16. Πιστόλια στις μπουνιές του.
Jack's POV
Απομόνωσε τον ήχο. Μόνο έτσι θα κερδίσεις.
Μία τρίπλα, μια στροφή, ένα καλάθι και το παιχνίδι είναι δικό σου.
Έχεις δέκα πέντε δεύτερα.
Καν'το Jack!
Η μπάλα ήταν στα χέρια μου. Επικεντρώθηκα σε αυτή. Ο κόσμος εξαφανίστηκε. Το μόνο που ακουγόταν ήταν η ανάσα μου. Σήκωσα το βλέμμα μου. Ο χρόνος περνούσε αργά. Λίγο έμεινε Jack.
Άφησα τη μπάλα να πέσει μια φορά, κάνοντας τον πρώτο θόρυβο. Έκανα ένα βήμα στα δεξιά. Ο αντίπαλός μου το ακολούθησε. Ήταν πιο ψηλός από μένα. Θα μπορούσε άνετα να πάρει τη μπάλα.
Έπιασα τη μπάλα. Την άφησα για δεύτερη φορά. Πήγα στα αριστερά. Ο αντίπαλός μου πάλι ακολούθησε το βήμα μου. Δέκα δεύτερα.
Μία τελευταία φορά άφησα τη μπάλα. Τη πέρασα κάτω από το ανοιχτό χέρι του αντιπάλου, και σύντομα πέρασα και εγώ. Μου είπαν πως ήταν καλός παίχτης. Μάλλον ηλίθιος ήταν.
Ο Jason ήταν απέναντί μου. Οχτώ δεύτερα. Του τη πάσαρα. Βρήκα την ευκαιρία να ξεφύγω από τον ηλίθιο αντίπαλό μου. Ο Jason μου ξανά έδωσε τη μπάλα. Έκανα μια τρίπλα. Τέσσερα δεύτερα. Έβαλα δύναμη και πήδηξα. Η μπάλα πέρασε μέσα από την ασημένια στεφάνη. Οι κόκκινοι αριθμοί κάτω από το όνομά μας, πάνω στο μεγάλο ταμπλό, έδειχναν 87-86.
Το παιχνίδι ήταν δικό μου.
Ξαφνικά άρχισαν να ακούγονται φωνές. Γέλια, χαρές, το όνομα της ομάδας μου, χειροκροτήματα. Ένιωσα κάποια σώματα να πέφτουν πάνω μου και να με αγκαλιάζουν φωνάζοντας "Μπράβο" και "Συγχαρητήρια φίλε.".
Τότε γελώντας και εγώ ο ίδιος με τη νίκη μας, γύρισα το κεφάλι μου γύρω μου. Έπιασα τα μελί μάτια της να χαμογελούν όπως λένε και στο Next Top Model που βλέπει η Lexi. Τα μάτια της άρχισαν να έρχονται όλο και πιο κοντά μου.Τα χείλη της είχαν σχηματίσει ένα από τα λαμπερότερα χαμόγελά της.
Η Jane πήδηξε κατά πάνω μου και την έπιασα πάνω μου. Άκουσα το γέλιο της. Ήταν το μόνο που άκουγα μέσα σε όλο τον θόρυβο. Έτσι όπως τη κρατούσα, χαμήλωσε το κεφάλι της στο αυτί μου. "Είμαι τόσο περήφανη Jack."
"Σ'ευχαριστώ μικρή μου." της απάντησα.
Μου φίλησε απαλά το μάγουλο και την άφησα κάτω. Σύντομα ήρθε και ο Alex με τη Sarah και μας έκαναν μια "ομαδική" αγκαλιά. Σαν κονσέρβες μας έκαναν. Όταν επιτέλους έφυγαν από πάνω μας, κοίταξα τον Alex ψυχρά. Μου έκλεισε τσαχπίνικα το μάτι. Τον βάρεσα.
YOU ARE READING
Guns And Roses | Book 1 | ✓
Mystery / ThrillerI love your thorns and you love my bullets. All Rights Reserved ® Copyright © 2016 DO NOT COPY THE STORY Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές και σεξουαλικές σκηνές. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. #6 Mystery/Thriller - 23/06/2016 #5 M...