5. Λουλούδια στο 404 file not found.

2.6K 449 223
                                    

5. Λουλούδια στο 404 file not found.

Jane's POV

"Μπορούμε να τελειώσουμε πιο γρήγορα;" ρώτησα ανυπόμονα. "Έχω να πάω κάπου."

Το ρολόι του τοίχου στο ιατρείο του δρ. Lewis έδειχνε 5 και πενήντα τρία. Στις έξι και δέκα το αργότερο έπρεπε να είμαι εκεί.

Στο αστυνομικό τμήμα.

Το βλέμμα μου κινούταν δεξιά και αριστερά. "Γιατί βιάζεσαι; Βρήκες επιτέλους γκόμενο;"

Πιο πολύ, βρήκα τον παλιό.

"Ξέρεις πως δεν μπορώ να το συζητήσω μαζί σου." είπα χαμογελώντας ευγενικά.

Ο ηλικιωμένος άνδρας ξεφύσηξε σαρκαστικά. "Ξέρω ξέρω. Ο σέξι πράκτορας Mergi από το Criminal Minds σου πρόσφερε επιτέλους την καρδιά του, και δεν μπορείς να μου το πεις. Το σέβομαι."

"Morgan τον λένε και το ξέρεις!" άφησε το στηθοσκόπιό του στην άκρη και άρχισε να γράφει στο τετράδιό του. "Αλλά όχι, δεν πρόκειται να μου δώσει ποτέ την καρδιά του. Εξάλλου έχει και παιδί πλέον."

"Μην κάνεις spoilers. Είμαι στον πρώτο κύκλο ακόμα." είπε θυμωμένος.

"Εντάξει σταματάω." είπα γελώντας. "Λοιπόν; Πες μου."

Άφησε κάτω το τετράδιό του και με κοίταξε. "Η καρδιά σου ακούγεται αρκετά καλά, έχει σταθερό ρυθμό."

"Αλλά;" ρώτησα ανήσυχη.

"Ξέρω πως δεν θα σ'αρέσει αυτό που θα πω," είπε πιο ήρεμα, "αλλά ίσως θα πρέπει να συνεχίσεις για λίγο τα αντικαταθλιπτικά. Η ψυχολόγος μου είπε ότι σταμάτησες να πηγαίνεις στον Adrian."

Ήξερα ότι θα το έλεγε. "Δεν θα έχει επιπτώσεις;" 

"Μέχρι να βάλεις βηματοδότη στην καρδιά σου, δεν υπάρχει κάποιο μεγάλο πρόβλημα. Αλλά πέρα από το κόψιμο του τσιγάρου και αλκοόλ-"

"Έχουν περάσει δύο χρόνια που τα έχω κόψει-"

"-έχεις ακόμα ψυχολογικό τραύμα Jane. Και αν κόψεις και τα αντικαταθλιπτικά, έστω και τώρα, μπορεί να σου προκαλέσει πρόβλημα. Είσαι έτοιμη βόμβα μικρή."

Ξεφύσησα αναστατωμένη. "Πόσο ακόμα δηλαδή;"

"Τα παίρνεις τα τελευταία δύο χρόνια σε καθημερινή βάση. Πέρσι τα αραιώσαμε για να μην εθιστείς." είπε με αρκετά σοβαρό ύφος. "Ξέρω ότι δεν τα θέλεις στη ζωή σου, αλλά αν είναι να είσαι καλά και υγιείς-"

"Πόσο ακόμα;" ρώτησα πιο έντονα αυτή τη φορά. "Συγνώμη, ήμουν αγενής. Το έχω με πολύ κόσμο σήμερα."

Guns And Roses | Book 1 | ✓Where stories live. Discover now