19. Λουλούδια στην οικογένειά της.
Jane's POV
Ο Jack με κοίταξε για πολλοστή φορά στα μάτια, πριν πάρει τα χέρια του από τα μπούτια μου. Τα έφερε πιο πάνω. Το γυμνό του σώμα φωτιζόταν κάτω από το αχνό φως του ήλιου που έμπαινε από το παράθυρο. Τα πράσινα μάτια του, εξέταζαν κάθε σπιθαμή του σώματός μου, τα χέρια του άγγιζαν απαλά κάθε εκατοστό μου και τα χείλη του φιλούσαν πού και πού το δέρμα μου.
Πρωινές ορεξούλες, είπε στις έξι και σαράντα οχτώ.
Αν ήξερα ότι θα πήγαινε οχτώ μέχρι να σταματήσει να με εξιτάρει, και να με φέρνει στο αμήν, θα τον είχα βάλει εγώ κάτω. Αλλά όχι, ήθελε να έχει το πάνω χέρι.
Είχε κάποιες γρατζουνιές και μελανιές από χθες. Όσο και να ήθελα, δεν με άφηνε να τον φροντίσω περισσότερο. Λέει πως δεν πονούσε, αλλά βλέπω το μωβ μίλι που στολίζει άσχημα το σώμα του στη δεξιά πλευρά του. Φοβάμαι για αυτόν.
Φοβάμαι πως θα τον χάσω τώρα που τον βρήκα.
Βασικά δεν φοβάμαι. Εκνευρίζομαι και θυμώνω.
Το στραβό χαμόγελό του ερχόταν όλο και πιο κοντά μου. Θα με φτάσει στα όριά μου πάλι. Τα πράσινα μάτια του αντίκριζαν τα δικά μου με έναν ανώμαλο, πονηρό αλλά συνάμα και γλυκό τρόπο. Επιτέλους, τα χείλη του ακούμπησαν τα δικά μου.
Η γλώσσα του έγλυψε τα χείλη μου και μπήκε μέσα στο στόμα μου. Το ένα του χέρι ανέβηκε στο στήθος μου, ζουλώντας το τρυφερά, αν γίνεται αυτό. Το άλλο του χέρι μπήκε μέσα από το εσώρουχό μου -αυτή τη φορά- και άρχισε να τρίβει απαλά τη περιοχή μου. Σήκωσα λίγο παραπάνω τα μπούτια μου, για να τον νιώσω πιο κοντά μου, και τον πίεσα πάνω μου. Τη στιγμή που η γλώσσα του έκανε μαγικά στο στόμα μου, ο Jack έσπασε επιτέλους τα όριά μου, βάζοντας δύο δάχτυλα μέσα μου.
Ναι Jack, συνέχισε έτσι.
Ίσως το γεγονός πως οι σεξουαλικές μου πράξεις σταμάτησαν απότομα με τον θάνατο του Adrian, οι σεξουαλικές πράξεις του Jack, έστω και οι πιο μικρές, με έκαναν να θέλω και άλλο, και άλλο, και άλλο. Ο Jack, άρχισε να βάζει και να βγάζει γρήγορα τα δάχτυλά του από μέσα μου, κάνοντάς με να θέλω να κάνει κάτι πιο γρήγορα.
Είμαι πολύ σεξουλιάρα.
Το στόμα του σφράγισε βίαια το δικό μου, σε μια προσπάθεια να μη κάνω φασαρία. Η πλάτη του πρέπει να έχει πολλές νυχιές αυτή τη στιγμή. Άλλο ένα δάχτυλο μπήκε μέσα μου και η μέση μου ανέβηκε προς εκείνον. Διψούσα για εκείνον. Διψούσα, πεινούσα, το ίδιο είναι. Το θέμα είναι πως δεν αντέχω πολύ.
YOU ARE READING
Guns And Roses | Book 1 | ✓
Mystery / ThrillerI love your thorns and you love my bullets. All Rights Reserved ® Copyright © 2016 DO NOT COPY THE STORY Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές και σεξουαλικές σκηνές. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. #6 Mystery/Thriller - 23/06/2016 #5 M...