Capitolul 21

3.2K 184 14
                                    

-Haide Jade!ma striga pentru a zecea oara o voce pe care nici acum nu o bag in seama.

Simt cum cineva ma trage de mana, si ma face sa-mi deschid usor ochii.Imediat o obsrv pe Demi ce se chinuia sa ma trezeasca.

-Doamne!Este amiaza, cand aveai de gand sa te trezesti?intreaba ea.

O ignor, casc si ma intind, apoi ma ridic lenesa din pat.

-Imbracate, trebuie sa plecam, ma anunta ea.

-Uhm...unde?intreb eu confuza.

-Nu stiu, baietii au spus ca este o surpriza.

Imi dau ochii peste cap si ma indrept spre usa.Imi tarasc picioarele pe trepte pana ajung jos, unde toata lumea era imbracata.Baietii se uita ciudat la mine cand observa ca eu sunt inca in pijamale.Il caut cu privirea pe Harry, si ii multumesc lui Dumnezeu ca nu este aici, imi este prea rusine sa dau ochii cu el.

-Unde crezi ca pleci?intreaba Zayn.

-Niciunde, nu-mi misc posteriorul din casa asta.

-Oh, ba da, o s-o faci, zice Harry intrand in incapere.Puneti posteriorul ala frumos la treaba si imbracate mai repede.

Urc repede pe scari cand observ ca se apropia de mine.Intru in camera, si in mai putin de cinci minute ma schimb, si o luam la drum.

Baietii inca nu vor sa ne spuna unde mergem, si ma roade curiozitatea.Pe parcursul drumului, vad cum Harold se holbeaza la mine, dar ma prefac ca nu observ, si nu-mi dezlipesc privirea de pe geam, admirand peisajul alb superb.

-Deci, am ajuns, anunta Liam ce conducea.

Imediat, zaresc telecabinele cum treceau pe deasupra noastra.

-Ce?Nu, nu, nu , nu!Imi este frica de inaltime...si de moarte!zic eu.

Chicotesc cu totii, dar eu nu glumeam.Ne facem loc printre mormanele de zapada, si ajungem la cabina unde se vindeau biletele.Harry plateste, apoi ne grabim spre telecabine.Toti incep sa se organizeze, si intra pe rand in ele.Numai eu si Harold stateam ca prostii si ne uitam la ei.Ramanand singuri, ne urcam in ultima cabina, si cand se inchide usa, un fior imi trece pe sira spinarii.

El observa asta, si un zambet tamp ii apare pe fata.

-Nu-ti face griji, nu se poate intampla nimic, ma linisteste el.

Zambesc nestiind ce sa spun, si incepem sa ne miscam.Usor, usor, ne inaltam, iar acum brazii inalti par atat de mici.Ne asezam intr-un final pe micuta banca, si el se apropie subtil din ce in ce mai mult de mine.

-Deci, ai dormit bine aseara?ma tachineaza el.

Il imping usor in umar, iar acesta profita de acest moment ca sa ma sarute.Ma musca usor de buza, apoi se apropie de urechea mea.

-Fa-mi un favor: nu te indragosti de mine, sopteste el, apoi imi musca usor lobul urechii creandu-mi cativa fiori de placere.

Se indeparteaza incet, in timp ce eu imi spun in gand "prea tarziu".Cum sa nu ma indragostesc de el?Carliontii perfecti, ochii verzi superbi, suflet mirific, si oh, privirea aceea ce ma face sa ma topesc!Cum sa nu ii pic in plasa?De ce ii place sa ma tachineze in halul asta?Imi spune sa nu ma indragostesc de el, apoi ma saruta si imi face apropouri.Baiatul asta este incredibil!

Observam cum telecabina se misca din ce in ce mai usor, pana se opreste.Ma ridic rapid in picioare si ma uit instinctiv in jur.

-De ce s-a oprit?Nu trebuia sa se opreasca, trebuie sa mearga.Haide, mergi, mergi, mergi!ma panichez eu si incep sa vorbesc aiurea.

Chicoteste, apoi se ridica si el in picioare.

-Nu te panica, eu am vrut asta, zice el cu un zambet pervers pe fata.

Ma uit speriata la el, apoi ma grabesc sa spun:

-Vrei sa ma violezi sau ceva?

-Nu se numeste "violat" daca si tu o vrei, imi da el replica si se apropie de mine.

Isi pune mainile in jurul taliei mele, si ma trage aproape de el.Ii simt respiratia calda si vad cum isi apropie buzele de ale mele.Isi introduce limba in gura mea si imi mangaie corpul.

-De ce ne-ai blocat aici?intreb eu in timp ce el ma saruta pe gat.

-Pentru ca vreau sa fie special.

-Ce sa fie special?intreb eu cu jumatate de gura, speriata, ghicind la ce se gandeste.

Rade incet,  insa continua sa ma sarute.Vad cum isi da jos geaca si o arunca prin cabina, in timp ce imi deschide si mie fermoarul.

-Harry, zic eu, si el se opreste pentru un moment pentru a ma privi in ochi.Poti sa ma violezi, spun eu jucausa.

-Crede-ma, oricum o faceam.

Imi musc buza cand aud aceste cuvinte, iar el ma trage si mai aproape de el.Ma saruta usor pe buza inferioara si imi strange soldurile in palmele sale mari.Ma ridica usor de pe sol si imi inconjor picioarele in jurul abdomenului sau.Ma lipeste incet de geamul telecabinei, si continua sa ma sarute pe gat.

Sunt surprinsa cand telecabina incepe iarasi sa se miste, de data asta putin mai tare.Vede cat de confuza sunt, si se grabeste sa spuna:

-Ce?Credeai ca am loc sa ma dezlantui aici?zice el apoi zambeste.Vezi cabanuta aceea?intreaba el si imi arata cu degetul pe fereastra o cabana in mijlocul muntilor.

Ma lasa usor inapoi pe sol, dar nu inainte sa isi mai muste inca o data buza inferioara, privindu-ma.

Ahaaa!Iarasi ma gandesc numai la perversiuni :">.Eh, va place acest Harry :>?

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum