9. Λουλούδια στα νεύρα της.
Jane's POV
Δεν έπρεπε να μάθει! Η όλη υπόθεση ξανάνοιξε χωρίς να το ξέρουν πολλοί. Ο Jack ήταν ένας άγνωστος, ο οποίος ήταν και άσχετος με όλο αυτό.
Πώς θα ξεφύγω ;
"Και γιατί να σου πω; Δεν είναι ότι θα βοηθήσεις." είπα τελικά.
"Δεν το ξέρεις αυτό." είπε και φάνηκε να σκέφτεται. "Ο Alfredson είναι εκείνος ο ντετέκτιβ στην αστυνομία, σωστά;"
Αυτή η μέρα δεν μπορεί να πάει χειρότερα.
"Πρέπει να διαβάσουμε Jack." είπα σιγανά.
Πήρε το βιβλίο μου από μπροστά μου και έκατσε δίπλα μου. "Θέλω να μάθω."
"Δεν θέλω να σου πω." παραπονέθηκα.
Πήρα πίσω το βιβλίο μου και εκείνος το άρπαξε ξανά. "Δεν θα παίξουμε την κολοκυθιά λουλουδένια. Θα μου πεις τι έγινε."
"Jack..."
"Αφορά τον κολλητό μου Jane. Εάν είναι σε κίνδυνο τότε θέλω να βοηθήσω." είπε πιο ήρεμα.
Με κοίταξε στα μάτια. Αυτό το βλέμμα ήταν αξέχαστο. Τα πράσινα μάτια κοιτούσαν απευθείας τα μελί δικά μου, πράγμα που μου έφερε μια ωραία ανατριχίλα στο σώμα μου. Τότε, σαν να έπαθα κάτι, το μυαλό μου πρόβαλε το ίδιο βλέμμα, σε ένα άλλο πρόσωπο.
Ω Adrian, δεν πρόκειται να με αφήσεις ήσυχη ποτέ.
Ένα αχνό χαμόγελο άρχισε να δημιουργείται στο πρόσωπό μου, στην ανάμνηση της στιγμής. Ο Jack ταιριάζει σε πολλούς τομείς με τον Adrian, που αν και είναι κάπως τρομακτικό, για κάποιο λόγο είναι ειρωνικό. Ο Adrian ήταν καλός και ευγενικός με όλους.
Αυτός είναι ένα βλακώδες ζώον με βλάβη στον εγκέφαλο.
Ο Jack είχε δίκιο. Ο Alex ήταν σαν οικογένεια για εκείνον και δεν είναι δίκαιο να τον κρατάω στην απ'έξω. Αλλά εάν του τι τρέχει, το πιο πιθανό είναι να μπει στον ίδιο κίνδυνο με εμάς, και μετά ποιος μας πιάνει.
Παρ'όλα αυτά, θα μπορούσε να βοηθήσει. Ο μπαμπάς του είναι στην αστυνομία, εξού και η γνώση του περί του ντετέκτιβ Alfredson. Όμως φοβάμαι, πως όσο περισσότερο εμπλέκονται και άλλα άτομα, τόσο πιο γρήγορα θα μάθει ο μπαμπάς πως ασχολούμαι με την υπόθεση και πάλι.
Και αν το μάθει ο μπαμπάς, τότε θα το μάθουν υπερβολικά πολύ.
Κοίταξα για άλλη μια φορά τον Jack. Εκείνος με κοιτούσε χωρίς να μιλάει.
YOU ARE READING
Guns And Roses | Book 1 | ✓
Mystery / ThrillerI love your thorns and you love my bullets. All Rights Reserved ® Copyright © 2016 DO NOT COPY THE STORY Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές και σεξουαλικές σκηνές. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. #6 Mystery/Thriller - 23/06/2016 #5 M...