36. Λουλούδια στην αλήθεια της.

1.5K 274 125
                                    

36. Λουλούδια στην αλήθεια της.

Jane's POV

"Πάμε Jack!" φώναξα από τις κερκίδες δυνατά. "Πάμε μωρό μου!"

Ο Jack είχε τη μπάλα για άλλη μια φορά. Είχαν μείνει δέκα λεπτά μέχρι το επίσημο τέλος του παιχνιδιού, και η αντίπαλη ομάδα μας περνάει για τέσσερις πόντους. Έχω υπερένταση. Για κάποιο λόγο, θέλω όσο τίποτε άλλο να νικήσουμε και δεν θα αντέξω την ήττα.

Δίπλα μου καθόταν πιο ήρεμα η Mae με τις φίλες της. Η Mae είναι η αδερφή του Jason και δεν ήρθε στο παιχνίδι για να δει τον αδερφό της, αλλά για να κατασκοπεύσει το πρώην αγόρι της, Max Gonzales. Δεν ξέρω γιατί και δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα.

Επικεντρώθηκα πίσω στο παιχνίδι. Ο Jack είχε μπροστά του δύο μεγάλα εμπόδια, ή αλλιώς αγόρια. Ο ένας λίγο πιο ψηλός από τον άλλον. Με επιδέξιες κινήσεις, ο Jack έδειξε πίσω από τα αγόρια. Εκείνη σαν ηλίθιοι γύρισαν να δουν, και μέχρι να καταλάβουν πως τους κορόιδεψε, ο Jack είχε φύγει από τη παγίδα τους.

Με γρήγορες κινήσεις, έκανε πάσα στον Alex, ο οποίος έβαλε στο τέλος καλάθι. Δύο πόντοι για εμάς. Και έτσι πέρασε το επόμενο πεντάλεπτο. Η κάθε ομάδα έβαζε καλάθια, πόντοι έμπαιναν ο ένας μετά τον άλλο. Είχα ζαλιστεί. Η Mae είχε τις ίδιες ανησυχίες με εμένα, φοβόταν μη τελικά χάσουμε. 

Ο προπονητής Black φώναξε για τάιμ άουτ λίγο πριν τελειώσει το τελευταίο δίλεπτο. Η ομάδα μας μαζεύτηκε γύρω από τον προπονητή. Ο Jack από το γήπεδο μου χαμογέλασε σαν μωρό, και ανταπέδωσα κουνώντας το κεφάλι μου. Έκατσα στη θέση μου στη κερκίδα, όπως και οι υπόλοιποι, περιμένοντας να ξεκινήσουμε πάλι.

"Τι ώρα είναι;" ρώτησε η Mae.

Άνοιξα το κινητό μου. "Κοντεύει δέκα. Κράτησε πολύ ο αγώνας."

"Μετά θα πας στο πάρτι;" ρώτησε και οι φίλες της γύρισαν να δουν την απάντησή μου.

Δεν θέλω να πάω.

Μα πρέπει.

Θυμάσαι τι έγινε δύο χρόνια πριν;

Ο Jack δεν είναι Adrian. Δεν θα πεθάνει.

"Ναι. Αλλά λίγο πιο αργά." απάντησα τελικά.

Η σφυρίχτρα του διαιτητή με έσωσε από τις υπόλοιπες ερωτήσεις τους. Οι δύο ομάδες μπήκαν πάλι στο παιχνίδι και το ρολόι άρχισε να μετρά αντίστροφα. Η μπάλα ήταν στους αντιπάλους. Ο ένας από τους ανθρώπους-εμπόδια πάλι μπλεκόταν στα πόδια του Jack, χωρίς να του δίνει πολλές επιλογές κίνησης.

Guns And Roses | Book 1 | ✓Where stories live. Discover now