25. Λουλούδια στη κηδεία.
Jane's POV.
Όλοι αναρωτιόμαστε πού πηγαίνουν οι άνθρωποι όταν πεθαίνουν Υπάρχει ο παράδεισος για τους αγνούς και ενάρετους και η κόλαση για του αμαρτωλούς. Αν όμως πάρουμε τη ζωή κάποιου από την αρχή και την αναλύσουμε, θα διαπιστώσουμε πως όλοι μας, με κάποιον τρόπο είμαστε αμαρτωλοί.
Το να κάνεις σεξ θεωρείται αμαρτία. Τότε πώς γίνεται όλοι αυτοί της εκκλησίας να έχουν παιδιά; Γιατί αν έχουν παιδιά, τότε δεν χρησιμοποίησαν καν προφυλακτικό : 100 πόντοι αμαρτίας.
Αδικία λίγο.
Αλλά στο θέμα μας. Αν παίρναμε κάθε αμαρτία, τότε κανείς δεν θα πήγαινε στον παράδεισο. Θα πήγαιναν όλοι στην κόλαση και τότε ο παράδεισος θα περίμενε με ανοιχτές αγκαλιές τον πιο αγαθό άνθρωπο του κόσμου.
Συγνώμη Άγιε Πέτρο, αλλά θα περιμένεις πολύ ακόμα.
_______________________________________
"Θέλω να φύγω." ψιθύρισα στο αυτί του μπαμπά.
Πέρασε το χέρι του γύρω μου και με έφερε κοντά μου. "Λίγο ακόμα έμεινε γλυκιά μου."
Οι φορείς του φέρετρου, άφησαν κάτω το φέρετρο από βελανιδιά, που μέσα πλάγιαζε η Katherene. Ποτέ δεν μου άρεσαν αυτά τα πράγματα. Το γεγονός ότι δεν πίστευα στον Κύριο εκεί πάνω με έκανε να αναρωτιέμαι γιατί δεν ταριχεύσαμε τη Katherene και να την έχουμε σε ένα βάζο στο σαλόνι. Η ειρωνεία ήταν πως πάντα θαύμαζα το μεγαλείο της εκκλησίας. Μέσα σε δύσκολους καιρούς, αυτή έμεινε εκεί ακάθεκτη και τώρα, 2000 χρόνια μετά, υπάρχει ακόμα.
Ναι, ακόμα δεν πιστεύω στον Μεγαλοδύναμο.
Τα πόδια μου, αδύναμα, στέκονταν τρέμοντας μπροστά στο λάκκο που έσκαψαν για να βάλουν το φέρετρο της Katherene. Όλοι φορούσαν μαύρα, πράγμα που μου έφερνε περισσότερη κατάθλιψη. Τα μαλλιά μου ήταν πιασμένα πίσω σε ένα μι κοτσίδας και ντομάτας. Είχε ζέστη σήμερα, αλλά το κοντομάνικο φόρεμά μου δεν με προστάτευε από το αεράκι του Απρίλη.
Σήκωσα το βλέμμα μου και μέσα από την αγκαλιά του μπαμπά, κατάφερα να διακρίνω κάποια γνωστά πρόσωπα. Η Sarah με την οικογένειά της ήταν λίγο πιο πέρα, ο Alex με τον μικρότερο αδερφό του ήταν κοντά στη Sarah. Ο πάτερ συνέχισε να ψέλνει και εγώ κοιτούσα τριγύρω. Λες να είναι εδώ ο δολοφόνος; Το γεγονός πως είναι γνωστός μου μου φέρνει αναγούλα. Ποιο αρρωστημένο ανθρώπινο ον θα μπορούσε να προκαλέσει τόσο μεγάλο κακό σε ένα κοντινό του πρόσωπο;
YOU ARE READING
Guns And Roses | Book 1 | ✓
Mystery / ThrillerI love your thorns and you love my bullets. All Rights Reserved ® Copyright © 2016 DO NOT COPY THE STORY Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές και σεξουαλικές σκηνές. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. #6 Mystery/Thriller - 23/06/2016 #5 M...