Adrian | Bonus Chapter

1K 130 76
                                    

Adrian | Bonus Chapter

Ήξερε, πως σήμερα, αυτό το βράδυ, τα πράγματα θα άλλαζαν για εκείνον. Το ένιωθε μέσα του, μα δεν ήθελε να το αποδεχθεί. Το ήξερε εκείνος, και σίγουρα το ήξερε και η Janie του. Ένιωθαν τα πάντα οι δυο τους, ένιωθαν τα ίδια πράγματα, την ίδια στιγμή. Ήξεραν, πως σήμερα θα ήταν διαφορετικά.

Μπορεί να πέρασαν μέρες, μα ο Adrian θυμόταν ακόμη τα πάντα. Το αίμα, τις φωνές, τη σιγή μετά από όλα. Θυμόταν που έτρεχε μέσα στη βροχή, και το τρομαγμένο πρόσωπο της Janie όταν τον είδε. Θυμάται τα κλάματα, ξανά τις φωνές, και τα τηλεφωνήματα στη μέση της νύχτας.

Θυμάται τι έκανε.

Και θυμάται τι έκανε η Janie για να τον βοηθήσει. Γιατί παρά τις όποιες μαλακίες που έκανε, η Janie τον αγαπούσε. Και ο Adrian αγαπούσε εκείνη.

Ήξερε πως αυτό το βράδυ θα ήταν διαφορετικό. Και το κατάλαβε γρήγορα.

Από τη στιγμή που μπήκε στο SEX το ένιωσε. Αυτή τη δυσφορία στην ατμόσφαιρα, μέσα από τον καπνό και το ποτό. 

Ίσως φταίει που μόλις χθες πήρε το πρωτάθλημα στο μπάσκετ. Ίσως φταίει που πήρε ότι ήθελε, και δεν είχε να παλέψει για τίποτε άλλο πλέον. Ήταν βασιλιάς. Είχε τα πάντα.

Το χρυσό αγόρι.

Ίσως έφταιγε το γεγονός ότι ο πατέρας του σήμερα το πρωί, του είπε κάτι που τον έβαλε σε σκέψεις.

«Καιρός να αναλάβεις τις ευθύνες σου, για ότι έκανες.»

Γιατί ήξερε. Ο μπαμπάς του ήξερε τι έκανε. Τι έκανε το βράδυ που έτρεχε στη βροχή.

Ή και όχι.

Ο Adrian κατάλαβε πως κάτι θα άλλαζε εκείνο το βράδυ, όταν είδε τη Janie να τα πίνει ξανά μετά από μέρες. Όταν μέθυσαν μαζί, και το έκαναν στις τουαλέτες του κλαμπ. Όταν της έδωσε το τελευταίο φιλί, και μοιράστηκε το τελευταίο "σ'αγαπώ" μαζί της. Όλα αυτά, γιατί ήξερε πως δεν θα είχε την ευκαιρία να της τα δώσει. 

Ήθελε να της δώσει τον ουρανό με τα άστρα.

Της έδωσε μια κόλαση και μια θέση δίπλα από τον Διάολο.

«Janette Marie Avery, θες να φύγουμε μακριά;» τη ρώτησε.

Και εκείνη απάντησε γελώντας. «Όπου και αν πάμε, θα μας βρίσκουν.»

Ο Adrian ήξερε πως όλα θα άλλαζαν όταν βγήκε σε εκείνο το σοκάκι πίσω από το κλαμπ. Όταν έκανε εμετό όσα ήπιε και έφαγε εκείνη τη μέρα. Και όταν είδε τον Nathan Eddison να βγαίνει μετά από εκείνον.

Guns And Roses | Book 1 | ✓Where stories live. Discover now