BayJeon

1.8K 100 19
                                    

Elinde bulunan poşetleri mutfağın boş köşesine bırakıp, masadan bir sandalye çektin ve oturdun. Alışveriş çantaları fazla ağırdı.

Ayaklarını öne çıkararak oturduğunda sakin ve mutlu nefesini derince içine çektin. Bir elin enseni ovuştururken boşta kalan elinle telefonu cebinden çıkardın ve rehbere girip, eşini aradın.

BayJeon aranıyor...

Kısa çalışta açıldığında mutlulukla,

"Selam sevgilim! Bu akşam çok güzel yemekler yapacağım annemleri ve annenleri davet ettim geç kalma."

"Bu güzel ve sevinçli sesin bir şeyler gizlediğini söylüyor gibi."

"İçimden geldi bugün fazla enerjiğim."

"Peki papatya ben yoldayım zaten ihtiyaç var mı? "

"Hayır yok. Kapat hadi yemeklerle ilgileneceğim." diyerek bir şey demeden telefonu kapattın.

Hızla yerinden doğrulup poşettekileri çıkarttın ve yemek yapmaya koyuldun.

İşine o kadar dalmıştın ki çalan kapının sesi sana uzak diyarlardan geliyor gibiydi. Ellerini kurulayıp, hızla kapıyı açtın.

"Hoşgeldin Sevgilim!"

"Hoşbuldum papatya." diyerek dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu. Kıkırdayarak mutfağa geçtin ve son düzeltmeleri yaptıktan sonra, Jungkook ile birlikte masayı hazırladınız.

"Jungkook, bu akşam önemli özenerek giyin hadi marşmarş." Diyerek onu odaya kovaladın. Oturma odasında ki, hafif dağınıklığı toplayıp odaya gider ve hazırlanırsın.

Tam merdivenlerden aşağı inerken çalan zil ile koşarak kapıyı açarsın.

"Hoşgeldiniz. Anlaşarak mı geldiniz?"

"Ah...hayır aşağıda karşılaştık kızım."

"Peki. Hadi içeri buyrun."

İçeri geçip oturdunuz ve hal hatır soruları bittikten sonra masaya geçtiniz ama her zaman ki gibi annen ve Jungkook'un annesi birbirlerine laf sokuyorlardı.

En sonunda dayanamayıp ayağı hızla kalktın ve,

"Ben hamileyim. Ve sizin konuşmalarınızı çekemeyeceğim!"

Diyerek söylendiğinde Jungkook durup etrafına bakındı. Annenler ise gülümsüyordu.

"Özür dileriz güzel kızım. Çok sevindik."

"Bir da-dakik-ka b-ben y-ani b-ben-"

"Evet kook baba oluyorsun."

"Ne!? Papatya?! Sen hamilesin. Şaka değil miydi yani?!" Başını iki yana salladın.

Kook hızla gelip seni kolları arasına alıp döndürdü ve,

"Baba oluyorum! Vaa baba oluyorum!"diyerek döndürürken sende kıkırtılarına engel olamıyordun.

Mutlu bir aile tablosu daha mı desek?

with, BTS İmagine!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin