Sydämelliset kiitokset teille kaikille kahdelle, jotka päätitte kiduttaa mua ja haastaa mut.
vaahtera dreamerrsSäännöt:
1. Sun täytyy tehdä tää, jos sut tägätään
2. Säännöt pitää laittaa mukaan
3. Jos oot tehny jo aikasemmin, teet uudestaan eri faktoilla
4. Tägää 15 tyyppiä
5. Kerro 15 faktaa itsestäs>>>>>
1. Mä oon rakastanu kirjottamista jostain kakosluokasta asti, jolloin me kirjotettii eka aine äikäs.
2. Mul on ollu olemas kaks valmista kirjaa joskus, mut hävitin ne.
3. Mul on sairas, vilkas ja rajaton mielikuvitus. Välillä se valtaa mut nii pahasti etten hallitte sitä itekkään.
4. Pystyn syömää melkein mitä vaan ruokaa, eikä mul oo pääsääntöstä inhokkia.
5. Olin ennen tosi ujo ja hiljanen mut nykyään... nykyään oon siel toises ääripääs.
6. Jos mun pitäs täl hetkel valita yks paikka maailmasta minne menisin ja viettäsin lopun elämäni, se ois Montanassa vuoristojen keskellä.
7. Mä rakastan luontoo ja metsää. Ne on mun henkireikä ja mielikuvituksen aktivoija.
8. Rakastan lenkkeillä ja pyöräillä, varsinki sillon, kun oon tosi syvällä mun ajatuksissa.
9. Äikkä on ainu kouluaine, jossa mä oikeesti pärjään.
10. Oon kakke kaikes matemaattisessa mut hyvä kaikes mis pitää aatella diipisti.
11. En oo koskaan harrastanu mitään "virallista" harrastusta. Oon vaan kirjottanu ja lukenu ja joskus itekseni opetellu soittaa pianoo.
12. Uskon kaikkeen paranormaaliin.
13. Rakastan kauhuleffoja ja vihaan yleensä sellasia kunnon ällösöpöjä romanttisia leffoja.
14. Mä en osaa koskaa sanoo mun lempparii 1D:stä mut se on aina joko Niall tai Harry. Mut oikeestaan kaikki on parhautta.
15. Tää on ainut fandom mihin oon koskaa uponnu kunnolla.
Olkaa hyvät. En ees tiiä keitä oikeesti kiinnostaa nää.
>>>>
Haastan teijät:
Anteeksi immeiset, painelin vaa jotai kirjainta ja tägäilin sen perusteella. Älkää kituko :D
YOU ARE READING
Words can kill ||Larry Stylinson||
FanfictionTähän maailmaan mahtuu niin monta tarinaa. Olivat ne sitten rakkaustarinoita tai surullisia tarinoita. Lukiolainen Louis muuttaa Kanadasta Amerikkaan, Montanan osavaltioon. Siellä hän kohtaa Harryn, joka on rikkinäinen ja ujo poika. Syntyykö Louisi...