Bu bölümü BaharSandikci 'ye ithaf ediyorum..
Big Hit ' de stajyer olarak çalışıyordun. Senden istenen son imza evraklarını imzalamak için 14. Kata çağırıldın. Heyecandan kızarıyordun çünkü, BTS grubu da bu katta bulunuyordu.
(Kat sayısını salladım.)Suga'nın denizinde boğuluyordun. Ne zaman yanyana gelsen kızarıyor, kekeliyor, sakarlıklar yapıyordun.
Kızların da sırtından destek verircesine ittirmeleri sonucu yerine gelen güvenin ile asansöre girdin. İki kişi vardı. Tereddüt etmeden gideceğin kata bastın.
Bir sonraki katta asansör durdu, içeri fazlasıyla kişi girdi ve tekrar hareket etti. Her çıkılan kat için öten alarm sesinin susması gerekiyor diye geçirdin içinden...
Yavaşça göz kapaklarını araladın. Sağına döndün ve başından aşağı kaynar sular döküldü. Arkadaşlarının verdiği güven ellerinin arasından kayıp gitmiş bacakların titremeye başlamıştı bile.
Suga...
Sana bakıyordu.
Göz kırparak yamuk bir gülümseme gönderdi. O sırada duran asansöre binen kişiler olduğu için herkes arkaya bir adım gelirken, sen dalgınlıkla farkında olamadan Suga'nın kollarına düştün. Bir an önce toparlanmaya çalışırken Suga sadece sırıtıyordu.
Koluna vurup geri çekildin. O ise şu an masum bir şekilde.sana bakıyordu. Gözlerini kaçırdın.
Başını çenenden tutarak ona bakmanı sağladı. Belinden tutup kendine çektiğinde uyuşmuş olmaktan hareket edemiyordun.
"Daha ne kadar kaçacaksın (adın)?"
Herkes size bakarken kafanı sola çevirip boşluğa baktın.Suga gülümseyip yanağına öpücük konurdu. Şaşkınlıkla ona döndüğünde dudaklarına yapıştı. Sende anın büyüsüne kapılarak gözlerini kapayıp ellerini boynuna doladın.
Saçmalamak bu olsa gerek. Aklıma bir şey gelmedi. Kısa bir bölüm oldu. Zaten hepsi öyle. Umarım kendimi geliştiririm başka bir istek bölümünde görüşmek üzere.