23. Λουλούδια στην oh so fucking ηρεμία της.

1.9K 320 240
                                    

Άσχετο αλλά ΔΕΊΤΕ ΒΛΕΜΜΑ. Αχ είναι έρωτας.

 Αχ είναι έρωτας

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

23. Λουλούδια στην oh so fucking ηρεμία της.

Jane's POV.

"Δεν είσαι χοντρός Bobby."

"Η γυναίκα μου λέει πως πρέπει να χάσω τα παραπανίσια κιλά."

"Μια χαρά είσαι μεγάλε. Σε βρίσκω γοητευτικό."

"Αλήθεια δεσποινίς Jane;"

"Φυσικά. Η Helen ίσως δεν εκτιμά πολύ τον πραγματικό εαυτό σου."

Ο παχύσαρκος συγκάτοικός μου στο κελί κατσούφιασε. Ο Bobby είναι ο πιο ευγενικός εγκληματίας που έχω γνωρίσει. Μπορεί εξωτερικά να φαίνεται τρομακτικός -ω φίλε, κατουρήθηκα πάνω μου μόλις τον είδα- αλλά εσωτερικά, έχει χρυσή καρδιά.

"Έχετε δίκιο δεσποινίς Jane." είπε και το βλέμμα του αγρίεψε. "Με μειώνει συνεχώς!"

Έβαλα το χέρι μου πάνω στο δικό του. "Εκεί έξω υπάρχει κάποια που θα σε αγαπήσει πραγματικά Bobby. Απλώς η Helen δεν είναι αυτή."

Το τελευταίο μισάωρο που είμαι εδώ, ο Bobby μου εξομολογείται τα προβλήματά του. Η γυναίκα του, Helen, φαίνεται πως είναι μια κακούργα που το μόνο που θέλει είναι χρήματα.

Επίσης είναι στρίπερ.

Τέλος πάντων, ο Bobby είναι εδώ μέσα μαζί μου γιατί έμπλεξε σε έναν καβγά για πάρτη της. Και η άκαρδη γυναίκα του, ούτε που ήρθε να τον δει.

Αν τη γνωρίσω ποτέ μου, θα τη ρίξω σε κανά ποτάμι.

"Εσείς δεσποινίς Jane," με έβγαλε από τις σκέψεις μου ο μεγαλόσωμος άνδρας,"έχετε βρει τον μοναδικό;"

Jack. Αυτό ήταν το πρώτο όνομα που μου ήρθε στο μυαλό. Το καθίκι, ήταν και αυτός στο σχέδιο των καταραμένων να περάσω τη βραδιά μου εδώ. Όχι πως μέχρι τώρα είναι άσχημα.

Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να τον δω. Δεν μου μίλησε, μου ευχήθηκε μέσω ενός χαρτιού, αλλά τουλάχιστον ήρθε απόψε. Το μόνο που με φοβίζει είναι το αύριο. Τα ιδιαίτερα μαθήματα δεν πρόκειται να κοπούν, και θα υπάρχει μεγάλη ένταση μεταξύ μας.

Guns And Roses | Book 1 | ✓Where stories live. Discover now