Capitolul 30

2.9K 179 10
                                    

Melodia sugerata pentru acest capitol este:

One Direction-Alive

Se aseaza pe rand, se fac comozi in timp ce eu statu intr-o parte si ma gandesc ce dracu' tocmai s-a intamplat.Cand o aud pe Perrie strigandu-ma parca ma trezesc din transa si ma indrept spre ea.

-O sa ma ajuti sa despachetez sau ce?spune ea cu un zambet jucaus pe fata.

Dau din cap si ii raspund la zambet.Refuz sa ma uit in partea in care este Harold, fiindu-mi frica sa dau ochii cu el.Dupa ce aranjam totul si Eleanor incinge atmosfera cu putina muzica, ne asezam cu totii pe unde puteam.

Baietii se uitau la un meci important, si a fost plictiseala maxima pana cand Niall si-a deschis gura.

-Deci, ne jucam ceva?intreaba acesta tinand-o pe Demi de mana.

-Nu avem cum, suntem prea putini, i-o taie Harry cu o privire serioasa pe fata si cu ochii mai inghetati ca niciodata.

-Asta nu-i o problema, intervine Liam, o pot suna pe Sophia si o pot ruga sa mai aduca oameni.

Toti par de-acord.Dupa cateva minute in care a fost o liniste totala, usa se deschide larg si intra pe rand baieti si fete necunoscute.Ma simt stanjenita cand observ ca inca eram n pijamale iar ei erau imbracati decent.Ei bine, baietii, pentru ca fetele erau mai degraba dezbracate.Nu-mi fac griji pana cand vad printre ultimii ce intra in casa o fata cunoscuta.Nu-mi ia mult sa observ parul blond si carliontat putin spre varf si zambetul perfect al lui Taylor.

E ciudat cum acum cateva saptamani era idolul meu si m-as fi aruncat in foc pentru a-i lua apararea iar acum aproape ca o urasc.Gelozia m-a transformat total, ei bine, nu pot sa nu o mai ador, insa nu mai simt ce simteam pentru ea.Durerea din piept revine cand o vad indreptandu-se spre Harold, si sarutandu-l cu pasiune.

Ah, si zicea ca voia doar sa ma faca geloasa.Se pare ca Harry se incurca in propriile-i minciuni.Ei bine, afisez un zambet fals pe fata ca lumea sa nu observe tristetea din ochii mei.

Simt cum telefonul imi vibreaza in buzunarul halatului ce-l aveam peste pijamale, si ma grabesc sa-l scot de-acolo in timp ce ei se distrau.Ies usor din camera pentru ca Josh ma suna.Nu mi-ar strica compania lui aici.

-Deci, poti veni?intreb eu dupa ce-i dau toate detalile.

-Sigur, nu te voi lasa singura prinsa acolo cu Harry si Taylor in casa.Ajung imediat!spune el cu incredere.

Ador faptul ca stie ce simt pentru ei doi si ca nu-l deranjeaza.Cred ca a inteles cat de mult am suferit si ca inca ma acomodez fara Harold.Inca nu inteleg de ce nu pot sa-l uit cand il am pe Josh langa mine, dragut si scump mereu.

Dupa ce termin de facut planuri cu ce ar putea crede Harry cand o sa-l vada aici si cum va reactiona, ma duc iarasi in living unde se pare ca petrecerea incepuse deja.

Dau o fuga pe scari pentru a ma schimba.Cand imi arunc cateva haine prin camera imaginea cu Harry cand a intrat pe usa in timp ce ma schimbam imi trece prin cap.Un zambet involuntar imi apare pe fata, si desi am fost nervoasa pe el, as vrea ca si acum sa intre aici.

Imi alung toate gandurile si mai arunc o ultima privire in oglinda.Blugii stramti si maioul stramt, cu un bust generos din punctul meu de vedere, imi veneau perfect.Imi aranjez putin parul, si imi iau papuceii pufosi in picioare.

Ies din camera iar cand cobor la parter, il observ pe Josh stand intr-un colt cu Perrie.Zambesc cand ma observa si ma grabesc spre el.Imi incolacesc mainile in jurul gatului sau si il sarut scurt.Pot simti privirea lui Harry atintita pe noi si asta imi creaza o satisfactie imensa.Il apuc de mana si ne asezam in cercul ce se formase pe jos.

Un baiat face liniste, apoi incepe sa vorbeasca.

-Deci ce joc doriti?intreaba acesta fiind singurul ce mai statea in picioare, in mijlocul cercului.

Cateva susoteli apar, apoi mai multi au sugerat "Biletele Chinezesti".Sincer habar n-am cum se joaca acest joc si vreau sa ies din rotund, insa ei ma opresc si-mi spun ca gazda este obligata sa joace.Ce regula stupida.Imi dau ochii peste cap si raman.

O fata si un baiat apuca niste coli dintr-un top de pe birou si incep sa scrie acolo diferite lucruri.Inca sunt confuza, insa o sa accept aceasta provocare si o sa raman pana la final.

Dupa cateva minute, pun toate biletelele in cel mai mare bol pe care l-au gasit si il aseaza in mijlocul cercului.

-Incepem de la Tom?intreaba cativa si se uita la un baiat ce nu era chiar atat de departe de mine.

Dam din cap aprobator, iar acesta se indreapta spre bol.Amesteca in el in timp ce are ochii inchisi, apoi extrage un biletel, si citeste cu voce tare:

-Vei bea o intreaga sticla de vodka.

Zambeste pentru ca-i place, si ma gandesc de unde o sa faca rost de vodka pentru ca eu nu aveam.Dupa cateva secunde observ o intreaga lada cu bauturi alcoolice acolo.Oh, acum totul are sens.Nu pare deranjat de provocare, si se pune linistit la locul lui.Deci asa se procedeaza!

Dupa inca cateva runde unde diferite persoane s-au sarutat sau erau obligati sa se combine cu altii, ii ajunge randul lui Josh.Il sarut inainte sa ia un biletel din bol.

-Te vei invarti de cinci ori, apoi vei deschide ochii si o vei saruta pe persoana din fata ta.

Vad cum ii dispare zambetul, insa nu sunt geloasa si nu stiu de ce nu ma deranjeaza asta.Se invarte, si din fericire in fata lui este o fata.Spun "din fericire" pentru ca daca nu facea pasii mari ar fi riscat sa sarute un baiat ciudat ce cred ca este mort de beat.Cand buzele lor se ating simt doar o mica intepatura in inima, insa aceasta durere nu se compara cu cea pe care mi-o provoaca Harry doar uitandu-se la Taylor.

Realizez ca este randul meu, asa ca ma ridic si amestec in bol iar apoi citesc biletelul ce-l alesesem.

-Esti obligat sa lasi pesroana din stanga ta sa te sarute pasional!casc putin ochii si sper sa nu-mi pice o fata.

Cuvantul "pasional" era scris cu majuscule, accentuandu-l.Ma uit in stanga mea, simt cum picioarele mi se topesc cand ii observ carliontii si ochii verzi ai lui Harold.

Inghit in sec ai ma gandesc ce bine ar fi fost sa-mi pice o fata!Chiar m-as fi bucurat sa ma sarut cu oricine altcineva inafara de el!

Suspans :">.Pentru ca asa-mi place :>.Deci, va place ha?
P.S:As aprecia enorm daca ati arunca o privire la noua mea poveste Unconditionally..Chiar vreau sa va aud parerea <3.

Sad Serenade-Harry Styles F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum