| Varoitus! Sisältää ihan järkyttävän surkeeta läppää, joka on väännetty yöllä kello reikä. jenniiihhg autto tässä luovassa työssä keksimää näitä aivan siis uskomattoman hyviä ja hupsuja vitsejä. |
Vedän näkymättömän naamion huomaamatta päälleni. Hetkellisesti särkyneen ihmisen kasvoille nousee yhtäkkiä hymy. Ajatukset katoavat aivojen syvimpään kolkkaan. Alan leikkiä huomaamattomasti onnellista, hauskaa ja iloista ihmistä. Kukaan ei huomaa, edes minä, sitä särkynyttä osaa.
~ Louis
Kiusallinen hiljaisuus valtasi koko olohuoneen. Vastapäisellä sohvalla istuivat äitini ja isäni järkyttyneet ilmeet kasvoillaan. Istuin niin lähellä Harryä kuin vain pystyin. Hän silitti selkääni salaa vanhempieni katseilta.
- Sinä siis aiot mennä Harryn kanssa tanssiaisiin? Olisitteko te niin kuin pari? äitini kysyi epäröiden.
Nyökkäsin hitaasti vastaukseksi.
- E-etkö sä saanut ketään kivaa tyttöä pariksi? isäni änkytti.
- Mä en haluu ketään tyttöä, mä haluan Harryn, totesin painottaen joka sanaa. Pieni paniikki yltyi sisälläni niin, että minun teki mieli oksentaa.
- Tarkoittaako tämä siis sitä, että seurustelette? äitini kysyi valahtaen kalpeaksi.
- Juu, me ollaan seurustelu jo jonkin aikaa. Mä oikeasti toivon, että te otatte tän hyvin. Harryn äiti ajoi Harryn ulos omasta kodistaan tämän takia, sanoin hiljaa.
- Meidän täytyy sulatella tätä asiaa hetki, menkää te vaikka ulos, isäni totesi katsoen äitiäni. Jostain syystä minua pelotti. En tiennyt, miksi olin edes suostunut tähän. Kaiken sen jälkeen, mitä Harrylle kävi.~ Harry
Kävelin Louisin talon takana olevan järven rannalle pitäen tiukasti kiinni Louisin kädestä. Istuimme rannassa olevan puisen laiturin päähän. Vetäisin pojan syliini. Hän kietoi kätensä kaulani ympärille ja painoi kasvonsa olkapäätäni vasten. Tunsin sen kastuvan pojan kyyneleistä.
- Entä jos nekin heittää mut pihalle? Sitten me molemmat ollaan kusessa, hän kuiskasi kaulaani vasten.
- Sitten me muutetaan Liamin ja Mikeyn luokse, ne ottaa meidät varmasti, vastasin lohduttavasti hieroen pojan selkää.
- Mutta mä en halua menettää mun vanhempia. Hänen äänensä murtui ja hän purskahti äänekkääseen itkuun.
- Shh, ei mitään hätää Loulou, sun vanhemmat ei ole sellaisia kuin mun.
Pitelin häntä tiukasti sylissäni. Ilma oli todella painostava ja kuuma. Aurinko paistoi korkealla taivaalla. Kaukana näkyi muutama tumma ukkospilvi. Järven kirkas vesi näytti houkuttelevalta.
- Mä tiedän miten saadaan sun ajatukset pois hetkeksi. Mennään uimaan!
- Mä en aio mennä sisälle hakemaan uimahousuja, hän mutisi vastaukseksi.
- Ei me sellaisia tarvita. Tää koko järvi on teidän ja tässä ympärillä on tihee metsä. Kukaan ei nää.
Hän irrotti kätensä minusta katsoen minua silmät suurina.
- Vau, mitä sulle on tapahtunut? Muutama päivä sitten sua ei saanu samaan suihkuun mun kanssa ja nyt sä oot jo pyytämässä mua naku-uinnille.
- Sä oot päästäny mun sisäisen pedon valloilleen, mutisin hiljaa punastuen sanavalintani vuoksi.
- Okei, no mikäs tässä sitten. Mennään tekemään susta maailman suurin ja pelottavin peto, hän sanoi leikkisästi ja repäisi paidan päältään.
Poika hyppäsi pois sylistäni vetäen minut pystyyn. Sitten hän kumartui hieman repäisten housuni alas. Puna kohosi varmaan hiusrajaani asti. Miksi ehdotinkaan tätä? Seuraavaksi tunsin, kuinka bokserini revittiin nilkkoihini.
- Vouvou, r-rauhoitu vähän! änkytin.
- Opettelen jo valmiiksi riisumaan sut. Tästä on hyötyä pitkällä tähtäimellä.
No, ainakin sain hänen ajatuksensa muualle. Otin hitaasti paitani pois. Eihän täällä varmasti ole ketään muita?
- Riisutko sä seuraavaksi mut? Louis kysyi virnuillen.
Kasvoni muuttuivat, jos mahdollista, vieläkin punaisemmaksi.
- E-en mä os...
- Eipä se haittaa, oon todennäköisesti nopeampi, hän sanoi vetäisten housunsa nilkkoihinsa.
- Sä taisit unohtaa jotain oleellista, hän mutisi katsoen vettä.
Katsoin häntä kysyvästi.
- Mä en osaa vieläkään uida ja pelkään vettä. Enkä muuten varmasti hyppää tästä laiturilta, en oo koskaan hypännyt veteen enkä tuu hyppäämään, hän sanoi painokkaasti.
- Mä pidän sua kädestä ja tarvittaessa vaikka kannan sua, sanoin.
- Okei, sitten me uidaan bokserit jalassa. Mä en hallitse tätä, jos sen pitää olla kosketuksissa tuon kanssa, hän sanoi osoittaen alapäätäni
Punastuin jälleen ja vetäisin nopeasti bokserini jalkaani.
YOU ARE READING
Words can kill ||Larry Stylinson||
FanfictionTähän maailmaan mahtuu niin monta tarinaa. Olivat ne sitten rakkaustarinoita tai surullisia tarinoita. Lukiolainen Louis muuttaa Kanadasta Amerikkaan, Montanan osavaltioon. Siellä hän kohtaa Harryn, joka on rikkinäinen ja ujo poika. Syntyykö Louisi...