J.R.J.T.J.S.J

1.7K 112 13
                                    


Ellerinle yanaklarını avuçlayıp,derin bir nefesi dışarı üfledin.

Belki de bir alışveriş-

"Ne oldu papatya? Canın sıkkın gibi."

"Evet. Can sıkıntısından öleceğim."

"Dışarı mı çık-.."

"Evet hadi çıkalım." Diyerek ellerini çırptın.

O da gülümsedi.

Hazırlanıp arabanıza bindiniz direksiyona sen geçtin ve arabayı çalıştırdın.

Alışveriş merkezinin önünde durduğunuzda, sen gününü gün ederken ona gününü zehir etmeye ant içtin.

Arabadan inerken, (Bi'asın) nefesini büyük bir sıkıntıyla dışarı verdi. Daha şimdiden başlamıştı.

Gülümseyerek, mağazaların birine girip beğendiklerini (Bi'asın ) kollarına atıp ona bakmadan başka kıyafetleri seçiyordun.

En son olarak aldığın elbiseyle birlikte soyunma kabinlerine ilerlediniz.

Giydiğin elbiseyle dışarı çıkıp ona bakmadan uyumlu olan ayakkabıları buldun ve bir elinle (Bi'asın)'a dayanarak ayakkabıyı giydin.

Senin fazla asılman sonucu görüntü bir anda genişlemesine sağa yatarken onun üzerine düşmüştün.

Ellerinle destek alırken bir anda kollarını kenardan ittirdi ve seni alnın onun dudaklarıyla buluştu.

Ardından,

Burnuna ve dudağına minik bir öpücük kondurdu.

Sen hızla ayağa kalktın ve kabine yönelirken,

"Bu elbiseyi almalısın bana büyük şans getirdi."diyerek göz kırptı.

"O zaman sende şansına küs çünkü bu elbiseyi almıyacağım."diyerek kabinde üzerini değiştirdin.
O elbise ve ayakkabılar hariç diğer bütün hepsini aldıktan sonra onu kasaya gönderip mağazadan çıktın ve başka birine yöneldin.

Yemekleri de yedikten sonra alışveriş merkezini arabayla terk ettiniz sen gelir gelmez banyoya girdin.

Banyodan çıkıp odanıza geldiğinde yatağın üzerinde bugün almadığın ellbise ile ayakkabıları gördün.

Yakınlaşırken gözüne bir not ilişti,

Şans, her zaman ki gibi bu gece de benimle peki sen bu gece benimle misin?

with, BTS İmagine!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin