8. Πιστόλια στη βιβλιοθήκη.
Jack's POV
"Κύριε, πείτε μας λίγο. Θα είναι δύσκολες οι εισαγωγικές εξετάσεις;" ρώτησε μια κοπέλα από το μπροστινό μέρος της αίθουσας.
Ναι είμαι σε αίθουσα. Και ναι, παρακολουθώ το μάθημα.
"Είναι ανάλογα με τον καθένα Mary." απάντησε ο καθηγητής της Φυσικής.
Ναι, είχαμε το αγαπημένο μου μάθημα -σαρκασμός-. Μην εκπλήσσεστε τόσο.
"Άρα θα είναι δύσκολες." μουρμούρισε η φίλη δίπλα στην κοπέλα.
"Σταματήστε το μπλα μπλα κορίτσια." είπε εκείνος. Γύρισε το κεφάλι του προς την υπόλοιπη αίθουσα, ψάχνοντας το επόμενο θύμα του.
Εννοώ, ποιος ηλίθιος θα λύσει την άσκηση.
Ήταν κάτι με τον ηλεκτρισμό. Κατάλαβα κάποια κομμάτια, και ήξερα λίγο πώς να την λύσω, γιατί μου τα είχε δείξει χθες η Jane. Αλλά αποκλείεται να το έκανα. Δεν καταλάβαινα και τα πάντα.
"Κύριε Jacobs μπορείτε να έρθετε να μας λύσετε την άσκηση;" άκουσα τον καθηγητή να λέει.
Ο Jacobs ήταν στην άμυνα της ομάδας. Ήταν άλλο ένα από τα άτομα που δεν ήξεραν τι τους γίνεται.
"Βλέπεται κύριε, εγώ χθες-"
"Κατάλαβα, όχι." τον διέκοψε ο καθηγητής.
Ένας ήχος γέλιου γέμισε την αίθουσα. Ήμουν και εγώ μέσα στα άτομα που γέλασαν. Ο κύριος Jordan γέλασε και εκείνος, αλλά όπως ήταν αναμενόμενο με την αυστηρή συμπεριφορά του, χτύπησε αμέσως το βιβλίο στην έδρα του, κάνοντας όχι μόνο τις φλέβες του μέσα στο σκούρο δέρμα του να πεταχτούν, αλλά και εμάς να τιναχτούμε στον αέρα.
"Τώρα που ησυχάσατε, ας κάνουμε και λίγο μάθημα." είπε ήρεμα.
Βαριέμαι.
"Owens στον πίνακα." είπε επιτα-
Περίμενε, αυτός είμαι εγώ.
Όχι. Δεν μπορώ. Εάν όμως το πω αυτό, τότε θα μείνω σίγουρα από απουσίες. Είναι τρελός αυτός.
"Μάλιστα κύριε." μουρμούρισα.
Μάζεψα όλο μου το θάρρος και καθώς σηκωνόμουν διάβασα στα γρήγορα τους τύπους και τους κανόνες.
Jane Avery πού είσαι όταν σε χρειάζομαι;
____________________________________
Όπως περίμενα, έλυσα το πρώτο μόνο υποερώτημα. Είχε άλλα τέσσερα. Το μάθημα είχε τελειώσει και ήταν η ώρα του μεσημεριανού. Ο Jason εμφανίστηκε δίπλα μου καθώς περπατούσα στους διαδρόμους. Είχε ένα χαζό χαμόγελο στο πρόσωπό του, πράγμα που έδειχνε πως ήταν με την Stephanie.
YOU ARE READING
Guns And Roses | Book 1 | ✓
Mystery / ThrillerI love your thorns and you love my bullets. All Rights Reserved ® Copyright © 2016 DO NOT COPY THE STORY Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές και σεξουαλικές σκηνές. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. #6 Mystery/Thriller - 23/06/2016 #5 M...