.J.S.J.R.J.T.J.

1.5K 96 21
                                    


Elindeki son tabağı masaya koyup iki adım gerileyerek masaya bakıp uzunca gülümsedin.

Süslerin bir kaçını düzeltip, hızla odaya koştun ve hazırlandın.

Saçlarını salık bırakıp papatya tacını başına yerleştirdin,

Ve aynaya bakıp mutlulukla gülümsedin.

Kolunda ki saate baktığında solan gülümsemene evin önünde duran (Bi'asın) arabası eklenmişti.

Hızla koridoru arşınlayıp mutfağa girdin ve mumları uzerine önceden yerleştirdiğin pastanın mumlarını yaktın.

O sırada bahçe kapısının açıldığını duydun.

Hızlı ve dikkatli,adımların kapının önünde durduğunda,

O, anahtarı çeviriyordu.

Kapı açılırken direk atlama içeri giren (Bi'asın)'la yere devrilirken pasta gözünün önünden geçti hayata gözlerini yere yapışarak dağıldığında son verdi .

"(Adın)?! İyi misin?"

"Değilim, pasta yerle bir oldu."

"Pasta?"

"Evet , pasta. Yarın doğum günün ama senin konserin var bende bu yüzden erkenden kutlayacaktım."

"Sen, üzülme papatya. " diyerek pastanın üzerinde duran bir süsü alıp başına koydu.

"Hem bu gece pasta ben olurum beni yersin huh?"

"Yah! Dalga geçme. "

"Hem hediyemi de iyi biliyorum ben." Diyerek sana yavaşça yaklaşmaya başladı.

"Öhöğğmh."

Kapı? Açık kalmıştı ve yaşlı bir amca size şaşkınca bakıyordu hızla toparlanıp ayağa kalktın ve utanarak,

"İyi geceler bayım." Diyerek kapıyı kapattın.

O sırada,

Beline sarılan eller seni kendine bastırırken,

"Hadi ama hediyemi almadan bir yere gitmeyeceğim. "

"O,zaman hediyeni gecenin sonunda alırsın çünkü çok hazırlık yaptım. Bende yemeden bırakmam."

"Ne?! Sen.. yani.. şey biz. Bu gec-.."

"Şşh tamam hadi masaya." Diyerek onu omuzlarından tutup salona gönderdin.

Ezana dakikalar kala bir dram yaşayan beni dışlamayın....

Neyse, kısa oldu umarım güzel olmuştur...

with, BTS İmagine!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin