Guns And Roses
"Everyone needs love, you know that it's true. Someday you'll find someone that'll fall in love with you. But oh, the time it takes when you're all alone. Someday you'll find someone that you can call your own." - Guns and Roses.
"Η ζωή είναι κάτι απλό. Ο θάνατος κάτι ακόμη μεγαλύτερο. Κανείς δεν μπορεί να τα ελέγξει, κανείς δεν μπορεί να τα περιγράψει. Γι'αυτό υπάρχουν μόνο οι λέξεις ζωή και θάνατος. Γιατί κανείς δεν έζησε αρκετά για να περιγράψει και τα δύο." - Άγνωστο από το ίντερνετ.
"So if you're mad, get mad. Don't hold it all inside. Come on and talk to me now. Hey, what you got to hide? I get angry too. Well I'm a lot like you. When you're standing at the crossroads. And don't know which path to choose. Let me come along. 'cause even if you're wrong. I'll stand by you." - The Pretenders
"Αδύνατο. Αυτή τη λέξη λέμε για όλα αυτά που φανταζόμαστε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε. Λέμε «αδύνατο». Αδύνατο να πετάξουμε, και ας είμαστε καρφωμένοι στη γη. Αδύνατο να κυβερνήσουμε το νερό μόνο με τη θέλησή μας. Να ανάψουμε σπίθες μόνο με τη δύναμή μας. Αδύνατο να είμαστε δυνατότεροι από το σκοτάδι. Τέλειοι μέσα σε κάθε μας ευκαιρία. Αδύνατο να ξεπεράσουμε το σώμα μας, τους φόβους μας, τον εαυτό μας. Αδύνατο. Αδύνατο να φτάσουμε πρώτοι στη κορυφή του κόσμου. Αδύνατο. Η λέξη που λέμε για όλα αυτά που δεν μπορούμε να κάνουμε." - Διαφήμιση ΟΠΑΠ 2016
Όλα είναι δυνατά, αρκεί να προσπαθήσεις. Να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε στηρίζουν, σου δίνουν δύναμη, σε βοηθούν, να φτάσεις στη κορυφή του βουνού. Δεν είσαι μόνος, δεν είσαι μόνη. Άνοιξε τον εαυτό σου, δείξε σε όλους τι μπορείς να κάνεις, τι είσαι, ποιος είσαι, ποιος θέλεις να είσαι. Εσύ χτίζεις τη ζωή σου. Εσύ χτίζεις τον κόσμο στον οποίο θες να ζήσεις.
Μην αφήνεις κανέναν να σου σταθεί εμπόδια στα όνειρά σου.
__________________________________________________________
Α/Ν Αυτό ήταν και επίλογος και μήνυμα προς τους αναγνώστες. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήρηξή σας. Χωρίς εσάς πιθανόν να είχα διαγράψει και αυτή τη ιστορία. Ακόμη και όταν δεν ήμουν καλά ψυχοσωματικά, εσείς εκεί, να διαβάζετε αυτό το πράγμα, που ονομάζω βιβλίο.
Θα παραδεχτώ κάτι. Ήταν και γαμώ οι πλοκές.
Παρ'όλα αυτά ελπίζω να με ακολουθήσετε και στο επόμενο βιβλίο, 24 hours and 1 second, το οποίο θα δημοσιευτεί, το βράδυ, ή αύριο.
Σας ευχαριστώ για όλα. (ναι νιώθω περίεργα).
Πάω για φαΐ. Είναι Χριστούγεννα, επέστρεψαν οι παραδόσεις.
DL
YOU ARE READING
Guns And Roses | Book 1 | ✓
Mystery / ThrillerI love your thorns and you love my bullets. All Rights Reserved ® Copyright © 2016 DO NOT COPY THE STORY Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές και σεξουαλικές σκηνές. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. #6 Mystery/Thriller - 23/06/2016 #5 M...