξουαλικές σκηνές. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. #6 Mystery/Thriller - 23/06/2016 #5 M...