-Nu pot sa cred!Baietii nu au mai postat nimic pe Twitter de mai bine de o ora! spune cu dezamagire in glas Demetria.
-Oh, nu!Ce o sa ne facem acum?!Viata mea este complet distrusa!spun eu plina de ironie, apoi incep sa rad.Doamne!Sunt doar niste pampalai fitosi plini de sine.
-De ce nu le dai macar o sansa?Sa-i descoperi?
-Nu, mersi.Nu merita efortul! apoi imi iau hanoracul pe mine, pentru ca se facuse chiar frig afara.
Stateam pe o bancuta in parc savurand o vata pe bat.O zi de toamna linistita, frunzele picand din copaci si totul perfect..
-OH! spune Demi in timp ce sare in sus.
-Ce?!zic eu curioasa.Ai vazut-o cumva pe Taylor Swift?
-Ugh!Nu-i mai pronunta numele!Si N-U!Harry tocmai a....
-Cine-i Harry? o intrerup.
-Din One Directi...
-Oh, atunci nu trebuie sa ascult! o intrerup pentru a doua oara.
Eram aproape complet diferite, dar totusi cele mai bune prietene.Ea directioner, eu swiftie.Ea cu Justin Bieber, eu cu Ed Sheeran.Ea blonda, eu roscata.Ea cuminte si la locul ei, eu nebuna si mereu pusa pe sotii.
-Termina!Nu-i mai insulta!
-Ei bine, nici tu nu o mai insulta!
Sii...cam asa incepeau toate certurile noastre.Dar de data asta nu am apucat sa incepem scandalul, caci o multime de oameni s-au adunat in centrul parculetului.Zeci, poate chiar sute, de fete tipau si plangeau.
-Haide! ma ridic si o trag dupa mine.
Ne grabim pana acolo, si ne facem usor loc prin gramada aceea.-Ok, asta este parul meu si am nevoie de el! zic eu atunci cand bratara unei fete se agata intr-o suvita de-a mea.
-Oh, scuzee! zice aceasta incercand sa-si scoata bratara.
Dupa ce reusim, ma uit in jur si nu o mai vad pe Demi...super.Asa ca-mi continui drumul printre multime, primind injuraturi din stanga si dreapta, si ajung intr-un final aproape de..
-ONE DIRECTION!! tipa o fata sparzandu-mi timpanele.
Facusem atata drum degeaba?Mi-am rupt parul ca sa-i vad pe ei?!Clar ma urasc pe mine insumi!
-Hei!Unde ai disparut?! spune Demi luandu-ma de mana.
-Poveste lu..
Dar nu ma lasa sa-mi termin propozitia, caci incepe sa cante.Mda...eram inconjurata de mii de fete nebune ce faceau precum crizatele.Nu inteleg ce vad la tipii astia! Dupa ce ca acel carliontat i-a frant inima lui Taylor, mai are pretentia sa-l placem?!Si vorbesc de noi...fetele normale!
Imi apuc telefonul din geanta, si intre timp se termina mini-concertul lor.Aleluia!!Intru pe retelele de socializare si ma uit sa vad ce mai este nou.-Unde ai vrea? intreaba cineva facandu-ma sa-mi ridic capul.
-Ce sa vreau? intreb eu curioasa.
-Autograf!Unde-l vrei? repeta el.
-Oh, nu mersi! zic eu si il recunosc imediat pe nimeni altul decat....Harry Stupid Styles!
-Adica...nu vrei autograful MEU?! spune el confuz.
-Da..ce-i asa greu de inteles?
-Pai...din moment ce ai venit aici.
-Ah, daca stiam ca voi sunteti aici, nu ma oboseam.Ce?Par eu o nebuna si isterica ce va iubeste pana la infinit si inapoi?
-Nu insulta fanii.
-Ca daca nu, ce?! zic eu si fac un pas spre el.
-Insulta-ma pe mine, dar nu pe ei! zice el facand la randul sau un pas spre mine.
Eram atat de aproape unul le altul, si nu am observat ca toti se holbau la noi..era atat de ciudat.Cand ne dam seama, ne indepartam rapid, si el este asaltat imediat de directionere.
Ma retrag usor din multime, dar imediat sunt asaltata de o gramada de blitz-uri.Ma orbeau, si din instinct imi acopar ochii.Paparazzi continua sa-mi bage aparatele in fata, enervandu-ma la maxim!
-De cat timp esti cu Harry? se aude unul dintre acestia, in timp ce statea cu un carnetel si un pix in mana.
-Ce?zic eu si incep sa rad.Eu nu sunt cu nimeni.
-De ce ai venit la concertul sau? intreaba de data aceasta o femeie cu vocea pitigaiata.
-Dintr-o greseala! zic eu hotarata apoi imi continui drumul printre ei.
Incep sa ma urmareasca, si habar nu am unde sa ma ascund.
Observ ca Backstage-ul este nepazit si foarte aproape de mine, asa ca schimb repede directia in care alerg si sar micutul gardulet ce tinea fanii afara (dar niciunul nu era aici, pentru ca erau ocupati cu autografele).
Rasuflu usurata, si cand ma intorc ma izbesc de cineva.
-Au!Nu te uiti pe unde mergi?! intreb eu punandu-mi mana la cap, pentru ca ma lovisem tare.
-Imi pare rau! zice acesta cu o voce cunoscuta.
-Oh, nu!Iarasi tu?Ma urmaresti sau ceva?intreb eu cand il vad iarasi pe Harold.
-Uhm...nu prea.Aici este backstage, si din cate stiu eu nu ai voie aici! spune el cu un zambet jucaus pe fata, lasandu-i sa i se vada gropitele.
-Nu e vina mea!Afurisitii de jurnalisti sunt pe urmele mele din cauza ta!
-Ce?Nu e vina mea ca te-ai apropiat periculos de mult de mine.Stii ca sunt pervers, nu?
Imi dau ochii peste cap si ma uit in jur.
-Cum o sa ies de aici fara sa ma observe?intreb eu.
-Stai linistita.O sa chem un taxi.
-Ok.
-Atat?zice el.
-Cum adica?
-Nu am auzit nicun ''multumesc''.
-Nu vreau sa-ti multumesc.Nu e ca si cum mi-ai salvat viata sau ceva! zic eu si trec pe langa el.
Imi prinde incheietura si ma opreste din mers.
-Ugh!Ce mai este?
-Nu ai cum sa mergi asa, pe aici!Nu esti la tine acasa!
-Oh, in realitate esti mult mai enervant decat la TV! constat eu.Primul capitol :> Ce parere aveti :"> ? Vreau sa va stiu opinia <3 .
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...