ROZDZIAŁ 33

2.2K 124 11
                                    

Obudziło mnie dziwne uczucie pustki. Otworzyłam oczy, ale Harrego nie było w pokoju. Spał pewnie w starej sypialni. Miałam nadzieję, że jakoś to wszystko sobie poukładał i damy radę razem przetrwać ten koszmar.

Wstałam i poszłam do łazienki, ale pierwsze co rzuciło mi się w oczy to brak kosmetyków Hazzy. Kierowana dziwnym impulsem udałam się do garderoby. To co tam zastałam spowodowało, że aż się zachwiałam. Podparłam się o ścianę i jedyne co usłyszałam to swój krzyk.

- Nie!!!

Po kilku sekundach Lucas już mnie przytulał.

- Ciii... Wszystko będzie dobrze księżniczko. Jestem tu. - szeptał i gładził moje plecy.

Nie miałam siły mówić. Łzy spływały po moich policzkach i miałam ochotę umrzeć. Zostawił mnie. Nie dał nam szansy. Wybrał za nas oboje. Spojrzałam na pierścionek i jeszcze bardziej zaczęłam płakać. Co z nami było nie tak?

- Księżniczko zostawił coś dla ciebie. - na te słowa podniosłam głowę i spojrzałam na dłoń Lucasa, w której trzymał kopertę.

Wzięłam ją trzęsacymi się dłońmi i otworzyłam.

Droga Graceland,

Znikam z twojego życia, bo nie mogę na siebie patrzeć. Nie możesz mnie kochać i być ze mną, bo to nigdy się nie uda. Choć teraz mówisz, że nie masz żalu, to z czasem poczujesz do mnie odrazę. Chcę zniknąć zanim się to stanie.

Chcę pamiętać twój uśmiech.
Chcę pamiętać twoje oczy, usta i dotyk.
Chcę pamiętać każdy najdrobniejszy szczegół, bo jesteś moją idealną połówką.

Spieprzyłem wiele razy, ale to zniszczyło nas całych. Tego nie da się wybaczyć. Zabrałem nam szansę na szczęście. Powinienem smażyć się w piekle za to jak wielką krzywdę ci wyrządziłem.

Nie jestem w stanie spojrzeć ci w oczy, więc odchodzę kiedy śpisz. Nie ma dla mnie nadziei. Jestem nikim. Jestem potworem. Im prędzej to do ciebie dotrze tym lepiej.

Żegnaj Grace.
Już nie twój H.

List wypadł mi z rąk, a potem pochłonęła mnie ciemność.

Second Chance (Book2)|| Harry Styles✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz