14. Πιστόλια στην έκπληξή της.

2.1K 399 222
                                    

14. Πιστόλια στην έκπληξή της.

Jack's POV

"Λοιπόν..." είπε ο ξανθός αδερφός της Jane.

"Λοιπόν..." είπα ευγενικά.

"Λέω να τον μαχαιρώσουμε. Φαίνεται ηλίθιος." είπε ψιθυριστά η κοκκινομάλλα, Katherene, στον Lucas.

"Είναι μαναράκι. Θα πάνε τζάμπα τόσα χρόνια ζωής." της απάντησε. "Εξάλλου, θα ήταν ωραίος για γκόμενός μου."

Εδώ ίσως πρέπει να σας εξηγήσω τι τρέχει. Η Jane, παρά την θέλησή μου, θέλησε να τη γυρίσω σπίτι για να αλλάξει ρούχα. Βασικά η ίδια είπε «Για να βάλω ρούχα.». Έτσι την πήγα σπίτι της. Το μόνο πρόβλημα είναι πως εκεί ήταν και ο αδερφός της Lucas με την θετή μητέρα της Jane, Katherene. Και τώρα περνάω από μια «διακριτική» ανάκριση.

Ίσως πρέπει να προσθέσω το γεγονός ότι ο Lucas είναι ομοφυλόφιλος. Ανοιχτός μόνο σε αυτούς που συμπαθεί. Δεν έχω πρόβλημα με τους γκέι, αλλά όταν στη πέφτουν ενώ εσύ έχεις κόλλημα με την αδερφή τους, είναι κάπως αμήχανο.

Αρχίζω να πιστεύω πως ελκύω τους πάντες.

"Λοιπόν Jack, θα σε ρωτήσουμε κάτι, και εσύ θα απαντήσεις ειλικρινά." είπε σοβαρά η Katherene.

"Φυσικά." απάντησα προσπαθώντας να μη δείξω το γεγονός ότι έχω κατουρηθεί πάνω μου.

Τρόπος του λέγειν.

"Ξέρεις ότι η Jane, είναι κόρη  του βοηθού του Γενικού Εισαγγελέα στην Ουάσιγκτον σωστά;" ρώτησε η κοκκινομάλλα.

"Μάλιστα." απάντησα κατατίνοντας αργά.

"Και ξέρεις πως οι γονείς μας είναι ηλίθιοι;" ρώτησε ο Lucas.

"Όχι, αυτό δεν το ήξερα." είπα σιγανά.

"Ναι είναι πολύ ηλίθιοι. Αλλά καλοί άνθρωποι. " είπε ο Lucas. "Αλλά κυρίως ηλίθιοι."

"Αυτή τη στιγμή είναι στη Γενεύη." είπε η  Katherene ενθουσιασμένη. 

"Ναι, δεν μας πολυνοιάζει." εμφανίστηκε μια άλλη φωνή.

Η Jane κατέβηκε τις σκάλες γρήγορα και ήρθε κοντά μας. Ο Luke γέλασε με αυτό που είπε πριν λίγο. "Αυτή είναι η εκατοστή χιλιοστή τρίτη φορά που πάνε εκεί."

Η Jane γέλασε επίσης. "Και θα υπάρξουν και άλλες."

"Τι γουρούνια και οι δυο σας." είπε και καλά θυμωμένη η Katherene. "Ντροπή σας."

Η Jane την αγνόησε και γύρισε σε εμένα. "Σε απείλησαν;"

"Όχι ακόμα." απάντησε για εμένα ο Lucas. 

Guns And Roses | Book 1 | ✓Where stories live. Discover now