24. Πιστόλια στα πιστόλια.
Jack's POV
"Ποιος βρήκε το πτώμα;"
"Σε τι κατάσταση ήταν;"
"Ξέρεις ποιος μπορεί να το έκανε;"
"Ήσουν μόνος;"
"Είδες κάποιον ύποπτο;"
"Έχεις άλλοθι;'
"Μπορεί να εγγυηθεί κάποιος για εσένα;"
"Ποια η σχέση σου με το θύμα;"
"Πες μας όλα όσα ξέρεις."
Όλα τα παραπάνω τριγυρνούσαν όλη την ώρα στο μυαλό μου για το τελευταίο δεκάλεπτο. Ο μπαμπάς με πήρε άρον άρον από το αστυνομικό τμήμα που μου έπαιρναν κατάθεση. Κανείς μας δεν μιλάει και κανείς δεν θα μιλήσει για κάμποση ώρα. Ο καθένας ήταν χαμένος στις δικές του σκέψεις. Δεν ξέρω τι σκεφτόταν ο μπαμπάς μου, αλλά ξέρω πως έπρεπε να βάλω σε μια τάξη το μυαλό μου.
Η Katherene ήταν νεκρή. Μου είναι σχεδόν αδύνατο α το αντιληφθώ. Είναι σαν να μου κάνει κάποιος πλάκα και απλά να μην το έχω καταλάβει ακόμα.
Κρίμα όμως που αυτή είναι η πραγματικότητα.
Πήρα μια βαθιά ανάσα για να διώξω αυτές τις σκέψεις. Δεν θέλω να το σκέφτομαι όλο αυτό. Δεν θέλω να σκέφτομαι το γεγονός, ότι η Katherene πέθανε και εγώ θα μπορούσα να την είχα σώσει. Ήταν λίγα βήματα μακριά μου γαμώτο! Και πιο πολύ νευριάζω, γιατί έφτασα πολύ αργά. Θα μπορούσα να την είχα σώσει και να έβλεπα το ποιος το έκανε αυτό.
Άνοιξα τα μάτια μου, όταν κατάλαβα πως ο μπαμπάς άρχισε να κόβει ταχύτητα. Φτάσαμε σπίτι. Ήθελα να κλειστώ στο δωμάτιό μου. Πήγα να βγω από το αμάξι, αλλά η φωνή του μπαμπά με σταμάτησε.
"Δεν ξέρω σε τι έμπλεξες," ξεκίνησε κοιτώντας ευθεία μπροστά, "αλλά θέλω να σταματήσει αμέσως."
Γύρισα το βλέμμα μου πάνω του. "Δεν έμπλεξα σε κάτι."
"Τότε γιατί είσαι ύποπτος σε φόνο;" με ρώτησε ειρωνικά.
"Γιατί βρήκα ένα πτώμα και κανείς δεν με πιστεύει!" του είπα άγρια και βγήκα από το αυτοκίνητο κοπανώντας τη πόρτα δυνατά.
Άρχισα να περπατάω κατά μήκος του σπιτιού, όταν μια φιγούρα με σταμάτησε.
"Chloe;" ρώτησα ξαφνιασμένος. "Τι κάνεις εδώ τέτοια ώρα;"
Η ξανθιά φιγούρα της μετά βίας φαινόταν στο σκοτάδι. Ήταν κοντά στον κάδο και κρατούσε κάτι στα χέρια της. "Εμμ..." κοίταξε κάτω στα χέρια της και τα επέκτεινε προς τα εμένα. "Περπατούσα για να πάω σπίτι και βρήκα αυτό κοντά στον κήπο σας."
YOU ARE READING
Guns And Roses | Book 1 | ✓
Mystery / ThrillerI love your thorns and you love my bullets. All Rights Reserved ® Copyright © 2016 DO NOT COPY THE STORY Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές και σεξουαλικές σκηνές. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. #6 Mystery/Thriller - 23/06/2016 #5 M...