Capitolul 27

3.1K 181 5
                                    

Melodia sugerata pentru acest capitol este:

Selena Gomez-Undercover

Afara copii deja iesisera la colindat, iar mirosul de dovleci domina intreg orasul.Copacii se miscau infricosetor din cauza vantului, iar atmosfera era specifica Halloween-ului.

Arunc o ultima privire in oglinda sa-mi analizez machiajul si costumatia.M-am hotarat sa fiu Cleopatra.

Telefonul imi suna, si ma grabesc sa cobor scarile pentru ca afara ma astepta Josh.

Imi anunt plecarea, apoi ies pe usa.Il observ stand si privindu-ma muscandu-se de buza, gest ce-mi amintea de Harold.

-Iti sta bine costumat in faraon!zic eu glumeata, apoi ma grabesc sa-l sarut pe obraz.

Il iau de mana si ne grabim spre taxi-ul ce ne astepta.Drumul nu a fost atat de lung pe cat credeam, ajungand in mai putin de zece minute.Cum coboram din masina muzica ne invadeaza timpanele.Luminile multiculore se puteau observa de aici.

Facem cativa pasi, ne spunem numele iar gardianul se da la o parte pentru a ne face loc.Inauntru era petrecere, nu gluma.Toata lumea cu un cocktail in mana, dansand pe ring si distrandu-se.

DJ-ul era urcat pe scena si creaza o atmosfera incendiara.Dupa ce analizam cateva secunde locul, ne facem loc prin multime.

-Hei, se aude din spatele nostru o voce cunoscuta.

Ne intoarcem si o observam pe Perrie costumata in pisica, e adorabila.Ne conduce spre masa noastra, unde erau baietii, Eleanor si...Taylor?Ok, ea ce cauta la masa asta?Zambesc fiind neputincioasa, si din greseala privirea mea se intalneste cu Harold ce statea langa Tay' cu mana pe piciorul ei.

Ne asezam jos, si incepem sa discutam.Zayn se asigura ca o sa bem ceva, desi noi ii spuneam ca nu dorim nimic.Demi si Niall erau pe rigul de dans, sarutandu-se din cand in cand.

-Invitam toti porumbeii la dans, anunta o voce in boxe, iar imediat incepe o melodie lenta.

Josh se ridica, si ma invita la dans.Accept zambind, iar dupa ce facem cativa pasi il aud pe Harry:

-Hai, Taylor.

Se ridica si trec pe langa noi.Imi musc limba incercand sa-mi pastrez calmul, apoi ne continuam drumul spre ring.Imi pun mainile in jurul gatului sau, iar acesta si le aseaza pe soldurile mele.Miscarile erau lente, dar precise.

Din cand in cand mai arunc cate o privire spre cei doi, si pareau atat de fericiti incat ma durea, dar nu aveam ce face, decat sa zambesc amar si sa apreciez ce am langa mine, adica pe Josh.

El este un baiat pentru mine, sa aiba grija de mine, sa fie dulce si sensibil.Nu imi trebuie un baiat ce sa-si bata joc de mine si sa se joace mereu cu mintea mea.

Spre sfarsitul melodiei, il vad pe Harry sarutand-o pe Taylor, apoi uitandu-se la mine sa se asigure ca i-am observat.Insa, ghicindu-i planul, ma grabesc spre buzele lui Josh si il sarut pasional.

Ma desprind usor de el, si cu coada ochiului pot observa cum zambetul i-a disparut lui Harold.Ne ducem inapoi la masa in timp ce Taylor si el continuau sa danseze.

Cei de la masa probabil au observat tensiunea ce se crease intre noi si pareau ingrijorati si confuzi.Cand vad mana lui Harry ducandu-se usor pe fundul lui Taylor, apuc paharul cu vodka a lui Louis si-l dau pe gat.Toti se uitau ciudat la mine, apoi am rostit un "ce?" si si-au mutat pe rand privirile.

Josh ma ia subtil de mana si ma strange, probabil dojenindu-ma.Ii zambesc, apoi ii mai acord inca un sarut scurt.

-Mmm, zice el lingandu-se pe buze, imi place gustul tau, adauga jucaus.

Cuplul "Haylor" se apropie de masa, tinandu-se de mana si zambind.Ceva ma apasa pe piept si nu ma lasa sa respir regulat, fiind mai geloasa ca niciodata.Poate pentru ca nu ma bucur sa-l vad fericit sau poate pentru ca imi doresc sa fi fost la fel de fericit in timp ce era cu mine.

Imi alung toate aceste ganduri din cap, si il anunt pe Josh ca ies putin pentru aer.Clubul avea doua iesiri: cea principala (insa stiam ca acolo este toata presa si nu doresc ca blitz-urile sa ma orbeasca iarasi) si cea din spate, adica curtea (dar si acolo erau o gramada de cupluri ce se sarutau si m-ar fi facut sa fiu stanjenita).Asa ca observ un balcon, precum o terasa, cu nimeni acolo.

Ma indrept spre el, apoi cand ajung acolo trag o gura mare de aer, privind stelele.Imi pun mainile pe balustrada, si ma sprijin in ele.Nici eu nu stiu ce-i cu mine.Acum ca am scapat de el ar trebui sa fiu fericita, nu?

Aud pasi in urma mea, si imi intorc putin capul, vazand umbra si recunoscand imediat persoana.

Ahaaa!Deci, voi continua momentul acesta in urmatorul capitol :">.Imi place sa va tin in suspans.Si, scuzati daca este prea mic, insa nu voiam sa spun cine vine in acest capitol >:)!

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum