33. Λουλούδια στη κοσμοθεωρία του μέλλοντος. | Part 1
Jane's POV
Η κοσμοθεωρία όλων των εποχών-περιόδων της ιστορίας, βασίζεται σε ένα και μόνο γεγονός. Τη γέννηση του Χριστού. Για τον Χριστιανισμό, ο Χριστός είναι ορόσημο όχι μόνο για τη θρησκεία, αλλά και για την ιστορία. Για τον Ισλαμισμό, ο Χριστός δεν είναι παρά άλλος ένας προφήτης, κάποιος που δεν αποτελεί σημαντικό σημείο της ιστορίας.
Επομένως, θα μπορούσε κανείς να πει πως η κοσμοθεωρία του ανθρώπου βασίζεται στη γέννηση ενός άλλου ανθρώπου. Πολλοί άνθρωποι δεν πιστεύουν στα θαύματα που έκανε ο Χριστός, απλά και μόνο επειδή δεν εξηγούνται επιστημονικά. Αυτό όμως, δεν τους σταματά από το να πουν, ότι όντως, ο Χριστός, είναι κάποιος -σχετικά- σημαντικός.
Οπότε, ανεξάρτητα από τη σημαντικότητα, ο άνθρωπος βασίζεται σε έναν άλλο. Η κοσμοθεωρία του μέλλοντός του, θα βασίζεται στον ίδιο άνθρωπο, μέχρι, να υπάρξει κάποιος επόμενος.
"Και αν έχει ήδη υπάρξει;" βρήκα τον εαυτό μου να ρωτά.
Η Sarah με κοίταξε περίεργα από τη διπλανή θέση. Υποθέτω πως το θέμα συζήτησης της προηγούμενης ώρας με επηρέασε πάλι.
"Πλέον μιλάς και μόνη σου;" με ρώτησε ειρωνικά. "Ίσως θα έπρεπε να σε δει ο δρ. Lewis. Έχεις καιρό να πας."
Αχ ο δρ. Lewis. Πρέπει να του πω τι συνέβη στο Criminal Minds.
"Βασικά, θα πάω μετά το σχολείο. Ο Jack..." σταμάτησα στα μισά τη πρόταση. Τι θα της έλεγα; Ότι μπορεί όντως να είμαι τρελή;
"Τι έκανε πάλι;" ρώτησε ξεφυσώντας η Sarah.
"Να...τώρα τελευταία κάτι μου συμβαίνει. Βλέπω πάλι εκείνους τους...εφιάλτες. Ο Jack πιστεύει πως οφείλεται στα τελευταία γεγονότα, αλλά δεν νομίζω! Μου είπε να πάω στον γιατρό, μπορεί να είναι κάποια συνέπεια των φαρμάκων." είπα όσο πιο γρήγορα μπορούσα.
Η Sarah έβαλε το χέρι της στον ώμο μου. "Για πρώτη και τελευταία φορά, θα συμφωνήσω με τον Jack. Θα σου κάνει καλό."
Με μια γρήγορη κίνηση, έσπρωξα μακριά μου το χέρι της. "Οι εφιάλτες μου δεν θα διορθωθούν με το να πάω στον γιατρό."
"Σκέψου λογικά. Και ο γιατρός σου είχε πει πως θα έχουν περίεργες παρενέργειες τα φάρμακα. Σε αλλάζουν λίγο." απάντησε με τρόπο σοβαρό.
"Δεν με αλλάζουν καθόλου. Ίσα ίσα, με βοηθούν." σηκώθηκα απότομα από τη θέση μου, κάνοντάς τη Sarah να ξαφνιαστεί. "Εγώ φεύγω."
YOU ARE READING
Guns And Roses | Book 1 | ✓
Mystery / ThrillerI love your thorns and you love my bullets. All Rights Reserved ® Copyright © 2016 DO NOT COPY THE STORY Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές και σεξουαλικές σκηνές. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. #6 Mystery/Thriller - 23/06/2016 #5 M...