Υ.Γ. 6/7/2020: Πραγματικά, δεν ήξερα τι σκεφτόμουν όταν το έγραψα αυτό. Ακολουθεί σεξουαλική σκηνή.
27. Λουλούδια στο te amo σου.
Jane's POV.
Με μάγεψε και για μια ακόμη φορά, βρέθηκα χωρίς ρούχα μπροστά του, παρά μόνο με ένα μπλε σουτιέν και ένα απλό μαύρο βρακάκι. Ήταν σαν να με διέταξε με το βλέμμα του. Τα χέρια του έλυσαν το μπλε μαντήλι από τον καρπό μου, αφήνοντάς το ελεύθερο. Δεν με φιλούσε, το μόνο που έκανε ήταν να με βλέπει. Αυτό ήταν κάπως τρομακτικό, αλλά συνάμα με έκανε ευάλωτη μπροστά του.
Έβγαλε ο ίδιος τη μπλούζα του και με άφησε να θαυμάσω το σώμα του. Στο δεξιά μπράτσο του φαινόταν το τατουάζ του, μια πυξίδα, και αμέσως τα δάχτυλά μου χάιδεψαν εκείνο το σημείο. Με το άλλο του χέρι, με έφερε από τη μέση κοντά του. Ζέστη με έλουσε σε δευτερόλεπτα. Έπιασε το κοκαλάκι των μαλλιών μου και με μια κίνηση, με έκανε να ρίξω το κεφάλι πίσω. Ελευθέρωσε τα μαλλιά μου και έπεσαν πάνω στο χέρι του. Το χέρι στη μέση, ανέβηκε πιο πάνω.
Η γνωστή κάψα εμφανίστηκε και μαζί της, εμφανίστηκε και το τρομερό μυρμήγκιασμα στη κοιλιά. Άρχισε να αφήνει ζουμερά και υγρά φιλιά, από τη βάση του λαιμού μου. Δάγκωνε κάθε σημείο όπου περνούσαν τα χείλη του, τα έγλυφε και μετά τα δάγκωνε ξανά, πιο δυνατά. Οι ανάσες μου έβγαιναν κοφτές, και τα χέρια μου στήριξαν τον εαυτό μου στους ώμους του.
Απομάκρυνε τα χείλη του από εκεί που ήταν και αμέσως ένιωσα ένα κενό μέσα μου. Τα πράσινα μάτια του κάρφωσαν τα δικά του και ένα σκότος εμφανίστηκε μπροστά μου. Ήταν έτοιμος να με κατασπαράξει. Αυτό έλεγε το βλέμμα του.
Έκανα ένα βήμα προς τα πίσω, και εκείνος έπεσε με φόρα πάνω μου φιλώντας με. Και οι δύο πλέον ήμασταν στο κρεβάτι. Εγώ από κάτω του, σαν θύμα, και αυτός από πάνω μου. Πάνω που θα έλεγα πόσο μου έλειψαν τα χείλη του, κατάλαβα πως τα χάδια του ήταν σε αυτή τη κατηγορία. Δεν μου άρεσε που ήμουν το θύμα του.
Γι'αυτό, πήρα το πάνω χέρι.Μας γύρισα, αλλάζοντας κατευθείαν ρόλους. Με κοιτούσε ξαφνιασμένος, αλλά δεν με ένοιαζε. Ανακάθισα καλύτερα, ώσπου ο πισινός μου (α/ν : μόνο εγώ γέλασα;) έφτασε πάνω στον Jack jr. Ο ίδιος πήρε μια βαθιά ανάσα που σχεδόν του κόπηκε μόλις δύο δάχτυλα άγγιξαν τον κορμό του. Το πόση επίδραση είχαμε ο ένας στον άλλον ήταν γενικό. Κάθε φορά, ήταν σαν τη πρώτη φορά.
Τα δάχτυλά μου ξεκίνησαν μια διαδρομή προς τα πάνω, όταν και το άλλο μου χέρι μπήκε στη παρέα. Ο Jack φάνηκε να χαλαρώνει και οι ανάσες του επέστρεψαν στο σχεδόν κανονικό.
YOU ARE READING
Guns And Roses | Book 1 | ✓
Mystery / ThrillerI love your thorns and you love my bullets. All Rights Reserved ® Copyright © 2016 DO NOT COPY THE STORY Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές και σεξουαλικές σκηνές. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. #6 Mystery/Thriller - 23/06/2016 #5 M...