Isi baga mana rece pe sub tricoul meu alb, prin care se putea observa aproape totul.Sarutarile sale de pe gatul meu ma faceau sa ma musc si mai tare de buza.
Muscaturile lui ma faceau sa tresar, dar imi creau o placere indescriptibila.Se duce cu mana tot mai sus, si imi maseaza incet sanii.Fluturasii din stomac ma faceau sa uit de tot, iar mangaierile lui ma faceau sa vibrez.Sarutul sau dulce si muscatura de pe buza mea ma fac sa scot un gemut stins, dar el observa asta, si pot vedea un mic zambet ce apare pe fata lui.
Se ridica de pe mine pentru a-si da tricoul jos, si imediat abdomenul sau perfect ma face sa-l doresc tot mai mult.Revine deasupra mea, si continua cu sarutarile.Ne rostogolim si ajung peste el, apoi incep sa-i sarut gatul, si sa-l zgarii din placere.Observ cum geme, si realizez ca i-am gasit punctul sensibil.Ma folosesc de asta, si continui sa-l musc de gat si sa-i las mici sarutari.
Il musc usor de buza, iar el imi trage maioul in sus.Rosesc putin cand realizez ca sunt aproape goala, dar isi pune mainile in jurul meu, iar apoi abdomenele noastre sunt lipite.Mainile sale se plimba pe tot corpul meu, si ma strange de coapse.
Ajunge iarasi deasupra mea, dar de data asta se duce cu sarutarile tot mai jos si ajunge cu ele pana la linia chilotilor.Imi inchid ochii usor, apoi simt cum trage cu dintii de ei, si ii arunca prin camera.Sunt complet goala sub privirile lui, si vad cum se musca de buza inferioara.Buzele sale ating gentil zona mea vulnerabila, si imediat gemetele rasuna in camera.Strang din dinti in timp ce mangaierile si sarutarile sale imi provocau o placere pe care n-o mai simtisem.Ii gem numele involuntar, iar cand aude, zambetul pervers ii reapare pe chip.
Observ cum isi deschide cureaua pantalonilor, apoi ei zboara prin camera.Doar in boxeri se indreapta iarasi spre feminitatea mea, si imi provoaca placeri maxime.Sarutarile lui revin la nivelul gatului, iar mainile sale le strangeau puternic pe ale mele.Vad cum isi duce bratul spre noptiera, apoi opreste lampa.Bezna se lasa peste camera luminata acum doar de luna.Sarutarile lui ajung in zona sanilor mei si ma fac sa strang cearsaful in maini de placere.Gemete stinse ies pe rand din gura mea, in timp ce el ma facea sa-l doresc tot mai mult.
Observ cum boxerii lui zboara prin camera, si devin din ce in ce mai nerabdatoare pentru a-l putea simti.Se urca iarasi peste mine si imi maseaza brutal, dar placut sanii, in timp ce il sarutam si il muscam cand simteam o placere mare.
-Esti gata?intreaba el.
Imi musc buza, inchid ochii si murmur un "aham".Astept momentul magic, si astept placerea extrema, dar imediat il aud pe el razand deasupra mea.Deschid incet un ochi si dau de privirea sa perversa.
Observ cum se da jos de pe mine, isi apuca boxerii de prin camera, si se imbraca.Stai, ce?Ma lasa cu ochii in soare?M-a facut sa-l doresc mai mult decat orice pe lumea asta, si acum gata?
Vede privirea confuza din ochii mei, si se apropie de mine.
-Sa stii ca m-am abtinut cu greu.Esti asa apetisanta, sopteste el si-mi musca apoi lobul urechii.
Sta cateva secunde in care nu mai zice nimic, insa nu se da la o parte de pe mine.
-Iti promit ca eu o sa fiu primul.
Si-a dat seama?Dintr-o simpla joaca a descoperit ca nu am experienta?
-C-cum de stii?intreb eu in soapta.
Rade pervers, apoi nasul sau il atinge pe al meu, iar buzele noastre sunt doar la cativa centimetrii distanta.
-Nu esti prima si nici ultima fata ce trece prin patul meu.
Cuvintele sale ma ranesc putin, dar asta era adevarul.Am picat in plasa lui, si a vrut doar sa ma injosesc in fata lui, si sa-mi descopere toate punctele vulnerabile, ca mai apoi sa se poata folosi de ele.
Se ridica, mai trage o privire asupra corpului meu gol, si isi trece limba peste buze, umezindu-le.
Da, da.Iarasi sunt perversa :">.Scuzati daca este prea scurt, dar am un test la algebra si trebuie sa invat -_-.Mai uraste si altcineva matematica?
CITEȘTI
Sad Serenade-Harry Styles F.F
FanfictionJade este o adolescenta nebuna, distrata, amuzanta si putin naiva.Trupa One Direction urmeaza sa concerteze la ea in oras, si printr-o neintelegere, toti incep sa creada ca ea si Harry sunt intr-o relatie.Insa Jade ii uraste pe acesti cinci baieti...